Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Noiembrie 2014 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
File REZULTATE_FINALE_CONSILIU_CONSULTATIV - DISCIPLINE/DOMENII (2018-2019) by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-12-03 23:28
REZULTATE_FINALE_CONSILIU_CONSULTATIV - DISCIPLINE/DOMENII (2018-2019)
File REZULTATE SELECTIE CONSILII CONSULTATIVE PE DISCIPLINE/DOMENII - punctaje initiale by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-11-28 22:02
REZULTATE SELECTIE CONSILII CONSULTATIVE PE DISCIPLINE/DOMENII - punctaje initiale
File Codul de etică profesională by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-11-28 14:36
File EduSal 2.18.1 by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-28 09:49
După instalarea versiunii 2.18.1, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiuni statele de personal şi plată la luna noiembrie 2018 se vor invalida. Vă rugăm ca după instalarea versiunii 2.18.1 să aveţi în vedere în primul rând următoarele verificări de date: - Drepturile personalului de conducere - Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017 - Prin sondaj orice alte încadrări de persoane cu diferite categorii de personal Modificările aduse la versiunea 2.18.1 constau în: 1. Implementarea elementului „Inspecţie pentru grad” conform Ordinului nr. 4827/30.08.2018 privind salarizarea prin plata cu ora pentru personalul didactic de predare, de conducere, de îndrumare şi control precum şi pentru cadrele didactice metodiste din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat şi unităţile conexe. De reţinut:  Pentru personalul propriu angajat nu se face nicio setare specială de încadrare  Pentru personalul care nu aparţine unităţii se vor efectua următoarele setări de încadrare: a) În stat de personal: - Data de angajare: 01 ale lunii în care se va face plata - Data de plecare: prima zi lucrătoare după data de angajare - Tip asigurat: (1000) Conveţii civile - Dacă persoana este scutită de impozit, se setează câmpul „Este scutit de impozit”: DA - Statut persoană: HJ - Se setează nivelul de învățământ şi sursa de finanţare pe care au fost cuprinse în buget sumele necesare acestor plăți - Norma de calcul = Norma de bază = Norma de cumul = Norma plata cu ora =0 - Verificați modul de plată - card sau numerar, să fie cel corect - În forma de Încadrare se va seta funcţia de profesor, grad didactic I, transa de vechime în învatamant 25-30 pe toate legile - În forma de Drepturi lunare se va seta spor vechime =25 b.) În stat de plată: înregistrați suma aferentă Inspecţiei de grad pe aceeaşi sursă de finanţare şi pe același nivel de învățământ pe care au fost setată persoana în statul de personal. Calculul sumei se va efectua conform art. 11, alin. (1) din OMEN nr. 4827/30.08.2018 , respectiv: [(Salariu grilă Legea 250 *2) /166 ] * Număr ore specifice activităţilor desfăşurate (5 ore sau 7 ore)  Din suma de Inspecţie de grad se va reţine doar Impozit 10%  Sumele vor fi declarate în formularul D100 şi nu prin D112  Sumele privind plata Inspecţiei de grad nu vor apărea pe rapoartele de evidenţă a cheltuielilor salariale  Se vor plăti de la capitolul 20.13 - Bunuri şi servicii 2. A fost definit raportul “Inspecţie pentru grad” în modulul Managementul salarizării / Rapoarte. 3. Actualizarea plafonului Numărului de ore la plata cu ora / plata cu ora minorităţi pentru luna noiembrie 2018. Pentru o normă didactică întreagă maximul de număr de ore plata cu ora va fi :  La o normă didactică plata cu ora de 64 ore maximul va fi de 68  La o normă didactică plata cu ora de 72 ore maximul va fi de 76  La o normă didactică plata cu ora de 80 ore maximul va fi de 84  La o normă didactică plata cu ora de 92 ore maximul va fi de 97  La o normă didactică plata cu ora de 96 ore maximul va fi de 101  La o normă didactică plata cu ora de 100 ore maximul va fi de 105 4. Au fost actualizate / implementate salariile grilă Legea 250 pentru combinaţiile de functii din fisierul atasat 5. Blocarea setării încădrărilor de plata cu ora pe coeficient / bifa Reîncadrare conform OUG nr. 91/2017.
