Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

August 2020 »
August
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
File COMPLETARE_2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-02-07 19:25
File INTREGIRE_2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-01-31 10:55
File CALENDARUL MOBILITĂŢII PERSONALULUI DIDACTIC DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR PENTRU ANUL ŞCOLAR 2013-2014 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-02-04 14:56
Cronologic, cu activități și tipuri de mobilitate conform modificărilor date prin Ordinul ministrului educației naționale nr. 3104/30.01.2013 la Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar pentru anul școlar 2013-2014
File CALENDARUL MOBILITĂŢII PERSONALULUI DIDACTIC DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR PENTRU ANUL ŞCOLAR 2013-2014 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-30 12:30
Cronologic, cu activități și tipuri de mobilitate conform modificărilor date prin Ordinul ministrului educației naționale nr. 3104/30.01.2013 la Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar pentru anul școlar 2013-2014
Proiectul "Extinderea competentelor IT in invatamantul preuniversitar – utilizarea eficienta a laboratoarelor informatizate" by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2013-01-28 15:25
Ministerul Educatiei Nationale prin intermediul Agentiei de Administrare a Retelei Nationale de lnformatica pentru Educatie si Cercetare, in calitate de Beneficiar a proiectului POSDRU 187/1.3/S/16220 "Extinderea competentelor IT in invatamantul preuniversitar – utilizarea eficienta a laboratoarelor informatizate” in parteneriat cu S.C. SIVECO Romania realizeaza preinscrierea personalului didactic si didactic auxiliar din invatamantul secundar superior, la programul de formare acreditat "Administrarea retelelor de calculatoare si a laboratoarelor informatice SEI”, cu o durata de 89 de ore,si 25 de credite, cu urmatoarea tematica: a. Arhitectura calculatoarelor; b. Retele de calculatoare; c. Configurarea serverelor si statiilor de lucru existente in laboratorul informatizat. Politici de securitate; d- Utilizarea platformelor e-learning in procesul didactic. Cursul este gratuit, se va desfasura in perioada februarie-iulie 2013, si se adreseaza persoanelor responsabile cu administrarea laboratoarelor de informatica. Vor fi selectate in medie cate 3 persoane din fiecare unitate de invatamant. Inscrierea se face pe site-ul www.competente-it.ro pana la data de 14 februarie.
File A.N.E.F.S, Bucuresti-echivalare studii de scurta durata! by Inspector scolar — Ultima modificare 2013-01-24 08:18
CADRELE DIDACTICE CĂRORA LI S-A APROBAT ECHIVALAREA PE BAZA ECTS/SECT A ÎNVĂŢĂMÂNTULUI UNIVERSITATR DE SCURTĂ DURATĂ CU CICLUL I DE STUDII UNIVERSITARE DE LICENŢĂ CONFORM OMECTS nr.5553/07.10.2011, EDUCATIE FIZICA SI SPORT!
File Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar în anul școlar 2013-2014 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-01-23 09:41
File Procedură de stabilire a ofertei de CDS la nivelul unităților de învățământ by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-01-18 16:23
Această procedură se aplică în toate unitățile de învățământ pentru reglementarea unitară a CDS-urilor
File În atenția candidaților la concursurile de titularizare 2012, 2011 sau 2010, rămași nerepartizați by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-01-17 18:08
Vineri, 18.01.2013, ora 13,00 are loc ședința publică pentru repartizarea posturilor didactice din fișierul atașat, în sala de ședințe a ISJ Bacău.
File Urgent!! In atentia directorilor si a consilierilor educativi!Raportari fenomenul violentei in mediul scolar by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-01-16 16:48
Conform adresei atasate, va rugam sa transmiteti date asupra fenomenului violentei, completand macheta specifica intitulata "Macheta raportare violenta". Acestea sunt solicitate conform legii de catre MECTS! Data limita este 19 ian. 2013 Contam pe disponibilitatea dvs., avand in vedere ca sunt date pe care orice consilier educativ le are deja la mapa sa!
File MAXIMĂ URGENȚĂ! În atenția directorilor unităților de învățământ din lista atașată prezentei comunicări! by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-01-11 16:14
Vă rugăm să completați de urgență macheta cu prognoza pentru restrângerile de activitate începând cu anul școlar 2013-2014, care avea ca termen 10.01.2012!
File Metodologie privind organizarea si desfasurarea examenului national de definitivat! by Inspector scolar — Ultima modificare 2012-12-27 11:54
Metodologia a fost aprobata prin OMECTS nr. 6193/13.11.2012 si reprezinta baza legala a examenului national de definitivat- sesiunea 2013.
File FOARTE IMPORTANT! În atenția directorilor unităților de învățământ by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-12-19 13:12
EXTREM DE IMPORTANT! În atenția DIRECTORILOR unităților de învățământ by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-12-14 14:25
Vă rugăm să trimiteți machetele pentru schimbarea deciziilor titularilor NUMAI după ce le verificați cu atenție.
File URGENT SITUATIE BDNE !!!!!! by Contabilitate — Ultima modificare 2012-12-06 17:23
File Unități de învățământ de stat ce nu au trimis fișa de încadrare în format electronic by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-11-27 11:35
Image F.F.F. URGENT RAPORTARE DIFERENTE HOTARARI JUDECATORESTI TERMEN 28.11.2012 ORA 12 by Contabilitate — Ultima modificare 2012-11-27 11:45
EXTREM DE IMPORTANT! În atenţia directorilor unităţilor de învăţământ cu nivel preşcolar şi primar. Pe adresa de e-mail a unității școlare ați primit un mesaj pe care trebuie să-l faceţi cunoscut cadrelor didactice la care se face referire. by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-11-17 17:47
ÎN ATENȚIA DIRECTORILOR! Verificarea fișelor de încadrare pentru unitățile de învățământ programate în data de 08.11.2012 se amână și se va face conform unei programări care se va afișa ulterior! by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-11-07 17:30
File Planificarea unităților de învățământ pentru verificarea fișei de încadrare pentru anul școlar 2012-2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-11-05 17:20
Verificarea se face pe formatul electronic al machetei fișei de încadrare. Pentru cadrele didactice încadrate în funcția de institutor/profesor pentru învățământul primar sau preșcolar și la cadrele didactice ce ocupă catedre de pregătire instruire practică să aveți la dumneavoastră documentele justificative (copie după diplomă și supliment la diplomă sau adeverință de studii (valabilă) în care se evidențiază și forma de învățământ absolvită). Veți avea la dumneavoastră și o copie a planului de școlarizare aprobat pentru anul școlar 2012/2013.
Actiuni document