Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

August 2020 »
August
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
File Lista unităților de învățământ care nu au primit aviz conform by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-12-19 11:59
Lista conține unitățile de învățământ care se transformă în nivel de învățământ începând cu 01.09.2018 și denumirea unității de învățământ care preia planul de școlarizare de la structura transformată în nivel de învățământ, pentru anul școlar 2018-2019
File Lista unităților de învățământ preuniversitar care au primit aviz conform, pentru anul școlar 2018-2019 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-12-19 13:29
File IMPORTANT! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ de stat si particulare by Informatizare — Ultima modificare 2017-12-12 11:25
Vă informăm, că JOI, 14.12.2017, ora 12, va avea loc o şedinţă cu toţi directorii unităţilor de învăţământ de stat şi particular, la Colegiul Tehnic ”Anghel Saligny” Bacău, în sala de şedinţe (cantina) a colegiului. Prezenţa este obligatorie! Tematica şedinţei este următoarea: 1. Mobilitatea personalului didactic pentru anul şcolar 2018-2019; 2. Proiectul planului de şcolarizare pentru anul şcolar 2018-2019; 3. Progresul/etape ale completării datelor în aplicaţia informatică SIIIR; 4. Diverse. Ataşat veţi găsi materiale necesare documentării până la şedinţă.
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ by Informatizare — Ultima modificare 2017-12-08 09:24
File În atenţia contabililor şefi din unităţile de învăţământ by Informatizare — Ultima modificare 2017-12-06 13:03
File Proiect "Campionii României în şcoală, liceu şi universitate" by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2017-11-28 14:05
Vă rugăm să daţi curs adresei ataşate.
File Proiect "Campionii României în şcoală, liceu şi universitate" by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-09-03 13:27
Vă rugăm să daţi curs adresei ataşate.
In atentia unitatilor de invatamant din Municipiul Bacau - situatie SPAS by Informatizare — Ultima modificare 2017-11-22 11:42
Va aducem la cunostinta ca Anexa 2-SPAS postata pe siteul ISJ Bacau in data de 09.11.2017 va fi transmisa pe adresa Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Bacau - Biroul de Protectia Copilului cu sediul in Bacau, str. Stefan cel Mare, nr. 17A sau pe adresa de e-mail contact@dasbacau.ro conform intructiunilor trimise pe e-mail-ul unitatilor scolare.
File Diseminare concurs de programare software adresat tuturor tinerilor din Municipiul Bacau si din judetul Bacau by Informatizare — Ultima modificare 2017-11-22 10:25
Va rugam afisati anuntul din atasament la intrarea in unitatile de invatamint
File Burse de studiu in Marea Britanie -elevi clasa a X-a by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2017-11-18 19:17
File În atenţia unităţilor de învăţământ_Acte de studii by Informatizare — Ultima modificare 2017-11-17 10:44
File APEL pentru selecția RESURSELOR EDUCAȚIONALE DESCHISE by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2017-11-13 09:49
M. E. N. a lansat un apel către toate cadrele didactice în vederea participării la crearea și promovarea unor resurse educaționale deschise (R. E. D.) care să cuprindă materiale-suport pentru activitățile instructiv-educative sau extrașcolare, care vor fi puse la dispoziția celor interesați, gratuit, pe site-ul inspectoratului școlar județean, prin dezvoltarea unui spațiu de organizare a R. E. D. elaborate de cadrele didactice din județ.