File APEL - Calendarul județean al proiectelor, competițiilor școlare pe discipline by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-11-21 16:00
APEL - Calendarul județean al proiectelor, competițiilor școlare pe discipline
File APEL selecție Consiliu consultativ pe disciplină sau domeniu - 2018-2019 by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-11-15 16:45
APEL selecție Consiliu consultativ pe disciplină sau domeniu - 2018-2019
File În atenţia unităţilor de învăţământ! Necesar formulare acte de studii, absolvenţi 2019 by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-12 11:36
File MAXIMĂ URGENȚĂ! În atenția directorilor unităților de învățământ by Ida Vlad — Ultima modificare 2018-11-09 12:29
referitor la situațiile centralizatoare privind sumele pentru plata hotărârilor judecătorești având ca obiect acordarea de daune-interese moratorii sub forma dobânzii legale, respectiv sumele pentru plata diferențelor salariale cuvenite conform Legii nr. 85/2016.
File Corigențe (perioade de susținere - 2018-2019) by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-11-09 08:54
Corigențe (perioade de susținere - 2018-2019)
File Urgent! În atenţia unităţilor de învăţământ de stat ! Plăţi diferenţe salariale! by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-08 13:15
File Lista disciplinelor la care se susțin TEZE - 2018-2019 by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-11-07 08:39
Lista disciplinelor la care se susțin TEZE - 2018-2019
File Burse HMC - MAREA BRITANIE - elevi clasa a X-a by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-11-07 08:30
Burse HMC elevi clasa a X-a
Operatorii economici pot solicita până la data de 23 noiembrie 2018 şcolarizarea elevilor în învăţământul dual şi profesional pentru anul şcolar 2019-2020 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-11-06 12:32
Solicitarea pentru învăţământul profesional se completează şi se transmite până la data de 23 noiembrie 2018 la Inspectoratul Scolar Judetean Bacau
În atenţia unităţilor de învăţământ(colegii/licee) cu solicitanţi ai programului ”BANI DE LICEU”, an şcolar 2018-2019 by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-02 10:11
Prin prezenta, vă informăm că, pe site-ul MEN, s-a afişat lista nominală a beneficiarilor HG nr.1488/2004 privind aprobarea criteriilor şi cuantumului sprijinului financiar ce se acordă elevilor în cadrul Programului naţional de protecţie socială ”Bani de liceu” modificată prin HG nr.72/2018 pentru modificare art.2 din HG nr. 1488/2004, pentru anul şcolar 2018-2019, la adresa http://www.edu.ro/bani-de-liceu. Lista beneficiarilor a fost aprobată prin Nota de aprobare nr. 1161/IFL/31.10.2018.
File În atenţia unităţilor de învăţământ! Centralizare stocuri acte de studii by Informatizare — Ultima modificare 2018-11-02 10:01
File Anunţul de selecţie pentru regiunea NE-Proiect ”Curriculum Relevant, Educaţie deschisă pentru toţi-CRED” by Informatizare — Ultima modificare 2018-10-30 13:29
File Anunt concurs Liceul Tehnologic "G. J. Cancicov" Parincea by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-10-30 10:17
File Edusal 2.17.2 by Informatizare — Ultima modificare 2018-10-30 10:00
După instalarea versiunii 2.17.2, vă rugăm să nu interveniţi asupra aplicaţiei până la finalizarea actualizării! După instalarea noii versiuni statele de personal şi plată la luna octombrie 2018 se vor invalida. Vă rugăm ca după instalarea versiunii 2.17.2 să aveţi în vedere în primul rând următoarele verificări de date: - Drepturile personalului de conducere - Drepturile personalului încadrat pe coeficient conform Legii cadru nr. 153/2017 - Prin sondaj orice alte încadrări de persoane cu diferite categorii de personal Modificările aduse la versiunea 2.17.2 constau în: 1. Actualizarea plafonului maxim admis la plata cu ora în luna octombrie 2018 2. Implementarea Sporului de handicap conform H.G. nr.751/2018 3. Implementarea bifei “Stat diferenţe” pe rapoartele “Sume legea 85”, “Dobândă”, “Indemnizaţie de examen” a cărui activare va duce la afişarea diferentelor pe statele de plată rectificative 4. Actualizarea algoritmului de calcul al pensiei începând cu luna octombrie 2018 conform OUG nr. 8/2018 NOTA! Cei care au operat deja concediile medicale înainte de instalarea versiunii 2.17.2 la luna octombrie 2018, le vor şterge şi le vor reopera. 