REZOLVAREA SITUAŢIILOR SPECIALE APĂRUTE DUPĂ REPARTIZAREA COMPUTERIZATĂ, perioada 21, 22 și 25 iulie 2022
cazuri_speciale_2022.rar — application/rar, 786 kB (805643 bytes)
|
REZOLVAREA SITUAŢIILOR SPECIALE APĂRUTE DUPĂ REPARTIZAREA COMPUTERIZATĂ, perioada 21, 22 și 25 iulie 2022
by
Inspector scolar IPT
—
Ultima modificare
2022-07-21 14:36
DOSARELE SE DEPUN LA REGISTRATURA INSPECTORATULUI ŞCOLAR JUDEŢEAN BACĂU ÎN ZILELE DE 21 și 25 IULIE 2022, ÎNTRE ORELE 8 – 15 ŞI 22 IULIE 2022, ÎNTRE ORELE 8 – 12 SAU PE ADRESA DE E-MAIL ciuchi.mihaela@e-isjbacau.ro, în perioada precizată anterior. REZULTATELE REZOLVĂRII CAZURILOR SPECIALE SE VOR AFIŞA PE SITE-UL ISJ BACĂU PE 26 IULIE 2022. Informații detaliate se regăsesc în documentele atasate.
cazuri_speciale_2022.rar — application/rar, 786 kB (805643 bytes) |
|