News
Depunerea dosarelor de pretransfer la ISJ
Dosarele de pretransfer se depun la registratura ISJ astfel: in zilele de 22, 23, 24 martie 2022, interval orar 8,00-16,00, în ziua de 25.03.2022 interval orar 8,00-14.00.
Etapa județeană a Concursului Național „Istoria și Tradițiile Rromilor”
Sedinta de repartizare din 09.03.2022-completari de norma si transfer pentru restrangere de activitate
Miercuri, 09.03.2022, ora 14.00, se va desfășura ședința pentru completarea normei și transfer pentru restrangere de activitate. Sedinta va avea loc în sistem online. Link-ul de conectare la sedinta il veti solicita de la directorul unitatii de invatamant în care sunteți încadrat în acest an școlar. Vă rugăm să vă conectați începând cu ora 13.50.
Etapa județeană a Olimpiadei Naționale de Limba și Literatura Maghiară ”Mikes Kelemen”
Modele subiecte definitivat 2022
Tragerea la sorți a supraveghetorilor
Vă informăm că în data de 17.02.2022, ora 9.00, la sediul ISJ Bacău, în sala de sedințe, se va realiza tragerea la sorți a supraveghetorilor de la concursul de ocupare a funcțiilor de director/director adjunct din data de 18.02.2022
Concurs directori/directori adjuncți, sesiunea ianuarie-aprilie 2022 - Informații despre centrul de concurs și detalii privind organizarea
Centrul de concurs este la Colegiul „N.V. Karpen” Bacău situat în municipiul Bacău, str. Mioriței, nr. 76. Intrarea candidaților în sălile de concurs se face în intervalul 8:00-8:45. La intrarea în centru candidații vor avea supra lor numai cartea de identitate și un pix de culoare albastră sau neagră care nu se șterge. Candidaților le este interzis accesul în sală cu genți, poșete, ziare, reviste, cărți, caiete, notițe sau alte materiale documentare, mijloace electronice, telefoane mobile sau alte mijloace de comunicare la distanță. Materialele vor fi depozitate în sala de depozitare a obiectelor personale din incinta cantinei colegiului. Se interzice candidaților să comunice între ei sau cu exteriorul, să transmită sau să schimbe între ei ciorne, notițe sau alte materiale care ar putea fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor. Încălcarea prevederilor anterioare va fi considerată tentativă de fraudă sau fraudă. Proba scrisă începe la ora 10.00 și durează 120 de minute. După finalizarea probei scrise și predarea foii de concurs, candidatul rămâne în sală în vederea participării la etapa de evaluare a testului. Candidații care vor participa la evaluarea probei scrise nu au dreptul să părăsească centrul de concurs până la finalizarea evaluării. Candidatul care se retrage din proprie inițiativă poate solicita anularea testului, pe baza unei declarații, predă testul, foaia tipizată și ciorna și părăsește sala după cel puțin o oră de la deschiderea plicului cu subiecte. În acest caz, testul grilă nu este evaluat, iar candidatul respectiv este considerat RETRAS.
Adresa de e-mail a comisiei județene de organizare a concursului
Adresa de e-mail a comisiei judetene de organizare a concursului de ocupare a functiilor de director/director adjunct este concursdirectori2022@e-isjbacau.ro. În listele ce vor fi afișate în cadrul acestui concurs, codul de anonimizare al fiecărui candidat reprezintă codul pe care l-a primit de la comisia națională pe adresa de e-mail declarată de candidat pe platforma de înscruere.
Atelier online mobilitatE+, Formare Profesională VET - Proiecte pe termen scurt
Atelierul MobilitatE+ face parte din oferta de formare a ANPCDEFP și este susținut de membrii reţelei formatorilor Erasmus+. Atelierul este dedicat dezvoltării de proiecte de mobilitate, pentru formare profesională VET în cadrul programului Erasmus+.
