Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Noiembrie 2014 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
File În atenția directorilor unităților de învățământ de stat by Ida Vlad — Ultima modificare 2018-10-24 10:18
referitor la programarea concediilor de odihnă pentru anul școlar 2018-2019
File Definitivat 2019 by Inspector scolar — Ultima modificare 2018-10-11 15:54
Arhiva conține legislația specifică, calendarul examenului, precizări privind înscrierea la examenul de definitivare și toate documentele necesare întocmirii și depunerii dosarelor de înscriere.
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ -Completare şi eliberare carnete elev by Informatizare — Ultima modificare 2018-09-25 14:03
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ-Acte de studii by Informatizare — Ultima modificare 2018-09-21 10:26
Consfătuirea județeană a profesorilor de chimie 2018-09-22 from 09:00 to 10:30 Sala de ședințe (etajul I) a Inspectoratului Școlar Județean Bacău. , by Inspector scolar de specialitate
Sâmbătă, 22.09.2018, ora 9.00 va avea loc Consfătuirea județeană a profesorilor de chimie. Evenimentul se va desfășura în sala de ședințe (etajul I) a Inspectoratului Școlar Județean Bacău. La ședință vor participa toate cadrele didactice care predau cel puțin o oră de chimie. Un an școlar cu realizări! Cu stima, Laura Pruteanu.
File Consultare dedicată raportului Global Education Monitoring(GEM) by Informatizare — Ultima modificare 2018-09-10 10:49
File SITUAȚIA LOCURILOR LIBERE LA DATA DE 07.09.2018, PENTRU COLEGIILE/LICEELE DIN JUDEȚUL BACĂU by Informatizare — Ultima modificare 2018-09-07 16:03
File ADMITERE 2018-2019_ETAPA A II-A by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2018-09-07 12:55
Aveti atasat rezultatele admiterii in invatamantul liceal si profesional de stat, an scolar 2018 -2019. Adeverintele vor fi ridicate dupa 10 .09.2018 de catre delegatii unitatilor de invatamant liceal, pentru toti candidatii care au fost admisi la colegiul/liceul respectiv
File Respectarea prevederilor legale în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-09-04 12:44
File Kit-ul de instalare pentru versiunea EduSAL 2.16 by Informatizare — Ultima modificare 2018-08-31 09:53
Stimați colaboratori, Este disponibilă pentru descărcare versiunea EduSAL 2.16 După instalarea versiunii 2.16, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiuni statele de personal şi plată la luna august 2018 se vor invalida DOAR pentru unităţile de tip CJRAE / CMBRAE. Modificările aduse la versiunea 2.16 constau în: • Implementarea funcţionalităţii de acordare a sporului de învăţământ special pentru funcţiile de “Infirmiere” sub formă de “Compensaţii tranzitorii”. Fluxul de acordare este următorul: - Se accesează încadrările persoanelor cu funcţia de “Infirmiere” din stat de personal - Se deschide forma de “Drepturi lunare” şi în dreptul câmpului “Compensaţii învăţământ special” se bifează câmpul “Pentru infirmiere conf. OUG 41” - Automat aplicaţia va returna o valoare egală cu valoarea sporului de învăţământ special calculat conform legislatiei în vigoare • Implementarea următoarelor modificări la nivelul unităţilor de tip CJRAE / CMBRAE: 1. Setarea câmpului Categorie unitate cu valoarea = unităţi conexe şi blocarea lui spre editare cu o altă valoare 2. Blocarea acordării sporului de învăţământ special personalului didactic auxiliar. La luna august 2018 pentru cei care au deţinut sporul, valoarea lui se va face zero. • Rezolvarea problemei de calcul al contribuţiei la pensie pentru cei care au concedii medicale de tip 08, 09 şi 15 în continuare. NOTA! Cei care au operat deja concediile medicale înainte de instalarea versiunii curente, le vor şterge şi le vor reopera • Rezolvarea problemei de generare a D112 pe lunile anterioare lunii ianuarie 2018 • Corectarea salariilor grilă pentru anul 2022 pentru funcţia de Asistent medical principal cu studii SSD, gradaţiile 4 şi 5 • Corectarea salariilor grilă de pe coloana Legea 250 pentru funcţia de Profesor pentru instruire practică, grad didactic Definitiv, studii S, tranşa de vechime 1-6 ani, Gradaţiile 0,1,2 şi 3. • Rezolvarea problemei de deschidere detalii stat de personal din luna decembrie 2015. Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.16, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.16).
