Anunturi in atentia directorilor
by
admin
—
Ultima modificare
2011-02-08 09:32
- In atentia candidatilor inscrisi la examenul de definitivat. Disciplinele: matematica, informatica, TIC, limba si literatura romana — by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2013-04-17 14:54
- Cursul de formare destinat candidatilor la examenul national de acordare a definitivarii in invatamant - sesiunea 2013 se va desfasura vineri 19.04.2013 incepand cu ora 14.00 in sala mare de sedinte a ISJ Bacau.
- Soluționarea cererilor de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ în ședința publică din 12.04.2013 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-15 18:04
- Nu s-a depus nicio contestație la registratura ISJ Bacău cu privire la modul de soluționare a cererilor de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ în ședința publică.
- MAXIMĂ URGENȚĂ! În atenția directorilor unităților de învățământ — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-15 10:50
- Miercuri, 17.04.2013, ora 11:00, în sala de ședințe din cantina Colegiului Tehnic ”Anghel Saligny” Bacău are loc ședința cu directorii pe probleme de mobilitate a personalului didactic: titularizare în baza art. 253, prelungirea contractului de muncă pentru perioadă determinată (continuitate), menținerea/recunoașterea ca titular peste vârsta standard de pensionare, organizarea concursului de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate. Prezența directorului unității de învățământ este obligatorie (nu vine la ședință directorul adjunct sau secretara unității)!
- Declarație pe propria răspundere (pensionabili/pensionari) — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-15 09:40
- Declarația va fi depusă la dosarul privind prelungirea calității de titular pentru personalul didactic de predare pensionabil sau care solicită întoarcerea la catedră.
- Cerere privind recunoasterea calității de titular (pensionabili/pensionari) — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-15 09:42
- Cererea va fi depusă, înpreună cu documentele solicitate la unitatea de învățământ la care a fost titular.
- IN ATENTIA DIRECTORILOR SI A CONSILIERILOR EDUCATIVI! COMPETITIE ACTIVITATI DIN SAPTAMANA "SA STII MAI MULTE, SA FII MAI BUN"! — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-04-10 13:08
- În conformitate cu metodologia prevăzută în Anexa OMECTS nr. 5635/31.08.2012, programul „Să ştii mai multe, să fii mai bun!” presupune o competiţie a activităţilor din săptămâna 1-05.04.2013. Fiecare unitate de învăţământ va transmite inspectoratului şcolar, în format electronic, dosarul activităţii propuse pentru competiţie. Aşa cum a fost precizat de către inspectorul şcolar la întâlnirea consilierilor educativi din 3.04.2013, până la data de 13.04.2013 veţi transmite dosarul activităţii pe adresa de mail camelia_rancu@yahoo.com , activităţile fiind evaluate de către o comisie stabilită prin decizie selectându-se o singură activitate pentru fiecare domeniu menţionat. Activităţile transmise vor fi postate pe site-ul MEN, putând fi vizionate şi votate de vizitatorii site-ului. Atasat, se afla fisa de inscriere a dosarului si crietriile de evaluare.
- In atentia cadrelor didactice care au depus dosare echivalare studii- ses.2012! 2013-04-10 10:45 — by Inspector scolar
- Cadrele didactice care au depus dosare pentru echivalarea studiilor universitare de scurta durata(conform OMECTS nr. 5553/2011) cu ciclul I de licenta- sesiunea 2012, pot obtine informatii privind rezultatele echivalarii, accesand site-urile institutiilor de invatamant superior care au evaluat dosarele, dupa cum urmeaza:profesori- Universitatea "Babeş Bolyai " Cluj- Napoca(cu exceptia profesorilor de ed. fizica- ANEFS Bucuresti, discipline tehnice- Universitatea Politehnica, Bucuresti, arte- Universitatea Nationala de Arte, Bucuresti);invatatori si educatoare- Universitatea "Al. I. Cuza " IASI, intrucat inspectoratul scolar nu a primit rezultatele echivalarii de la unele institutii de invatamant superior(cu exceptia rezultatelor postate pe site-ul ISJ Bacau.