5. Actualizarea salariilor grilă pentru anul 2022 pentru funcţia de Asistent medical principal cu studii Superioare, gradaţiile 2,3,4 şi 5. 6. Blocarea încadrării pe coeficient salarizare Legea 153 pentru personalul didactic de predare şi didactic-auxiliar conform OUG nr. 91/2017 7. Validarea promovării pe tranşele de vechime de pe Legea 153, respectiv blocarea promovării pe tranşele de vechime de pe OUG 20 şi Legea 250 atât pe luna septembrie, cât şi pe octombrie dacă tranşa de vechime pe legea 153 nu s-a modificat. 8. Rezolvarea problemei de afişare a drepturilor totale pentru personalul încadrat pe coeficient 9. Actualizare denumire unitate “Gradiniţe cu program prelungit/săptămânal între 150 - 200 de preşcolari” conform HG nr. 598/2018 Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.17.2, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.17.2).
File În atenţia directorilor tuturor unităților de învățământ liceal din judeţul Bacău by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-10-24 14:22
Având în vedere adresa nr. 10716 din 9.10.2018 trimisă de către Universitatea Politehnică Bucureşti, vă aducem la cunoştinţă faptul că instituţia menţionată desfășoară la nivel național proiectul Ambasadori UPB. Acesta presupune constituirea unui grup de ambasadori studenți, elevi și personal didactic din învățământul preuniversitar care să contribuie la încurajarea și susținerea unei participări mai largi în învățământul terțiar tehnic. Astfel, pentru promovarea beneficiilor învățământului terțiar, Universitatea POLITEHNICA din București va organiza, cu sprijinul Inspectoratelor Școlare Județene, conferințe în 20 reședințe de județ din țară la care sunt invitați să participe elevi și cadre didactice din unitățile de învățământ liceal care își manifestă interesul față de domeniile inginerești și științifice și față de programele de studiu oferite de Universitatea POLITEHNICA din București. În cadrul prezentărilor vor fi abordate subiecte precum inteligența artificială, Internet of Things, meseriile viitorului și vor fi prezentate oportunitățile educaționale oferite de Universitatea POLITEHNICA din București. Conferințele își propun abordarea temei privind parcursul educațional al elevilor din perspectiva evoluției tehnologice. Conferința din Județul Bacău va avea loc în data de 2 noiembrie 2018, interval orar 14:00 – 16:00, sala de sedinţe de la I.S.J. Bacău. Vă rugăm să aveţi amabilitatea de a trimite, din parte unităţii de învăţământ pe care o coordonaţi, 2 cadre didactice şi 4 - 6 elevi şi să confirmaţi participarea la adresa ciuchi.mihaela@isjbc.ro, până miecuri 31.10.2018. Vă mulţumim pentru implicare!
File Dotarea cabinetelor școlare cu ”EpiPen” by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-10-24 11:21
Ca urmare a adresei înregistrate la Ministerul Educației Naționale cu numărul 10026F/09.X.2018 și la Inspectoratul Școlar Județean Bacău, cu numărul 880M/17.X.2018, referitoare la obligativitatea dotării cabinetelor medicale școlare și a cabinetelor de medicină dentară, din unitățile de învățământ a căror conducere a fost informată în scris, de către părinți, că au copii care suferă de alergii, cu ”EpiPen” 150 micrograme soluțire injectabilă în stilou preumplut cu 2 ml pentru o doză de 0,3 ml. Totodată, vă informăm că aceste recomandări pot fi accesate pe: http://www.dsu.mai.gov.ro/epipen www.fiipregatit.ro www.facebook.com pentru pagina oficială a Departamentului pentru Situații de Urgență.
Actiuni document