Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

August 2020 »
August
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
File Precizarile nr.34072/6.07.2018 privind incadrarea in anul scolar 2018-2019 a personalului didactic care preda curriculum de specialitate din cadrul ariei curriculare ,,Tehnologii". by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2018-08-01 11:59
Aveti atasat Precizarile nr.34072/6.07.2018 privind incadrarea in anul scolar 2018-2019 a personalului didactic care preda curriculum de specialitate din cadrul ariei curriculare ,,Tehnologii".
File PROPUNERI_COMISII_CENTRE DE EXAMEN_CENTRE DE EVALUARE_BACALAUREAT 2018_AUGUST-SEPTEMBRIE by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2018-07-30 09:34
Vă rugăm să completați machetele din fișierul atașat până la data de 14 august 2018, ora 12. Fișierele excel vor fi arhivate sub denumirea UNITATE SCOLARA_COMISII_BACALAUREAT_2018 și trimise la adresa de mail nechita.cora@isjbc.ro Adresa de înaintare din arhivă va fi trimisă Comisiei Județene de Bacalaureat. Vă mulțumim!
Rezultatele repartizarii elevilor din Republica Moldova si diaspora pentru anul scolar 2018-2019 by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2018-07-25 16:16
Rezultatele repartizarii se gasesc la adresa: http://www.isjiasi.ro/index.php/examene-si-concursuri2/admitere/admitere-elevi-din-republica-moldova/554-rezultatele-repartizarii-elevilor-din-r-moldova-si-diaspora-in-invatamantul-liceal-si-profesional-din-roromania-pentru-anul-scolar-2018-2019
File EduSAL versiunea 2.14 by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-20 14:01
După instalarea versiunii 2.14, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiuni statele de personal şi plată la luna IULIE se vor invalida. După instalarea versiunii 2.14 vă rugăm să aveţi în vedere următoarele verificări de date: - Drepturile personalului de conducere - Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017 - Drepturile personalului nedidactic Modificările aduse la versiunea 2.14 faţă de versiunea 2.13.3 constau în: 1. Optimizări ale bazei de date 2. Implementarea elementului [b]“Indemnizaţie examen conf. Ordin 3913/2018”[/b] conform Ordinului nr. 3913/07.06.2018 privind aprobarea normelor de plată a personalului din cadrul comisiilor desemnate în cadrul examenului naţional de bacalaureat, evaluării naţionale, concursului naţional de ocupare a posturilor vacante / rezervate, examenului national de definitivare, admitere în învăţământul liceal şi profesional, calificări profesionale) De reţinut: Pentru personalul propriu angajat nu se face nicio setare specială de încadrare Pentru personalul care nu aparţine unităţii se vor efectua următoarele setări de încadrare: a) În stat de personal: - Data de angajare: 01.07.2018 - Data de plecare: 02.07.2018 - Tip asigurat: (1000) Conveţii civile - Dacă persoana este scutită de impozit, se setează câmpul „Este scutit de impozit”: DA - Statut persoană: HJ - Se setează nivelul de învățământ şi sursa de finanţare pe care au fost cuprinse în buget sumele necesare acestor plăți - Scoateţi bifa la cei ce au contractul de muncă suspendat - Norma de calcul = Norma de bază = Norma de cumul = Norma plata cu ora =0 - Verificați modul de plată - card sau numerar, să fie cel corect Informaţiile de pe celelalte forme, respectiv câmpuri, nu sunt relevante în acest proces de adăugare, ele rămânând cu valorile propuse implicit de aplicaţie. b) În stat de plată: înregistrați suma aferentă Indemnizaţiei de examen pe aceeaşi sursă de finanţare şi pe același nivel de învățământ pe care au fost setate persoanele în statul de personal Din suma de Indemnizaţie examen se va reţine doar Impozit 10% Sumele vor fi declarate în formularul D100 care va fi livrat într-o versiune ulterioară şi nu prin D112 Sumele privind plata Indemnizaţiei de examen nu vor apărea pe rapoartele de evidenţă a cheltuielilor salariale 3. A fost definit [b]raportul “Indemnizaţie examen”[/b] în modulul Managementul salarizării / Rapoarte. 