Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Noiembrie 2018 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
In atentia candidatilor inscrisi la examenul de definitivat. Disciplinele: matematica, informatica, TIC, limba si literatura romana by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2013-04-17 14:54
Cursul de formare destinat candidatilor la examenul national de acordare a definitivarii in invatamant - sesiunea 2013 se va desfasura vineri 19.04.2013 incepand cu ora 14.00 in sala mare de sedinte a ISJ Bacau.
File Soluționarea cererilor de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ în ședința publică din 12.04.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-15 18:04
Nu s-a depus nicio contestație la registratura ISJ Bacău cu privire la modul de soluționare a cererilor de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ în ședința publică.
MAXIMĂ URGENȚĂ! În atenția directorilor unităților de învățământ by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-15 10:50
Miercuri, 17.04.2013, ora 11:00, în sala de ședințe din cantina Colegiului Tehnic ”Anghel Saligny” Bacău are loc ședința cu directorii pe probleme de mobilitate a personalului didactic: titularizare în baza art. 253, prelungirea contractului de muncă pentru perioadă determinată (continuitate), menținerea/recunoașterea ca titular peste vârsta standard de pensionare, organizarea concursului de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate. Prezența directorului unității de învățământ este obligatorie (nu vine la ședință directorul adjunct sau secretara unității)!
File Declarație pe propria răspundere (pensionabili/pensionari) by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-15 09:40
Declarația va fi depusă la dosarul privind prelungirea calității de titular pentru personalul didactic de predare pensionabil sau care solicită întoarcerea la catedră.
File Cerere privind recunoasterea calității de titular (pensionabili/pensionari) by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-15 09:42
Cererea va fi depusă, înpreună cu documentele solicitate la unitatea de învățământ la care a fost titular.
File IN ATENTIA DIRECTORILOR SI A CONSILIERILOR EDUCATIVI! COMPETITIE ACTIVITATI DIN SAPTAMANA "SA STII MAI MULTE, SA FII MAI BUN"! by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-04-10 13:08
În conformitate cu metodologia prevăzută în Anexa OMECTS nr. 5635/31.08.2012, programul „Să ştii mai multe, să fii mai bun!” presupune o competiţie a activităţilor din săptămâna 1-05.04.2013. Fiecare unitate de învăţământ va transmite inspectoratului şcolar, în format electronic, dosarul activităţii propuse pentru competiţie. Aşa cum a fost precizat de către inspectorul şcolar la întâlnirea consilierilor educativi din 3.04.2013, până la data de 13.04.2013 veţi transmite dosarul activităţii pe adresa de mail camelia_rancu@yahoo.com , activităţile fiind evaluate de către o comisie stabilită prin decizie selectându-se o singură activitate pentru fiecare domeniu menţionat. Activităţile transmise vor fi postate pe site-ul MEN, putând fi vizionate şi votate de vizitatorii site-ului. Atasat, se afla fisa de inscriere a dosarului si crietriile de evaluare.
In atentia cadrelor didactice care au depus dosare echivalare studii- ses.2012! 2013-04-10 10:45 by Inspector scolar
Cadrele didactice care au depus dosare pentru echivalarea studiilor universitare de scurta durata(conform OMECTS nr. 5553/2011) cu ciclul I de licenta- sesiunea 2012, pot obtine informatii privind rezultatele echivalarii, accesand site-urile institutiilor de invatamant superior care au evaluat dosarele, dupa cum urmeaza:profesori- Universitatea "Babeş Bolyai " Cluj- Napoca(cu exceptia profesorilor de ed. fizica- ANEFS Bucuresti, discipline tehnice- Universitatea Politehnica, Bucuresti, arte- Universitatea Nationala de Arte, Bucuresti);invatatori si educatoare- Universitatea "Al. I. Cuza " IASI, intrucat inspectoratul scolar nu a primit rezultatele echivalarii de la unele institutii de invatamant superior(cu exceptia rezultatelor postate pe site-ul ISJ Bacau.
File Precizări ISJ BACAU referitoare la etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-03 15:44
File Cerere-tip de pretransfer prin schimb de posturi by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-02 09:38
File CATRE TOATE UNITATILE SCOLARE.pdf by Contabilitate — Ultima modificare 2013-04-01 11:42
File PROGRAMAREA DEPUNERII DOSARELOR DE PRETRANSFER CONSIMȚIT ÎNTRE UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT, LA CERERE by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-01 10:14
Dosarele se depun la inspectorii de specialitate / inspectorii de resurse umane, după ora 10.00 zilnic, se evaluează împreună cu candidatul, apoi se înregistrează la registratura ISJ Bacău.
File Lista posturilor didactice/catedrelor pentru etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ preuniversitar, la cerere, a personalului didactic titular by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-30 07:15
Depunerea cererilor, însoţite de documentele cerute în acestea, de către cadrele didactice titulare care solicită pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ la inspectoratele şcolare, precum şi la unităţile de învăţământ pentru obţinerea acordului pentru pretransfer se realizează în perioada: 1-4 aprilie 2013
Intalnire consilieri educativi, 3 aprilie 2013, ora 9.00 la Colegiul A. Saligny (cantina) by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-03-28 16:54
Miercuri, 3 aprilie 2013, consilierii educativi sunt convocati de catre ISJ Bacau la colegiul A. Saligny, in incinta cantinei, intalnirea avand drept obiectiv general colaborarea mai intensa cu Inspectoratul Judetean de Politie Bacau!
File Lista cadrelor didactice și a posturilor/catedrelor vacante ocupate în ședința publică pentru restrângere de activitate 26.03.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-26 17:15
Înregistrarea contestațiilor, cu privire la modul de soluționare a restrângerilor de activitate în ședința publică din 26.03.2013, se efectuează la registratura ISJ Bacău până în 27.03.2013, între orele 9.00-15.00
File PROGRAMAREA ȘEDINȚEI PUBLICE PENTRU SOLUȚIONAREA RESTRÂNGERILOR DE ACTIVITATE, 26.03.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-22 12:07
Cadrul didactic aflat în restrângere de activitate, care nu se poate prezenta la ședința publică la ora programată, poate desemna un împuternicit, care va prezenta procura notarială în original.
File LISTA CU PUNCTAJELE FINALE ACORDATE CADRELOR DIDACTICE TITULARE CARE SOLICITĂ SOLUȚIONAREA RESTRÂNGERII DE ACTIVITATE ÎNCEPÂND CU 1 SEPTEMBRIE 2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-22 12:09
File LISTA CU PUNCTAJELE CADRELOR DIDACTICE CARE SOLICITĂ SOLUȚIONAREA RESTRÂNGERII DE ACTIVITATE ÎNCEPÂND CU 1 SEPTEMBRIE 2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-20 12:52
Contestațiile la punctajele obținute se depun la registratura Inspectoratului Școlar Județean Bacău în 20.03.2013 între orele 13.00-16.00 și în 21.03.2013 între orele 9.00-15.00.
File Fişă evaluare directori Palate şi clubul copiilor gradaţie de merit 2013 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-03-19 21:25
File Fişă evaluare directori/directori adjuncţi gradaţie de merit 2013 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-03-19 21:22
În atenția cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate începând cu 1 septembrie 2013 catedre de limbă modernă cu predare intensiv by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-18 18:31
Cadrele didactice care solicita transferul pentru restrangere de activitate, pe un post didactic/catedra de limba engleza, vor sustine o proba practica. Proba practica se va desfasura in data de 19.03.2013, ora 09,00, la Colegiul National "Gh. Vranceanu"Bacau si la 0ra 11.00 la C.N.P. "Stefan Cel Mare" Bacau
Actiuni document