Anunturi importante
by
admin
—
Ultima modificare
2011-02-08 09:29
- POSTURI 2013-2014 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-02-01 15:06
- INCADRARE 2013-2014 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-02-01 12:50
- RESTRANGERI 2013-2014 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-01-31 11:00
- INTREGIRE_2013 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-01-31 10:55
- Datele de desfasurare a etapelor olimpiadei de matematica from 2013-01-14 20:15 to 2013-03-10 20:15 — by Inspector scolar de specialitate
- Olimpiada de matematica: - etapa pe scoala 26 ianuarie - etapa locala 16 februarie - etapa judeteana 9 martie - etapa nationala 1-5 aprilie, la Targu Mures pentru clasele 5-6, Brasov clasele 7-12. Vom anunta in timp util si centrele de desfasurare a etapelor: locala si judeteana. Inspector scolar Carmen Popa si Daniela Tarasa
- Proiectul "Extinderea competentelor IT in invatamantul preuniversitar – utilizarea eficienta a laboratoarelor informatizate" — by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2013-01-28 15:25
- Ministerul Educatiei Nationale prin intermediul Agentiei de Administrare a Retelei Nationale de lnformatica pentru Educatie si Cercetare, in calitate de Beneficiar a proiectului POSDRU 187/1.3/S/16220 "Extinderea competentelor IT in invatamantul preuniversitar – utilizarea eficienta a laboratoarelor informatizate” in parteneriat cu S.C. SIVECO Romania realizeaza preinscrierea personalului didactic si didactic auxiliar din invatamantul secundar superior, la programul de formare acreditat "Administrarea retelelor de calculatoare si a laboratoarelor informatice SEI”, cu o durata de 89 de ore,si 25 de credite, cu urmatoarea tematica: a. Arhitectura calculatoarelor; b. Retele de calculatoare; c. Configurarea serverelor si statiilor de lucru existente in laboratorul informatizat. Politici de securitate; d- Utilizarea platformelor e-learning in procesul didactic. Cursul este gratuit, se va desfasura in perioada februarie-iulie 2013, si se adreseaza persoanelor responsabile cu administrarea laboratoarelor de informatica. Vor fi selectate in medie cate 3 persoane din fiecare unitate de invatamant. Inscrierea se face pe site-ul www.competente-it.ro pana la data de 14 februarie.
- În atenția candidaților la concursurile de titularizare 2012, 2011 sau 2010, rămași nerepartizați — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-01-25 08:27
- Marți, 29.01.2013, ora 13,00 are loc ședința publică pentru repartizarea posturilor didactice din fișierul atașat, în sala de ședințe a ISJ Bacău.
- A.N.E.F.S, Bucuresti-echivalare studii de scurta durata! — by Inspector scolar — Ultima modificare 2013-01-24 08:18
- CADRELE DIDACTICE CĂRORA LI S-A APROBAT ECHIVALAREA PE BAZA ECTS/SECT A ÎNVĂŢĂMÂNTULUI UNIVERSITATR DE SCURTĂ DURATĂ CU CICLUL I DE STUDII UNIVERSITARE DE LICENŢĂ CONFORM OMECTS nr.5553/07.10.2011, EDUCATIE FIZICA SI SPORT!
- MODIFICARE DATĂ - FAZA LOCALĂ A OLIMPIADEI DE LIMBĂ, COMUNICARE ŞI LITERATURĂ ROMÂNĂ:09.02.2013 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-01-23 20:50
- DATA DE DESFĂŞURARE A ETAPEI LOCALE: 09.02.2013
- Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar în anul școlar 2013-2014 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-01-23 09:41
- În atenția candidaților la concursurile de titularizare 2012, 2011 sau 2010, rămași nerepartizați — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-01-22 09:25
- Marți, 22.01.2013, ora 13,00 are loc ședința publică pentru repartizarea posturilor didactice din fișierul atașat, în sala de ședințe a ISJ Bacău.
- Profesorii de limba rromani si mediatorii scolari, invitatie la Prefectura 2013-01-21 13:35 — by Inspector scolar de specialitate
- Doamnelor si domnilor directori Joi, 24.01.2013, ora 11, toti mediatorii si profesorii de limba rromani vor fi prezenti la Prefectura Bacau sala mare de sedinte la intalnirea de lucru cu domnul Prefect. Prezenta este obligatorie. Conducerile de scoli vor asigura suplinirea acestora.
- Intalnirea semestriala a elevilor rromi si a mentorilor 2013-01-20 01:25 — by Inspector scolar de specialitate
- Doamnelor/domnilor directori de licee, C.N., C.T., Grupuri Scolare din municipiul Bacau, va rog sa anuntati elevii rromi de intalnirea semestriala a acestora pe 30.01.2013 ora 16 la C.T. "Anghel Saligny". Elevii vor fi insotiti de un cadru didactic din scoala, mentor/tutore pentru scolarizarea rromilor. Prezenta elevilor si a mentorului/tutorelui este obligatorie. Activitatea dureaza pana la ora 20.
- Metodologia pentru acordarea gradatiei de merit 2013 — by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2013-01-21 11:12
- Procedură de stabilire a ofertei de CDS la nivelul unităților de învățământ — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-01-18 16:23
- Această procedură se aplică în toate unitățile de învățământ pentru reglementarea unitară a CDS-urilor
- Legislatie pentru unitatile de invatamant particular — by invparticular — Ultima modificare 2013-01-18 09:59
- Va rugam sa preluati arhiva atasata.
- În atenția candidaților la concursurile de titularizare 2012, 2011 sau 2010, rămași nerepartizați — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-01-17 18:08
- Vineri, 18.01.2013, ora 13,00 are loc ședința publică pentru repartizarea posturilor didactice din fișierul atașat, în sala de ședințe a ISJ Bacău.
- În atenția candidaților la concursurile de titularizare 2012, 2011 sau 2010, rămași nerepartizați — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-01-14 17:31
- Miercuri, 16.01.2013, ora 13,00 are loc ședința publică pentru repartizarea posturilor didactice din fișierul atașat, în sala de ședințe a ISJ Bacău.
- MAXIMĂ URGENȚĂ! În atenția directorilor unităților de învățământ din lista atașată prezentei comunicări! — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-01-11 16:14
- Vă rugăm să completați de urgență macheta cu prognoza pentru restrângerile de activitate începând cu anul școlar 2013-2014, care avea ca termen 10.01.2012!
- Catre unitatile scolare cu PJ-Evaluare Nationala 2013 — by Informatizare — Ultima modificare 2013-01-11 12:31
- Va rugam sa studiati documentele atasate.