Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Compartiment management Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane Mobilitatea personalului didactic 2025-2026 COMPLETARI NORMA LA NIVEL DE INSPECTORAT SCOLAR_RESTRANGERI DE ACTIVITATE COMPLETĂRI NORMA_RESTRANGERE DE ACTIVITATE_CALENDAR SEDINTA DE REPARTIZARE DIN DATA DE 14 MARTIE 2025
Navigare
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Martie 2025 »
Martie
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
 

COMPLETĂRI NORMA_RESTRANGERE DE ACTIVITATE_CALENDAR SEDINTA DE REPARTIZARE DIN DATA DE 14 MARTIE 2025

by Inspector M.R.U Ultima modificare 2025-03-10 16:26
Filed under:

Soluționarea în ședință de repartizare, în ordine, a:

(i)     cererilor cadrelor didactice titulare pentru completarea normei didactice pe perioadă determinată/nedeterminată, respectiv a cererilor cadrelor didactice debutante prevăzute la art. 24 alin. (4) şi (6) din Metodologie pe perioadă determinată;

(ii)   cererilor cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate, prin transfer;

(iii) cererilor cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului didactic/catedrei pentru completarea normei didactice pe perioadă determinată;

(iv) cererilor cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate, prin detaşare în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată;

Termen: 14 martie 2025

b)      înregistrarea contestațiilor la inspectoratul școlar cu privire la modul de soluționare a reducerilor de activitate;

Perioada: 17-18 martie 2025

c)      soluționarea contestațiilor în consiliul de administrație al inspectoratului școlar;

Termen: 19 martie 2025

d)      emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare, ţinând seama de prevederile art. 5 alin (5) din Metodologie.

Perioada: 19-24 martie 2025

Close