Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management PROIECTE EDUCAŢIONALE (EUROPENE) PROCEDURĂ DE SISTEM PRIVIND REALIZAREA MONITORIZĂRII IMPLEMENTĂRII PROIECTELOR/PARTENERIATELOR ERASMUS+ Cod: PO – PC– 03
Navigare
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Noiembrie 2024 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
 

PROCEDURĂ DE SISTEM PRIVIND REALIZAREA MONITORIZĂRII IMPLEMENTĂRII PROIECTELOR/PARTENERIATELOR ERASMUS+ Cod: PO – PC– 03

by Inspector scolar Ultima modificare 2022-01-28 11:45
EDIŢIA III, REVIZIA 1, AN ȘCOLAR 2021-2022 Scopul procedurii este de a crea un instrument prin care să se asigure cadrul formal necesar în vederea monitorizării modului de implementare a proiectelor educaţionale finanţate de Comisia Europeană prin Programul Erasmus+ sau alte programe europene în unităţile de învăţământ preuniversitar din județul Bacău, precum şi utilizarea corectă și transparentă a granturilor acordate în conformitate cu destinația lor și cu normele aplicabile ale Uniunii Europene. Procedura vizează asigurarea calității activității de implementare a proiectelor, monitorizarea modului în care sunt respectate prevederilor contractuale de catre toţi beneficiarii de sprijin financiar din partea Comisiei Europene prin programul Erasmus+, îndrumarea beneficiarilor sau a potențialilor beneficiari ai proiectelor europene.

PO Monitorizare on-line Erasmus+.pdf — PDF document, 778 kB (796672 bytes)