Apel selecție formatori - proiect CRED by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-08-30 12:08
File Declanşarea procedurii de constituire a noului consiliu de administraţie by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-08-28 16:34
Vă reamintim că în conformitate cu Art. 5., alin. (1) din Metodologia - cadru de organizare şi funcţionare a consiliului de administraţie din unităţile de învăţământ preuniversitar, aprobată prin OMEN 4619/2014, cu modificările şi completările ulterioare, la începutul fiecărui an şcolar, dar nu mai târziu de data începerii cursurilor, consiliul de administraţie în exerciţiu hotărăşte declanşarea procedurii de constituire a noului consiliu de administraţie.
File ETAPA A II-A DE ADMITERE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL LICEAL, 2018 - 2019 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-09-03 08:41
În perioada 3 - 6 septembrie 2018, la Inspectoratul Școlar Județean Bacău, str. Oituz nr. 24 în intervalul orar 9-15, va avea loc depunerea dosarelor absolventilor clasei a VIII-a care nu au participat la nici o repartizare sau nu au fost repartizați în etapa anterioară, care nu s-au înscris în perioada prevazută de metodologie sau si-au incheiat situația școlară ulterior etapei anterioare. Dosarul cuprinde cerere tip, copie foaia matricolă, adverință cu media de admitere( dacă este cazul), copie CI/certificat de naștere. Absolvenții clasei a VIII-a vor veni insoțiți de reprezentantul legal. Rezultatele repatizării vor fi afișate în 7 septembrie 2018, după ora 16. ÎN ATAȘAMENT AVETI CEREREA DE ÎNSCRIERE
Important ! In atentia tuturor unitatilor de invatamant-Completare/verificare/finalizare modul Date statistice-SC3b cap1 si SC3b cap2 in SIIIR by Informatizare — Ultima modificare 2018-08-09 09:57
File Important ! În atenţia tuturor unităţilor de învăţământ -Referitor transport feroviar intern pentru elevi by Informatizare — Ultima modificare 2018-08-08 09:33
File Precizarile nr.34072/6.07.2018 privind incadrarea in anul scolar 2018-2019 a personalului didactic care preda curriculum de specialitate din cadrul ariei curriculare ,,Tehnologii". by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2018-08-01 11:59
Aveti atasat Precizarile nr.34072/6.07.2018 privind incadrarea in anul scolar 2018-2019 a personalului didactic care preda curriculum de specialitate din cadrul ariei curriculare ,,Tehnologii".
File PROPUNERI_COMISII_CENTRE DE EXAMEN_CENTRE DE EVALUARE_BACALAUREAT 2018_AUGUST-SEPTEMBRIE by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2018-07-30 09:34
Vă rugăm să completați machetele din fișierul atașat până la data de 14 august 2018, ora 12. Fișierele excel vor fi arhivate sub denumirea UNITATE SCOLARA_COMISII_BACALAUREAT_2018 și trimise la adresa de mail nechita.cora@isjbc.ro Adresa de înaintare din arhivă va fi trimisă Comisiei Județene de Bacalaureat. Vă mulțumim!
