Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Octombrie 2019 »
Octombrie
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 09.03.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-09 14:32
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 09.03.2012, ora 13,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-06 11:38
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 09.03.2012, ora 13,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 05.03.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-06 00:26
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 05.03.2012, ora 14,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-02 19:35
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 05.03.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 02.03.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-03-02 13:30
Vă comunicăm că în şedinţa publică din 02.03.2012 organizată la sediul ISJ Bacău nu a fost atribuit nici un post/catedră din lista publicată! Conducerile unităţilor şcolare le pot ocupa prin plata cu ora (titulari sau pensinari calificaţi) sau în conformitate cu prevederile INSTRUCŢIUNII NR. 5 consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ care au posturi didactice/catedre vacante/rezervate, comunicate la inspectoratul şcolar şi neocupate conform art. 2 din instrucţiunea menţionată, sunt abilitate să organizeze şi să desfășoare individual, în consorţii şcolare sau în asocieri temporare la nivel local, concursuri de suplinire pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor, cu probe scrise şi practice/orale în profilul postului sau la limba de predare, cu personal didactic calificat, respectiv testări cu personal fără studii corespunzătoare postului.
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 02.03.2012, ora 13,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-29 17:24
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 02.03.2012, ora 13,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 28.02.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-28 16:11
File Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului de selecţie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului naţional de experţi în management educaţional by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-24 14:36
File ORDIN Nr. 5549 din 6 octombrie 2011 pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea şi desfăşurarea concursului de selecţie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului naţional de experţi în management educaţional by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-24 14:35
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 28.02.2012, ora 14,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-27 23:51
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 28.02.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
Centralizator privind disciplinele de învăţământ, domeniile şi specializările, precum şi probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar 2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-21 17:10
Anexă la ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 3202/03.02.2012
IMPORTANT! URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Informatizare — Ultima modificare 2012-02-21 13:11
COMPLETAREA SI TRANSMITEREA FORMULARELOR DE COMANDA PENTRU MANUALE SCOLARE LA ISJ BACAU PENTRU ANUL SCOLAR 2012-2013.
IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-20 16:45
În atenţia absolvenţilor şi studenţilor aflaţi în ultimul an de studii, care au contract cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului pentru mediul rural by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-17 14:44
În conformitate cu prevederile art. 111, alin. 17 din Metodologia- cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013 anexă la OMECTS nr. 5560/2011, absolvenţii şi studenţii aflaţi în ultimul an de studii, care au contract cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului pentru mediul rural, au obligaţia de a se prezenta la inspectoratele şcolare, până la data de 1 martie 2012, pentru a-şi exprima intenţia de a participa la concursul organizat pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în unităţile de învăţământ preuniversitar.
File FIŞA DE EVALUARE-în conformitate cu anexa 2 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2012-2013, cu modificările şi completările ulterioare by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-15 21:42
File Cerere tip, conform anexei nr. 22 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-15 19:16
File Lista cadrelor didactice care intră în restrângere de activitate, începând cu 01.09.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-21 16:50
În perioada 16-22.02.2012, cadrele didactice aflate în restrângere de activitate, pot depune solicitări (cererea tip, conform anexei nr. 22 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013) pentru obţinerea acordului pentru transfer, prin consimţământ. Consiliul de administraţie al unităţilor de învăţământ analizează solicitările şi comunică hotărârea cu privire la acordarea/neacordarea consimţământului, în perioada 23-27.02.2012 (Respectând prevederile capitolului III din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013. Atenţie la art. 53!). În perioada 28.02-06.03.2012 cadrele didactice aflate în restrângere de activitate depun, la inspectoratul şcolar, dosarul cu documentele prevăzute în art. 54 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013. Cererea tip menționată mai sus se descarcă de pe site-ul ISJ Bacău: http://www.isjbacau.ro/compartiment-management/inspectori-scolari-managementul-resurselor-umane/mobilitatea-personalului-didactic-2012-2013/cerere-tip-conform-anexei-nr.-22-din-metodologia-cadru-privind-mobilitatea-personalului-didactic-din-invatamantul-preuniversitar-in-anul-scolar-2012-2013/view .
File Lista cuprinzând posturile didactice/catedrele vacante/rezervate pentru anul şcolar 2012-2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-20 20:30
Unităţile de învăţământ cu personalitate juridică vor afişa propria listă cuprinzând posturile didactice/catedrele vacante/rezervate pentru anul şcolar 2012-2013.
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 13.02.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-13 21:13
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 13.02.2012, ora 14,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-09 21:40
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 13.02.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
Actiuni document