Atelier online mobilitatE+, Educație Școlară - Proiecte pe termen scurt
Atelierul MobilitatE+ face parte din oferta de formare a ANPCDEFP și este susținut de membrii reţelei formatorilor Erasmus+. Atelierul este dedicat dezvoltării de proiecte de mobilitate, pentru educaţie școlară în cadrul programului Erasmus+.
Space Art al Asociației Europene pentru Educație în Astronomie (EAAE)
Noutati ERASMUS+ 2022
Apelul național la propuneri de proiecte 2022 ERASMUS+, ateliere naționale de scriere de parteneriate la scară mica, curs internațional pentru susținerea scrierii de proiecte de parteneriate pentru cooperare
Contesatii pentru rezultatul probei de interviu
În cazul în care ați trimis o contestație pe adresa de email contestatii.directori2021@e-isjbacau.ro și nu ați primit un email de confirmare a primirii contestației, vă rugăm să o retrimiteți sau să sunați la nr. 0745956080 pentru a verifica situația.
IMPORTANT! Prelungire termen limită de depunere parteneriate la scară mică/de mică anvergură
https://www.erasmusplus.ro/stire/vrs/IDstire/944
Înregistrarea opțiunilor candidaților pentru unitatea la care candidează
Înregistrarea opțiunilor candidaților pentru unitatea la care candidează se realizează în aplicație până pe data de 01.11.2021 (inclusiv), pentru candidații care au obținut nota mai mare sau egală cu 7 (șapte) la proba scrisă. Dacă după finalizarea operației de înregistrare a opțiunilor, un candidat, dorește să le modifice, va trebui să trimită un email la adresa de suport concurs.directori@edu.gov.ro până pe data de 31.10.2021, pentru deblocarea depunerii opțiunilor.
Contestații la rezultatul evaluării probei scrise în cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct
Eventualele contestații la nota obținută la proba scrisă, vor fi trimise după afișarea rezultatelor, în zilele de 15-17.10.2021, pe adresa de e-mail: contestatii.directori2021@e-isjbacau.ro. Contestația va fi semnată, datată și scanată și va fi trimisă împreună cu o poză a cărții de identitate. Nu vor fi înregistrate contestațiile care nu conțin: data, semnătura și copia CI.
Sedinta comisiei de organizare a concursului pentru tragerea la sorti a supraveghetorilor
În data de 14.10.2021, ora 9.00, la ISJ Bacău, în sala de ședințe se va desfășura ședința comisiei de organizare a concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct, în vederea tragerii la sorti a supraveghetorilor pentru proba scrisă, fiind permis accesul persoanelor desemnate ca observatori în baza prevederilor art. 6 alin. (1) din Metodologie.
Concurs directori/directori adjuncti- Informatii despre centrul de concurs si detalii privind organizarea
Centrul de concurs este la Colegiul „N.V. Karpen” Bacău. Înainte de a intra în centru candidații vor lăsa bagajele la sala de bagaje care se află în incinta cantinei. Intrarea candidaților în sălile de concurs se face în intervalul 9.00-9.30. Candidații la intrarea în centru vor avea supra lor numai cartea de identitate și un pix de culoare albastră sau neagră care nu se șterge. Proba scrisă începe la ora 10.00 și durează 120 de minute. După finalizarea probei scrise și predare foii de concurs, candidatul rămâne în sală în vederea participării la etapa de evaluare a testului. Candidații care vor participa la evaluarea probei scrise nu au dreptul să părăsească centrul de concurs până la finalizarea evaluării. Candidatul care se retrage din proprie inițiativă poate solicita anularea testului, pe baza unei declarații, predă testul, foaia tipizată și ciorna și părăsește sala după cel puțin o oră de la deschiderea plicului cu subiecte. În acest caz, testul grilă nu este evaluat, iar candidatul respectiv este considerat RETRAS.
Probleme la accesarea formularelor la rundele urmatoare!
Logarea se va face din Microsoft Edge. Din Firefox sau din Chrome apare eroarea 404 sau 405 si nu pot fi accesate formularele de aplicatie pentru urmatoarele termene.