Rezultatele repartizarii elevilor din Republica Moldova si diaspora pentru anul scolar 2018-2019 by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2018-07-25 16:16
Rezultatele repartizarii se gasesc la adresa: http://www.isjiasi.ro/index.php/examene-si-concursuri2/admitere/admitere-elevi-din-republica-moldova/554-rezultatele-repartizarii-elevilor-din-r-moldova-si-diaspora-in-invatamantul-liceal-si-profesional-din-roromania-pentru-anul-scolar-2018-2019
File EduSAL versiunea 2.14 by Informatizare — Ultima modificare 2018-07-20 14:01
După instalarea versiunii 2.14, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiuni statele de personal şi plată la luna IULIE se vor invalida. După instalarea versiunii 2.14 vă rugăm să aveţi în vedere următoarele verificări de date: - Drepturile personalului de conducere - Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017 - Drepturile personalului nedidactic Modificările aduse la versiunea 2.14 faţă de versiunea 2.13.3 constau în: 1. Optimizări ale bazei de date 2. Implementarea elementului [b]“Indemnizaţie examen conf. Ordin 3913/2018”[/b] conform Ordinului nr. 3913/07.06.2018 privind aprobarea normelor de plată a personalului din cadrul comisiilor desemnate în cadrul examenului naţional de bacalaureat, evaluării naţionale, concursului naţional de ocupare a posturilor vacante / rezervate, examenului national de definitivare, admitere în învăţământul liceal şi profesional, calificări profesionale) De reţinut: Pentru personalul propriu angajat nu se face nicio setare specială de încadrare Pentru personalul care nu aparţine unităţii se vor efectua următoarele setări de încadrare: a) În stat de personal: - Data de angajare: 01.07.2018 - Data de plecare: 02.07.2018 - Tip asigurat: (1000) Conveţii civile - Dacă persoana este scutită de impozit, se setează câmpul „Este scutit de impozit”: DA - Statut persoană: HJ - Se setează nivelul de învățământ şi sursa de finanţare pe care au fost cuprinse în buget sumele necesare acestor plăți - Scoateţi bifa la cei ce au contractul de muncă suspendat - Norma de calcul = Norma de bază = Norma de cumul = Norma plata cu ora =0 - Verificați modul de plată - card sau numerar, să fie cel corect Informaţiile de pe celelalte forme, respectiv câmpuri, nu sunt relevante în acest proces de adăugare, ele rămânând cu valorile propuse implicit de aplicaţie. b) În stat de plată: înregistrați suma aferentă Indemnizaţiei de examen pe aceeaşi sursă de finanţare şi pe același nivel de învățământ pe care au fost setate persoanele în statul de personal Din suma de Indemnizaţie examen se va reţine doar Impozit 10% Sumele vor fi declarate în formularul D100 care va fi livrat într-o versiune ulterioară şi nu prin D112 Sumele privind plata Indemnizaţiei de examen nu vor apărea pe rapoartele de evidenţă a cheltuielilor salariale 3. A fost definit [b]raportul “Indemnizaţie examen”[/b] în modulul Managementul salarizării / Rapoarte. 4. A fost implementat fluxul de lucru pentru înregistrarea şi plata voucherelor persoanelor care nu mai sunt în unitate conform Ordinul nr. 3751/2018 pentru modificarea Ordinului ministrului educației naționale nr. 3.560/2018 privind stabilirea modalității de acordare a voucherelor de vacanță pentru unitățile/instituțiile de învățământ de stat, Ministerul Educației Naționale și alte unități din subordinea/coordonarea acestuia De reţinut: - se vor realiza setările de încadrare conform fluxului de lucru deja cunoscut pentru persoanele de la Hotărâri judecătoreşti (Tip asigurat – 18) - Se vor genera ordine de plată pentru suma de impozit virată deja de foştii angajaţi în conturile unităţii dvs pe surse de finanţare şi niveluri de învăţământ - Pentru cei care au virat deja aceste sume către bugetul de stat nu se vor mai da la plată respectivele ordine de plată - Persoanele vor fi preluate în D112 cu informaţiile aferente plătii voucherului de vacanţă 5. Actualizarea salariilor grilă OUG nr. 17/2017 cu 25% pentru personalul nedidactic începând cu luna iulie 2018, mutându-se astfel majorarea de la 1 ianuarie 2018 din salariul brut în salariul grilă. 6. Rezolvarea problemei de tipărire a rapoartelor pe anul 2017 7. Blocarea plăţii orelor la plata cu ora în perioada iulie-august 2018 NOTĂ! Pentru cei care au încă stagii de pregătire practică în luna iulie 2018 se vor plăti direct în stat de plată în “Număr ore plata cu ora suplimentare” cu motiv “Stagiu de pregătire practică” și selectarea angajatului respectiv. 8. Actualizarea algoritmului de calcul al pensiei începând cu luna iulie 2018 conform OUG 8/2018 Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.14, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.14). Echipa EduSAL
File ADMITERE INVATAMANT LICEAL DE STAT_ETAPA A II -A by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-09-03 08:42
Aveti, atasat, lista locurilor ramase libere in judetul Bacau pentru etapa II de admitere. Perioada de inscriere, conform calendarului admiterii in invatamantul liceal de stat pentru anul scolar 2018 - 2019 este 3-6 septembrie 2018.
Actiuni document