Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Noiembrie 2014 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
Sedinta de repartizare pentru aplicarea art. 253 din Legea educatiei nr. 1/2011 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-04-13 15:42
Sedinta va avea loc luni, 16.03.2018, ora 15.00, la ISJ Bacau, sala de sedinte, etajul I.
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ by Informatizare — Ultima modificare 2018-04-03 10:18
Vă informăm că s-a publicat pe site-ul Ministerului Educaţiei Naşionale, Metodologia de selecţie a personalului din România pentru posturi didactice din cadrul sistemului Şcolilor Europene, aprobată prin OMEN nr. 3475/23.03.2018.
File Solicitare stoc acte de studii 2017 by Informatizare — Ultima modificare 2018-04-02 12:19
File Versiunea EduSAL 2.11.1 by Informatizare — Ultima modificare 2018-04-02 10:30
Stimați colaboratori, Este disponibilă pentru descărcare versiunea EduSAL 2.11.1 Modificările aduse la versiunea 2.11 sunt valabile şi la versiunea 2.11.1 Modificările aduse la versiunea 2.11.1 faţă de versiunea 2.11 constau în rezolvarea următoarelor probleme: 1. Adăugarea grilelor pentru Analist programator I, II, IA, debutant cu studii S 2. Generare de stat de plată 3. Adăugarea grilelor la 2022 pentru Asistent medical cu studii PL şi M, Asistent medical principal cu studii PL, M, SSD 4. Plafonarea drepturilor salariale la nivelul lui 2022 pentru încadrări sub o normă 5. Calcularea altor sporuri la normă întreagă pentru persoanele care trec pe grila din 2022 deşi sunt încadrate sub o normă 6. Calcularea în stat de plată a drepturilor pentru persoanele care trec pe grila din 2022 deşi sunt încadrate sub o normă După instalarea versiunii 2.11.1, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiunii statele de personal şi plată se vor invalida şi vor trece în starea în lucru! Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.11.1, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.11.1).
File PROIECT TAXEDU by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-03-30 15:28
File PROIECTE INTERNATIONALE by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-03-30 15:26
File SIMULARE - FACULTATEA DE MEDICINA, UMF Caral Davila by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-03-30 15:24
File Echivalare ECTS/SECT- 2017-2018 by Inspector scolar — Ultima modificare 2018-03-23 14:14
Potrivit OMEN nr. 3344/16.03.2018, în anul scolar 2017-2018 se organizeaza o nouă sesiune de echivalare a studiilor universitare de scurta durata, conform prevederilor OMECTS nr. 5553/2011, cu modificarile si completarile ulterioare. Cadrele didactice interesate și care îndeplinesc cumulativ conditiile pentru echivalare depun dosarul de echivalare la Registratura ISJ Bacau, luni, 26 martie 2018, în intervalul orar 10.00-16.00.
File ZIUA PORŢILOR DESCHISE - SOCIETATEA AEROSTAR S.A by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-03-22 09:48
Ca urmare a adresei nr. 20601/14.03.2018 din partea Societăţii AEROSTAR SA Bacău cu număr de intrare IŞJ Bacău 2595/14.03.2018, vă comunicăm că în data de 13 aprilie 2018, în intervalul 9.00-15.00, la sediul Societăţii AEROSTAR SA Bacău se organizează Ziua Porţilor Deschise, eveniment dedicat elevilor. În vederea participării elevilor de clasa a VII-a, a XI-a şi a XII-a însoţiţi de cadre didactice, preferabil în grupuri de 25-30 de elevi maximum, rugăm înscrierea la adresa de e-mail ziuaportilordeschise@aerostar.ro, până la data de 04.04.2018, deplasarea elevilor şi a cadrelor didactice însoţitoare efectuându-se în afara orarului şcolar sau în timpul orelor de dirigenţie/consiliere şi orientare sau în cadrul programului Şcoala altfel. Cadrele didactice şi elevii vor prezenta cartea de identitate şi un tabel nominal al participanţilor cu nume şi prenume, seria şi numărul cărţii de identitate.
File Burse pentru participarea la FORUMUL ,,DIVERSITY AND RESILIENCE” - Austria by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-03-21 14:32
File Precizări referitoare la evaluarea psihologică a personalului didactic by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-03-20 14:10
File Lista cu punctajele cadrelor didactice care solicita solutionarea restrangerii de activitate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-19 13:13
Mentionam ca nu au fost depuse contestatii.
File Măsura de ”Acordare a ajutorului comunitar pentru furnizarea laptelui și a produselor lactate în instituțiile școlare” by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-03-19 12:41
Vă aducem la cunoștință că, în vederea acordării ajutorului comunitar pentru furnizarea de lapte în unitățile de învățământ, APIA Bacău organizează INSPECȚII în TERITORIU și solicită COMPLETAREA și EXISTENȚA situațiilor și anexelor prevăzute în atașament. Inspectorii școlari pentru management instituțional
File Măsura de ”Acordare a ajutorului comunitar pentru furnizarea de fructe în instituțiile școlare” by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-03-19 12:35
Vă aducem la cunoștință că, în vederea acordării ajutorului comunitar pentru furnizarea de fructe în unitățile de învățământ, APIA Bacău organizează INSPECȚII în TERITORIU și solicită COMPLETAREA și EXISTENȚA situațiilor și anexelor prevăzute în atașament. Inspectorii școlari pentru management instituțional
File Programarea pentru sustinerea inspectiei speciale la clasa - etapa de transfer by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-09 15:21
File Programarea probei practice la disciplina Informatica - pentru etapa de transfer by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-09 15:16
File În atenţia unităţilor de învăţământ liceal- Acte de studii_certificate de competente by Informatizare — Ultima modificare 2018-03-07 10:56
File Reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete si incomplete pentru anul scolar 2018-2019 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-06 16:34
File Conditii specifice pentru etapele de transfer si pretransfer aprobate in comisia judeteana de mobilitate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-06 15:28
File Important ! In atentia unitatilor de invatamant_Acte de studii by Informatizare — Ultima modificare 2018-03-01 10:06
Actiuni document