Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina News
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Iunie 2022 »
Iunie
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
 

News

by admin Ultima modificare 2011-01-16 18:06
Site News

În atenția titularilor din 2021 care solicită detașare în alt județ

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2021-08-16 09:22

Pentru a vă putea detașa în alt județ va trebui să trimiteți o solicitare de luare în evidență pe adresele de email: tarasa.daniela@e-isjbacau.ro si olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro. Cererea trebuie sa contina si un numar de telefon la care va putem contacta si o adresa de e-mail. Adeverinta va fi eliberata numai dupa 01.09.2021 daca atasati la aceasta solicitare si copia dupa contractul individual de munca pe care l-ati semnat cu unitatea de invatamant la care v-ati titularizat. Atentie! Sunteți obligati să va prezentati la postul pe care v-ati titularizat in toate zilele dupa 01.09.2021 pana in ziua in care primiti decizia de detasare.

Read More…

Ridicarea deciziilor pentru candidații repartizați în ședința din 04.08.2021

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2021-08-11 09:34

Decizia se ridică personal cu cartea de identitate de la biroul managementul resurselor umane începând cu ziua de azi 11.08.2021, program 9.00-12.00, până pe data de 17.08.2021.

Read More…

Validare fișe definitivat 2021

by Inspector scolar Ultima modificare 2021-06-13 13:45

Read More…

Programarea pentru susținerea probei orale pentru concursul de titularizare 2021

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2021-05-21 10:23

Candidații care au depus cerere de susținere a probei orale sunt programați astfel: - pentru proba orală la Limba Română - 02.06.2021 - la ISJ Bacău, interval orar 14.00-16.00 - proba orală la Limba Maghiară se va susține online pe 25.05.2021 ora 9.00

Read More…

Adresa de e-mail pentru titularizare 2021

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2021-05-10 10:30

Vă stăm la dispoziție cu eventuale lămuriri dacă trimiteți e-mail la adresa titularizare2021bacau@gmail.com

Read More…

Depunere dosare pretransfer

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2021-04-05 09:11

Depunerea, la inspectoratele şcolare, a cererilor, însoțite de documentele menţionate în acestea, de către: (i) cadrele didactice care solicită pretransfer, respectiv pretransfer prin schimb de posturi/catedre în baza consimţământului scris; (ii) cadrele didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei, cărora nu li se poate constitui norma didactică de predare completă, conform deciziilor de repartizare pe post/catedră şi solicită modificarea repartizării; Verificarea dosarelor depuse și avizarea acestora de către comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate; Perioada: 9-14 aprilie 2021

Read More…

Prelungire termen limită 24 martie 2023

by Inspector scolar Ultima modificare 2023-03-23 09:15

CE a decis ca termenul limită pentru acțiunea parteneriate pentru cooperare, toate domeniile, să fie extins până la data de 24 martie, ora 13, ora României. Acest lucru ar trebui să permită tuturor potențialilor candidați să își finalizeze cererile de finanțare și apoi să le transmită online. Prelungirea termenului limită este anunțată și pe site-ul unde se depun candidaturile. (AF) Extinderea termenului limită este valabilă și pentru acțiunile KA210 și KA220.

Read More…

Candidați aflați în izolare sau carantină la data probei scrise

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2022-02-15 12:46

Pe data de 17.02.2022, se depun pe adresa de e-mail concursdirectori2022@e-isjbacau.ro, documentele prevăzute la art. 33, alin. (4) sau declarația pe propria răspundere.

Read More…

ANUNȚ CONTESTAȚII

by Inspector scolar de specialitate Ultima modificare 2024-03-17 09:02

Read More…

INFORMĂRI DESPRE CONTESTAȚII

by Inspector scolar de specialitate fizica Ultima modificare 2024-03-11 21:01

Contestațiile se depun la secretariatul Colegiului ,,N.V. Karpen” Bacău, luni 25.03.2024, în intervalul orar 08:00-12:00. Contestațiile se fac pentru fiecare subiect, pe fiecare disciplină, la care elevul consideră că punctajul acordat de profesorii evaluatori este diferit de cel al propriei evaluări. Rezolvarea contestațiilor se face conform prevederilor art. 40 și ale art. 43 din Metodologia-cadru de organizare şi desfăşurare a competiţiilor şcolare, aprobată cu Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 3035/2012, cu modificările și completările ulterioare. Contestaţiile sunt admise în cazul în care diferenţa dintre punctajul iniţial la disciplina la care a depus contestație şi cel obţinut la contestaţii este mai mare sau egal cu 5% din punctajul total al probei teoretice sau practice obținut la fiecare disciplină de concurs. Pentru lucrările la care punctajul inițial pe disciplină este mai mare de 23,75 puncte, se va admite orice diferență de punctaj la reevaluare, în plus sau în minus. Pentru elevii din județ contestațiile pot fi depuse prin e-mail, la adresele: colegiultehnicdecomunicatiinvasilescukarpenbacau@e-isjbacau.ro și icsp2024bc@gmail.com Se pot depune contestații numai pe lucrarea proprie. Inspectori școlari, Prof. Mihaela POPOVICI, Prof. Georgeta - Irina RUSU, Prof. Laura – Mihaela PRUTEANU, Prof. dr. Ovidiu BUHUCIANU

Read More…

CALENDAR ACTIVITĂȚI PRETRANSFER

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2024-04-03 21:49

Read More…

COMPLETARE NORME DIDACTICE DE PREDARE_REDUCERE DE ACTIVITATE

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2024-02-23 12:27

În perioada 23-28 februarie 2024, cadrele didactice aflate în reducere de activitate și cele care solicită completarea normei la nivelul ISJ, vor depune cererile însoțite de documentele precizate în acestea, la registratura ISJ Bacău str. Oituz nr. 24, interval orar 8-14.

Read More…

Actiuni document