Chestionare on-line: TEME PENTRU ACASĂ (cadre didactice, elevi și părinți) by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2017-11-09 10:02
Ministerul Educației Naționale și Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei organizează în perioada 7 - 20 noiembrie 2017 o consultare națională privind regimul temelor pentru acasă. Demersul se adresează actorilor educaționali din învățământul primar, gimnazial și liceal și presupune completarea unor chestionare on-line, elaborate în funcție de specificul a trei categorii de public: cadre didactice, elevi și părinți. Datele ce urmează a fi colectate vor permite identificarea stării de fapt în privința temelor pentru acasă și vor contura variante de ameliorare a eventualelor derapaje prin adoptarea unor instrumente de reglementare. Nu se solicită date personale, iar răspunsurile centralizate sunt confidențiale şi vor fi utilizate exclusiv în scopul consultării. Pentru cei interesați, chestionarele sunt disponibile aici: https://www.surveymonkey.com/r/teme_cadre_didactice (pentru cadre didactice) https://www.surveymonkey.com/r/teme_elevi (pentru elevi) https://www.surveymonkey.com/r/teme_parinti (pentru părinți). De asemenea, link-urile menționate anterior pot fi accesate de pe http://www.edu.ro/consultare-line-privind-regimul-temelor-pentru-acasa
File Proiect MESERIAȘII VIITORULUI VOR LUCRA CU IMPRIMANTA 3D by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2017-11-07 10:48
File Conferințele BookLand Evolution by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2017-11-07 10:47
File IMPORTANT!!! INFORMARE DIRECȚIA DE SĂNĂTATE PUBLICĂ BACĂU by Informatizare — Ultima modificare 2017-11-06 12:23
File PROCEDURA PRIVIND SOLICITAREA DE CĂTRE OPERATORII ECONOMICI A SCOLARIZĂRII ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL DE STAT ŞI ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL, pentru anul şcolar 2018 -2019 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2017-11-10 17:41
Pentru fundamentarea proiectului planului de şcolarizare în anul şcolar 2018 – 2019, la învăţământul profesional de stat şi învăţământul dual, agenţii economici pot solicita, spre şcolarizare, calificările profesionale de care au nevoie. Procedura prevede, conform OMEN nr. 5360 din 2016, completarea de către operatorii economici a anexei ataşate şi depunerea la registratura ISJ Bacău în perioada 3- 15 noiembrie 2017. Termenul final pentru depunerea solicitărilor fiind 16 noiembrie 2017. http://www.alegetidrumul.ro/
File TEZE (an școlar 2017-2018) by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2017-10-31 16:27
Cadrele didactice sunt invitate să voteze logo-ul Președinției României la Consiliul Uniunii Europene by Informatizare — Ultima modificare 2017-10-30 08:28
Juriul concursului de creaţie a logo-ului Preşedinţiei României la Consiliul Uniunii Europene, pe care țara noastră și-o va asuma timp de șase luni, începând cu 1 ianuarie 2019, a ales cele 19 propuneri de identitate vizuală pe care publicul are posibilitatea de a le vota până luni, 30 octombrie, inclusiv. „Romania’s EU Council Presidency Logo Competition“, competiția dedicată exclusiv elevilor din învățământul liceal și studenților din sistemul de învățământ superior, programul de studii de licență, de cetățenie română, este organizată de Ministerul Educației Naționale și Ministerul Afacerilor Externe, prin intermediul ministrului delegat pentru Afaceri Europene. Concurenții și-au putut înscrie proiectele până la 17 octombrie, ora 23:59, iar în urma validării dosarelor de înscriere, juriul a evaluat, conform criteriilor stabilite, toate propunerile primite, alegând cele 19 lucrări finaliste. A doua etapă de selecție, care se va încheia luni, 30 octombrie, ora 23:59, implică votarea de către public a celor 19 logo-uri finaliste, pe pagina de Facebook CONCURS LOGO PRES RO 2019, creată de Ministerul Educației Naționale. Pentru punctare vor fi luate în calcul următoarele reacții: like, love, și wow. Votul publicului va avea o pondere de 50%, aceeași cu cea a deciziei juriului, conform prevederilor din regulamentul de concurs. Pe baza punctajului cumulat obţinut vor fi premiate locul I - 3.000 euro, locul II - 2.000 euro și locul al III-lea - 1.500 euro, urmând a fi acordate și două premii speciale. De asemenea, câștigătorii vor avea posibilitatea de a vizita sediile instituțiilor europene de la Bruxelles. Link-ul aici: http://www.edu.ro/rom%C3%A2nii-invita%C8%9Bi-s%C4%83-voteze-logo-ul-pre%C8%99edin%C8%9Biei-rom%C3%A2niei-la-consiliul-uniunii-europene
File În atenţia unităţilor de învăţământ-Precizări privind organizarea activităţii în anul şcolar 2017-2018 by Informatizare — Ultima modificare 2017-10-27 12:47
Actiuni document