Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Noiembrie 2018 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
File În atenţia conducerilor unităţilor de învăţământ preuniversitar by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-09-11 11:13
CONSTITUIREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE AL UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR
File FOARTE, FOARTE, FOARTE URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2012-09-10 14:42
TERMEN: 11.09.2012, ORA 16.00.
File lISTA POSTURILOR DIDACTICE/CATEDRELOR NEOCUPATE LA 06.09.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-09-05 21:31
File Programarea şedinţelor publice din 6-7 septembrie 2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-09-05 20:08
Şedinţele publice au loc în sala de conferinţe a Colegiului Tehnic "Anghel Saligny" Bacău. La şedinţele publice pot participa: 1. cadrele didactice titulare pentru completarea normei didactice, 2. cadrele didactice titulare cu restrângere de activitate nesoluţionate, 3. cadrele didactice titulare care solicită continuitate la detaşare la cerere obţinută în baza notei la titularizare 2011, 4. cadrele didactice titulare nerepartizate care solicită detaşare la cerere în baza mediilor obţinute la concursul din 2012, 5. cadrele didactice titulare nerepartizate care solicită detaşare la cerere în baza punctajului, 6. candidaţii rămaşi nerepartizaţi sau care au norma incompletă în baza mediei la concursul din 2012 şi pentru repartizare în baza notelor de la concursul de titularizare din 2010/2011, 7. candidaţii pentru repartizare în baza notelor de la concursul de titularizare din 2010/2011 care nu s-au înscris în perioada prevăzută în calendarul mobilităţii, 8. plata cu ora personalului didactic prevăzut la art. 157 (4) lit. d)-g) din Metodologia cadru aprobată prin OMECTS 5560/2011 cu modificările şi completările ulterioare.
File IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR SI CONTABILILOR SEFI DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Contabilitate — Ultima modificare 2012-09-03 15:06
NOTA: FORMULARUL CAIET STATISTIC SE VA RIDICA DE LA BIROUL CONTABILITATE AL ISJ BACAU.
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete pentru plata cu ora by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-09-02 19:33
File CATRE UNITATILE SCOLARE CARE PIERD PERSONALITATEA JURIDICA INCEPIND CU DATA DE 01.09.2012 by admin — Ultima modificare 2012-08-30 14:05
File Lista posturilor didactice/catedrelor ocupate prin detaşare în interesul învăţământului by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-08-29 09:27
File Planificarea pe discipline pentru şedinţa publică din 29.08.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-08-28 17:05
În şedinţa publică, din sala de ședințe a ISJ Bacău, se soluţionează conform planificării atașate: 1. cererile cadrelor didactice titulare, a căror restrângere de activitate nu a fost soluţionată prin transfer sau repartizare, prin detaşare în interesul învăţământului pentru nesoluţionarea restrângerii de activitate, pe posturi didactice/catedre vacante/rezervate; 2. cererile de continuitate pentru detaşare la cerere; 3. detaşarea la cerere în ordinea descrescătoare a notelor obţinute la concursul organizat pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante în unităţile de învăţământ preuniversitar; 4. detaşare la cerere în ordinea descrescătoare a punctajelor.
File Ocuparea posturilor/catedrelor vacante prin pretransfer consimțit între unitățile de învățământ by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-08-24 18:12
Lista cadrelor didactice transferate prin pretransfer consimțit între unitățile de învățământ, în ședința publică din 24.08.2012.
File Lista posturilor didactice/catedrelor rămase după completarea normei didactice a titularilor din 20.08.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-08-20 23:27
File Lista posturilor didactice/catedrelor ocupate în şedinţa publică din 20.08.2012 pentru completarea normei didactice a titularilor by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-08-20 23:26
File FOARTE URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR UNITATILOR DE INVATAMANT LICEAL CU CLASE TERMINALE! by Informatizare — Ultima modificare 2012-08-19 13:14
Va rugam sa transmiteti in format printat, prin fax (la nr. de fax 0234/571038, 0234/514884) sau la Registratura ISJ, si pe e-mail la adresa bacalaureatisjbc@gmail.com, in format digital, pana MARTI 21 AUGUST 2012, ora 12.00, tabelele nominale cuprinzând cadrele didactice propuse sa participe la examenul de Bacalaureat 2012 - sesiunea august-septembrie, ca vicepresedinti, secretari, membri, profesori evaluatori si profesori asistenti (art. 30(1) din anexa 2 la OMECTS nr. 4799/31.08.2010).
În atenţia cadrelor didactice titulare care au depus dosar pentru completarea normei didactice în anul şcolar 2012-2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-08-19 09:58
Şedinţa publică pentru completarea normei didactice are loc în sala de şedinţe a Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, luni, 20.08.2012, începând cu ora 14,00.
File Lista posturilor didactice/catedrelor, orelor vacante/rezervate pentru pretransfer și detașări by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-08-18 21:17
Listă în curs de actualizare. Atenţionăm directorii, membrii consiliului de administraţie si membrii comisiei de mobilitate din unităţile de învăţământ că trebuie să dea acordul pentru pretransfer în conformitate cu prevederile OMECTS nr. 4472/2012.
File IMPORTANT! COMUNICAREA SITUATIEI PRIVIND NECESARUL SUMELOR STABILITE PRIN APLICAREA HOTARARILOR IREVOCABILE SI DEFINITIVE PRIVIND RECALCULAREA DREPTURILOR SALARIALE by Contabilitate — Ultima modificare 2012-08-17 15:58
TERMEN: 22.08.2012, ORA 12.00
File CALENDARUL MOBILITĂŢII PERSONALULUI DIDACTIC DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR PENTRU ANUL ŞCOLAR 2012-2013 (modificat conform OMECTS 4472/14.06.2012) by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-08-14 19:47
File Lista posturilor didactice/catedrelor pentru şedinţa publică din 16.08.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-08-14 19:24
Şedinţa publică este organizată la nivelul centrului de concurs şi sunt repartizaţi candidaţii care au obţinut cel puţin media 5,00 (cinci) la concursul din august 2012, pe posturile didactice/catedrele vacante/rezervate publicate în vederea angajării pe perioadă determinată. Posturile didactice/catedrele, orele marcate cu roşu în lista ataşată nu mai sunt viabile datorită nerealizării planului de şcolarizare pentru anul şcolar 2012-2013.
File IMPORTANT! PROGRAM DE PRIMIRE DOSARE DE LA UNITATILE SCOLARE PENTRU EURO 200 by Contabilitate — Ultima modificare 2012-08-14 13:02
File IMPORTANT! PLANIFICAREA SEDINTELOR PUBLICE DE REPARTIZARE A POSTURILOR / CATEDRELOR DIDACTICE VACANTE / REZERVATE - LA NIVELUL CENTRELOR DE CONCURS - TITULARIZARE / SUPLINIRE 2012 by Informatizare — Ultima modificare 2012-08-13 09:10
PLANIFICARI PENTRU ZILELE DE 13.08.2012 - REPARTIZARI PENTRU ANGAJARE PE PERIOADA NEDETERMINATA, SI 16.08.2012 - REPARTIZARI PENTRU ANGAJARI PE PERIOADA DETERMINATA.
Actiuni document