Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2014-2015 Mobilitate titulari Soluționarea restrângerilor de activitate în ședința publică din 03.04.2014
Navigare
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Noiembrie 2024 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
 

Soluționarea restrângerilor de activitate în ședința publică din 03.04.2014

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2014-04-03 18:43
Filed under:
Conform procesului-verbal încheiat în ședința publică organizată de comisia județeană de mobilitate și înregistrat la inspectoratul școlar cu nr. 2028/03.04.2014. CONTESTAȚIILE CU PRIVIRE LA MODUL DE SOLUȚIONARE A RESTRÂNGERILOR SE ÎNREGISTREAZĂ LA REGISTRATURA INSPECTORATULUI ȘCOLAR JUDEȚEAN BACĂU ÎN 04.04.2014, ÎN INTERVALUL ORAR 8:00-12:00.

SOLUTIONAREA_RESTRANGERILOR_IN_SEDINTA_PUBLICA_DIN_03_04_2014.xlsx — application/vnd.openxmlformats-officedocument.spreadsheetml.sheet, 18 kB (19093 bytes)