Repartizarea, in sedinta publica organizata de inspectoratul scolar, pe perioada nedeterminata, a cadrelor didactice calificate angajate cu contract de munca pe perioada determinata, in baza prevederilor art. 253 din Legea nr.1/2011
Nu exista inca albume sau fotografii incarcate.
- Cerere de repartizare în vederea angajării cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată începând cu anul şcolar 2016-2017 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-04-12 09:12
- Cererea insotita de toate documentele prevazute se depun in perioada 25-27.04.2016 la registratura Inspectoratului Scolar Judetean Bacau
- Calendar pentru etapa de repartizare în vederea angajării cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată începând cu anul şcolar 2016-2017 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-04-12 09:10
- Extras din metodologie — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-04-12 09:10
- Program preluare dosare pentru aplicarea art. 253 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-04-25 08:39
- 25-27 aprilie 2016 interval 9.00-15.00 in sala mare de sedinte a ISJ Bacau
- Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete pentru anul școlar 2016-2017 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-04-27 17:02
- Actualizată după etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ preuniversitar, la cerere, a personalului didactic titular
- Sedinta publica pentru repartizarea pe perioadă nedeterminată a cadrelor didactice calificate angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în baza art. 253 din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-05-04 13:34
- Sedinta va avea loc pe 05.05.2016, ora 14.00, in sala mare de sedinte a ISJ Bacau, Str. Oituz, nr. 24, etaj. I pentru toate disciplinele.