Anunturi importante
by
admin
—
Ultima modificare
2011-02-08 09:29
- IMPORTANT!Catre toate unitatile cu personalitate juridica — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-03 00:08
- Va rugam sa verificati datele din tabelul atasat si sa trimiteti pe data de 3.02.2012 pana la ora 12, pe fax la nr.0234/510675 adresa de confirmare a corectitudinii datelor sau eventualele modificari. Va reamintesc ca in coloana "MEDICAL" cifra 1 este pentru abandon pe motiv medical iar cifra 0 -abandon din oricare alt motiv.Verificati si daca, elevii cu abandon in unitatea dumneavoastra, nu sunt inscrisi in alte unitati scolare. Sortarea tabelului s-a facut dupa Localitate, Unitate scolara si Cod SIRUTA.
- MAXIMĂ URGENŢĂ! În atenţia directorilor unităţilor şcolare din mediul rural! Aţi primit pe e-mail OMECTS nr. 3062/19.01.2012 publicat în M.Of. nr. 86/02.02.2012 prin care se aprobă Metodologia de organizare a claselor în regim simultan! — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-02 20:11
- Planificarea predarii machetelor rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-02 19:39
- DIRECTORII unităţilor de învăţământ prezintă la inspectoratul şcolar spre analiză, corectare şi avizare Proiectul de încadrare; Oferta de posturi didactice/catedre vacante/rezervate complete/incomplete; Lista cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate ; Macheta completărilor de normă, conform planificării ataşate. Nu se admit abateri de la planificare! Directorii vor avea asupra lor: un dosar cu copii a deciziilor de numire a titularilor, planurile-cadru în baza cărora au constituit catedrele, copia procesului-verbal de la şedinţa consiliului de administraţie în care s-a aprobat proiectul de încadrare şi lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete.
- IMPORTANT! FOARTE URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU — by Contabilitate — Ultima modificare 2012-02-02 11:08
- PRECIZARI TREZORERII PENTRU UNITATILE SCOLARE
- Lista unităţilor de învăţământ care nu au prezentat în termenul prevăzut machetele privind încadrarea titularilor, restrângerea de activitate, completarea de normă şi vacantarea posturilor pentru anul şcolar 2012-2013 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-01 17:57
- Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 31.01.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-01 08:13
- Vă comunicăm că în şedinţa publică din 31.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău a fost atribuit un post/catedră din lista publicată! Pentru celelalte neocupate,conducerile unităţilor şcolare le pot ocupa prin plata cu ora sau în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
- Posturi/catedre didactice neocupate pentru şedinţa publică din 31.01.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-31 13:10
- Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 31.01.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
- Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 30.01.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-30 18:25
- Vă comunicăm că în şedinţa publică din 30.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
- IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU - INCLUSIV AI UNITATILOR CONEXE ISJ BACAU — by Contencios — Ultima modificare 2012-01-30 14:22
- TERMEN: 31.01.2011, ORA 14.00. VA RUGAM UTILIZATI MACHETA DIN FISIERUL EXCEL ATASAT.
- Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 30.01.2012, ora 14,00 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-27 06:35
- Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 30.01.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
- IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DE NIVEL LICEAL DIN JUDETUL BACAU — by Contabilitate — Ultima modificare 2012-01-26 10:02
- PRECIZARI PLATI BURSE "BANI DE LICEU".
- Catre unitatile de invatamant cu PJ, anunt referitor la EDUSAL. 2012-01-25 20:25 — by Inspector scolar de specialitate
- Pe portalul EDUSAL în secțiunea "Informații și fișiere utile" sunt disponibile pentru descărcare : 1) manualul de utilizare EDUSAL v1.14 2) flux de lucru pentru statul de plată rectificativ
- Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 24.01.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-24 22:01
- Vă comunicăm că în şedinţa publică din 24.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! În conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
- Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 24.01.2012, ora 12,00 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-23 16:40
- Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 24.01.2012, ora 12,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
- Catre unitatile de stat cu PJ si unitatile particulare — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-23 09:15
- In tabelul din atasament sunt unitatile care nu au trimis situatia pentru "Lapte si corn" cu termen 17.01.2012. Urgent, trimiteti astazi 18.01.2012, pana la ora 13 pe adresa de email: lapte_corn_bc@yahoo.com
- Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica - In atentia directorului — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-23 09:12
- EDUSAL, Versiunea 1.14 a aplicatiei desktop (varianta exe si zip)
- Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 20.01.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-20 13:02
- Vă comunicăm că în şedinţa publică din 20.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău a fost atribuit o catedră din lista publicată, aşa cu reiese din documentul ataşat! Pentru celelalte posturi/catedre, în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
- Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 20.01.2012, ora 12,00 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-19 21:22
- Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 20.01.2012, ora 12,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
- Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 17.01.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-01-17 13:33
- Vă comunicăm că în şedinţa publică din 17.01.2012 organizată la sediul ISJ Bacău a fost atribuit un singur post/catedră din lista publicată, aşa cu reiese din documentul ataşat! Pentru celelalte posturi/catedre, în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
- URGENT! CATRE TOATE UNITATILE DE INVATAMANT - Referitor la -Alocatia de sprijin familial — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-01-17 01:17
- Unitatile care nu au trimis tabelele cu elevii care au efectuat mai mult de 9 absente nemotivate pe sem I al anului scolar 2011-2012, sunt rugate ca pana pe data de 18.01.2012 sa le trimita pe adresa de email bdne_bc@yahoo.com iar listele la ISJ Bacau, compartimentul Retea scolara-normare. In atasament, aveti 2 fisiere cu CNP-uri eronate sau dublate .Va rugam sa verificati si sa trimiteti pe aceeasi adresa de email, CNP-urile corecte.