4. A fost implementat fluxul de lucru pentru înregistrarea şi plata voucherelor persoanelor care nu mai sunt în unitate conform Ordinul nr. 3751/2018 pentru modificarea Ordinului ministrului educației naționale nr. 3.560/2018 privind stabilirea modalității de acordare a voucherelor de vacanță pentru unitățile/instituțiile de învățământ de stat, Ministerul Educației Naționale și alte unități din subordinea/coordonarea acestuia De reţinut: - se vor realiza setările de încadrare conform fluxului de lucru deja cunoscut pentru persoanele de la Hotărâri judecătoreşti (Tip asigurat – 18) - Se vor genera ordine de plată pentru suma de impozit virată deja de foştii angajaţi în conturile unităţii dvs pe surse de finanţare şi niveluri de învăţământ - Pentru cei care au virat deja aceste sume către bugetul de stat nu se vor mai da la plată respectivele ordine de plată - Persoanele vor fi preluate în D112 cu informaţiile aferente plătii voucherului de vacanţă 5. Actualizarea salariilor grilă OUG nr. 17/2017 cu 25% pentru personalul nedidactic începând cu luna iulie 2018, mutându-se astfel majorarea de la 1 ianuarie 2018 din salariul brut în salariul grilă. 6. Rezolvarea problemei de tipărire a rapoartelor pe anul 2017 7. Blocarea plăţii orelor la plata cu ora în perioada iulie-august 2018 NOTĂ! Pentru cei care au încă stagii de pregătire practică în luna iulie 2018 se vor plăti direct în stat de plată în “Număr ore plata cu ora suplimentare” cu motiv “Stagiu de pregătire practică” și selectarea angajatului respectiv. 8. Actualizarea algoritmului de calcul al pensiei începând cu luna iulie 2018 conform OUG 8/2018 Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.14, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.14). Echipa EduSAL
File ADMITERE INVATAMANT LICEAL DE STAT_ETAPA A II -A by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-09-03 08:42
Aveti, atasat, lista locurilor ramase libere in judetul Bacau pentru etapa II de admitere. Perioada de inscriere, conform calendarului admiterii in invatamantul liceal de stat pentru anul scolar 2018 - 2019 este 3-6 septembrie 2018.
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ cu formatiuni de studiu clasa a VI-a by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-19 12:02
Va atasam nota privind asigurarea manualelor scolare pentru clasa a VI-a, FIZICĂ pentru anul scolar 2018-2019. Manualele sunt noi si se vor face comenzi integral, respectand intocmai efectivele de elevi, clasa a VI-a şi coreland aceste comenzi cu datele din SIIIR, an scolar 2018-2019. Termen 20.07.2018, ora 16.
File Repartizare candidati proba scrisa definitivat-18 iulie 2018 by Inspector scolar — Ultima modificare 2018-07-17 11:09
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ cu formatiuni de studiu clasa a VI-a, an scolar 2018-2019 by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-12 11:16
Va atasam nota privind asigurarea manualelor scolare pentru clasa a VI-a, Limba si literatura romana pentru anul scolar 2018-2019. Manualele sunt noi si se vor face comenzi integral, respectand intocmai efectivele de elevi, clasa a VI-a, an scolar 2018-2019. Termen 13.07.2018, ora 12.
File REZOLVAREA SITUAȚIILOR SPECIALE_ELEVI ÎNSCRIȘI ÎN CLASA A IX-A by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-07-16 08:52
DEPUNEREA CERERILOR SE FACE LA REGISTRATURA INSPECTORATULUI JUDEȚEAN BACĂU, STR. OITUZ NR. 24, BACAU, ÎN INTERVALUL ORAR 9- 15 IN PERIOADA 16 – 18 IULIE 2018. DISCUTAREA ȘI REZOLVAREA CAZURILOR SPECIALE SE FACE ÎN ZIUA DE 18 IULIE 2018 ȘI SE VA TINE CONT DE Art.54. (1) din Metodologia de oganizare a admiterii in licee. În perioada 16 – 18 iulie 2018, comisia de admitere judeţeană/a municipiului Bucureşti rezolvă situaţiile speciale apărute după repartizarea computerizată: situaţii medicale speciale, schimburi de elevi, redistribuirea candidaţilor gemeni, distribuire sau redistribuire pe locuri rămase libere, pentru apropiere de domiciliu, corectarea unor erori de transcriere greşită în baza de date computerizată a opţiunilor exprimate de elevi etc. (2) NU SE VA DEPĂŞI NUMĂRUL MAXIM DE 30 DE ELEVI LA CLASĂ ŞI SE VA RESPECTA, ÎN TOATE CAZURILE, CRITERIUL REFERITOR LA MEDIA DE ADMITERE. Deciziile se iau în plenul comisiei de admitere judeţene/a municipiului Bucureşti, după inventarierea tuturor cazurilor existente la nivelul judeţului/municipiului Bucureşti. Aveți atașat cererea
File SITUATIA LOCURILOR LIBERE PENTRU ETAPA A II-A, ÎNVĂŢĂMÂNT PROFESIONAL by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-07-09 09:06
Situaţia admiterii în învăţământul profesional, pentru anul şcolar 2018-2019, Etapa I de admitere. Locuri libere pentru etapa a II-a.
