Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2024-2025 Titularizare 2024 Model cerere contestatie_PROBA SCRISA_TITULARIZARE 2024.docx
Navigare
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Iulie 2024 »
Iulie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
 

Model cerere contestatie_PROBA SCRISA_TITULARIZARE 2024.docx

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2024-07-23 16:19
Filed under:
In perioada prevăzută pentru depunerea/transmiterea contestațiilor la inspectoratele școlare, acestea se depun/transmit astfel: a) în data de 23 iulie 2024 contestațiile se depun, în scris, până la ora 21:00; b) în data de 24 iulie 2024 contestațiile se depun, în scris, până la ora 12:00. Transmiterea contestațiilor la inspectoratele școlare se poate realiza și electronic (scanat), prin poștă electronică, în data de 23 iulie 2024 și în data de 24 iulie 2024 până la ora 12:00. În contestație candidatul precizează următoarele informații: județul, numărul fișei de înscriere la concurs, numărul și denumirea centrului de concurs, numele, inițiala/inițialele prenumelui tatălui, prenumele, codul numeric personal, disciplina la care a susținut proba scrisă în cadrul concursului și nota contestată, adresa de e-mail, numărul de telefon și denumirea uneia dintre instituțiile/unitățile de învățământ absolvite. Contestația la proba scrisă se depune la inspectoratul școlar, personal de către candidat sau prin împuternicit, acesta din urmă prezentând procura notarială în original. Candidatul anexează la contestația depusă/transmisă la inspectoratul școlar și o copie a buletinului/cărții de identitate. Nu pot fi contestate lucrările scrise ale altor candidați. CONTESAȚIILE TRANSMISE PRIN POȘTA ELECTRONICĂ VOR FI FĂCUTE LA ADRESA DE E-MAIL: titularizare@e-isjbacau.ro

Model cerere contestatie_PROBA SCRISA_TITULARIZARE 2024.docx — application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document, 13 kB (13473 bytes)