Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic pentru anul școlar 2016-2017 Repartizarea, in sedinta publica organizata de inspectoratul scolar, pe perioada nedeterminata, a cadrelor didactice calificate angajate cu contract de munca pe perioada determinata, in baza prevederilor art. 253 din Legea nr.1/2011
Navigare
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Noiembrie 2024 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
 

Repartizarea, in sedinta publica organizata de inspectoratul scolar, pe perioada nedeterminata, a cadrelor didactice calificate angajate cu contract de munca pe perioada determinata, in baza prevederilor art. 253 din Legea nr.1/2011

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2016-04-25 08:39

Nu exista inca albume sau fotografii incarcate.

File Cerere de repartizare în vederea angajării cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată începând cu anul şcolar 2016-2017 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-04-12 09:12
Cererea insotita de toate documentele prevazute se depun in perioada 25-27.04.2016 la registratura Inspectoratului Scolar Judetean Bacau
File Calendar pentru etapa de repartizare în vederea angajării cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată începând cu anul şcolar 2016-2017 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-04-12 09:10
File Extras din metodologie by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-04-12 09:10
Program preluare dosare pentru aplicarea art. 253 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-04-25 08:39
25-27 aprilie 2016 interval 9.00-15.00 in sala mare de sedinte a ISJ Bacau
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete pentru anul școlar 2016-2017 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-04-27 17:02
Actualizată după etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ preuniversitar, la cerere, a personalului didactic titular
Sedinta publica pentru repartizarea pe perioadă nedeterminată a cadrelor didactice calificate angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în baza art. 253 din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-05-04 13:34
Sedinta va avea loc pe 05.05.2016, ora 14.00, in sala mare de sedinte a ISJ Bacau, Str. Oituz, nr. 24, etaj. I pentru toate disciplinele.