File PRECIZĂRI ÎNCADRARE 2018 - 2019 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-07-06 09:41
Precizările MEN privind încadrarea la învăţământul profesional şi tehnic pentru anul şcolar 2018 - 2019.
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ-Ordin 4005/2018 by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-05 10:06
Modificare Regulament privind regimul actelor de studii si al documentelor ;colare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar.
File EduSAL versiunea 2.13.3 by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-04 15:09
După instalarea versiunii 2.13.3, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiunii statele de personal şi plată NU se vor invalida. Modificările aduse la versiunea 2.13.3 constau în: - Optimizări ale bazei de date - Actualizarea D112 cu modificările aduse pe structura de date din 22 mai 2018 - Rezolvarea problemelor privind înregistrarea voucherelor - Actualizarea Anexelor 4/5 din D112 - Actualizarea nomenclatorului de bănci prin adăugarea Patria Bank
File În atenţia unităţilor de învăţământ cu nivel grădiniţe by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-04 08:52
Procedura pentru înregistrarea prezenţei la grădinită în unităţile de învăţământ care se supun prevederilor Legii 248/2015 privind stimularea participării în învăţământul preşcolar a copiilor provenind din familii defavorizate.
File Important ! În atenţia unităţilor de învăţământ-Eliberare diplome Bacalaureat by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-03 10:53
File Important ! În atenţia unităţilor de învăţământ cu clase gimnaziale-Referitor comenzi manuale clasa a VI-a by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-02 09:32
Termen 5.07.2018, ora 14.
File Repartizarea candidaţilor pe locurile speciale pentru romi by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-06-29 14:25
În atenţia absolvenţilor clasei a VIII- a care participă la admiterea pe locurile speciale pentru romi! Repartizarea candidaţilor pe locurile speciale pentru romi, va avea loc, joi, 5 iulie 2018, la ora 12, în locaţia: amfiteatrul ŞCOLII GIMNAZIALE „ALEXANDRU IOAN CUZA” BACĂU. Candidaţii vor fi însoţiţi obligatoriu de reprezentantul legal.
File Erată 2 la Broşura „Admiterea în învăţământul liceal şi profesional din judeţul Bacău, pentru anul şcolar 2018 – 2019” by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-06-27 13:06
În atenţia unităţilor de învăţământ cu nivel gimnazial, Erată la Broşura „Admiterea în învăţământul liceal şi profesional din judeţul Bacău, pentru anul şcolar 2018 – 2019” Vă informăm că în broșura „Admiterea în învăţământul liceal şi profesional din judeţul Bacău, pentru anul şcolar 2018 – 2019”, la pagina 46, poziția 1, s-a efectuat o actualizare conform adresei atasate.
IN ATENTIA COLEGIILOR SI LICEELOR! REFERITOR COMPLETARE DATE SIIIR ! by Informatizare — Ultima modificare 2018-06-21 10:46
Având în vedere că a fost repornită alicația SIIIR, unitățile de învățământ liceale (colegii si licee) trebuie să completeze in SIIIR în meniul Managementul elevului –Promovare elevi ,statusul pentru elevii din clasele terminale ale învățământului liceal (promovat, exmatriculat, repetent, situatie scolara neincheiata). IMPORTANT!!! ELEVII CORIGENTI vor avea statusul SITUATIE SCOLARA DESCHISA!! Dupa completarea datelor va rugam sa verificati corelarea lor cu lucrarea postata in INSPECT- SITUATIE STATISTICA A ELEVILOR DIN CLASELE TERMINALE DE NIVEL LICEAL, AN SCOLAR 2017-2018. Termen limita de completare: 22.06.2018, ora 10
Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ cu beneficiari EURO 200 ! by Informatizare — Ultima modificare 2018-06-20 13:43
Referitor EURO 200 ! Vă informăm că, pe site-ul MEN, s-a afişat lista nominală a beneficiarilor Legii 269/20014 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziţionării de calculatoare, pentru anul 2018, la adresa : http://www.edu.ro/euro-200. Vă rugăm să verificaţi datele existente în listă şi să afişaţi lista beneficiarilor în unitatea de învăţământ. Şcolile care nu au solicitări EURO 200 nu afişează nimic. Totodată, vă solicităm să respectaţi următorul grafic al activităţilor: - 20-25 iunie 2018- depunerea eventualelor contestaţii - 25 iunie- 4 iulie 2018- rezolvarea contestaţiilor la nivelul unităţilor de învăţământ şi centralizarea acestora de către ISJ Bacău - 9 iulie 2018- afişarea rezultatelor contestatiilor pe site-ul MEN
Actiuni document