- Precizări ISJ BACAU referitoare la etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-03 15:44
- Cerere-tip de pretransfer prin schimb de posturi — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-02 09:38
- CATRE TOATE UNITATILE SCOLARE.pdf — by Contabilitate — Ultima modificare 2013-04-01 11:42
- PROGRAMAREA DEPUNERII DOSARELOR DE PRETRANSFER CONSIMȚIT ÎNTRE UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT, LA CERERE — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-01 10:14
- Dosarele se depun la inspectorii de specialitate / inspectorii de resurse umane, după ora 10.00 zilnic, se evaluează împreună cu candidatul, apoi se înregistrează la registratura ISJ Bacău.
- Lista posturilor didactice/catedrelor pentru etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ preuniversitar, la cerere, a personalului didactic titular — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-30 07:15
- Depunerea cererilor, însoţite de documentele cerute în acestea, de către cadrele didactice titulare care solicită pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ la inspectoratele şcolare, precum şi la unităţile de învăţământ pentru obţinerea acordului pentru pretransfer se realizează în perioada: 1-4 aprilie 2013
- Intalnire consilieri educativi, 3 aprilie 2013, ora 9.00 la Colegiul A. Saligny (cantina) — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-03-28 16:54
- Miercuri, 3 aprilie 2013, consilierii educativi sunt convocati de catre ISJ Bacau la colegiul A. Saligny, in incinta cantinei, intalnirea avand drept obiectiv general colaborarea mai intensa cu Inspectoratul Judetean de Politie Bacau!
- Lista cadrelor didactice și a posturilor/catedrelor vacante ocupate în ședința publică pentru restrângere de activitate 26.03.2012 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-26 17:15
- Înregistrarea contestațiilor, cu privire la modul de soluționare a restrângerilor de activitate în ședința publică din 26.03.2013, se efectuează la registratura ISJ Bacău până în 27.03.2013, între orele 9.00-15.00
- PROGRAMAREA ȘEDINȚEI PUBLICE PENTRU SOLUȚIONAREA RESTRÂNGERILOR DE ACTIVITATE, 26.03.2013 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-22 12:07
- Cadrul didactic aflat în restrângere de activitate, care nu se poate prezenta la ședința publică la ora programată, poate desemna un împuternicit, care va prezenta procura notarială în original.
- LISTA CU PUNCTAJELE FINALE ACORDATE CADRELOR DIDACTICE TITULARE CARE SOLICITĂ SOLUȚIONAREA RESTRÂNGERII DE ACTIVITATE ÎNCEPÂND CU 1 SEPTEMBRIE 2013 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-22 12:09
- LISTA CU PUNCTAJELE CADRELOR DIDACTICE CARE SOLICITĂ SOLUȚIONAREA RESTRÂNGERII DE ACTIVITATE ÎNCEPÂND CU 1 SEPTEMBRIE 2013 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-20 12:52
- Contestațiile la punctajele obținute se depun la registratura Inspectoratului Școlar Județean Bacău în 20.03.2013 între orele 13.00-16.00 și în 21.03.2013 între orele 9.00-15.00.
- Fişă evaluare directori Palate şi clubul copiilor gradaţie de merit 2013 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-03-19 21:25
- Fişă evaluare directori/directori adjuncţi gradaţie de merit 2013 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-03-19 21:22
- În atenția cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate începând cu 1 septembrie 2013 catedre de limbă modernă cu predare intensiv — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-03-18 18:31
- Cadrele didactice care solicita transferul pentru restrangere de activitate, pe un post didactic/catedra de limba engleza, vor sustine o proba practica. Proba practica se va desfasura in data de 19.03.2013, ora 09,00, la Colegiul National "Gh. Vranceanu"Bacau si la 0ra 11.00 la C.N.P. "Stefan Cel Mare" Bacau