Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Noiembrie 2018 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
File Lista posturilor didactice/catedrelor neocupate după ședințele publice din 06.09.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-09-09 18:32
Listă în curs de actualizare.
File Completare repartizare la clasa a IX-a. by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2013-09-06 14:22
File Repartizarea elevilor la clasa a IX-a. Admitere etapa a III-a. by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2013-09-06 12:45
REPARTIZAREA DIN ȘEDINȚA PUBLICĂ 06.09.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-09-06 08:38
Ședința de repartizare din 06.09.2013 va avea loc în sala de ședințe a ISJ Bacău, după cum urmează: - detașări la cerere ale titularilor din anii anteriori, care au depus dosare în perioada 16-20 august 2013 și nu au fost soluționați în ședințele anterioare; - ora 9.00 candidații nerepartizați sau repartizați pe catedră incompletă, care au obținut note peste 5,00 la concursurile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor în anii 2013, 2012, 2011, neanulate de concursuri ulterioare; - ora 12.00 personal didactic care solicită plata cu ora, ce nu au obținut aviz de la o unitate de învățământ.
File Lista posturilor dicactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete actualizata 05.09.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-09-05 23:51
File În atenția directorilor unităților de învățământ preuniversitar - fișa individuală a școlii by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-09-04 15:54
Vă rugăm să completați macheta din atașament, conform modelului, și să o trimiteți pe adresa de email descentralizarebacau@gmail.com, până vineri, 06.09.2013, ora 12.00. Inspectorii școlari pentru implementarea descentralizării instituționale
URGENT! In atentia directorilor si cadrelor didactice(care au ocupat posturi de invatatori si educatoare in anul scolar 2011-2012) care au depus dosare pentru echivalare studii, conform OMECTS 5553/2011, sesiunea 2012! 2013-09-04 10:00 by Inspector scolar
Au fost postate pe site-ul Univ. "Al. I. Cuza "-Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic (DPPD),Str. Toma Cozma Nr. 3, tel: 0232-201290, Iasi(http://www.psih.uaic.ro/activ/DPPD/echivalari.htm) rezultatele iniţiale ale evaluarii dosarelor de echivalare studii universitare de scurta durata. Cadrele didactice in cauza sunt rugate sa acceseze site-ul DPPD- ului pentru a afla rezultatul evaluarii si in functie de situatie sa se adreseze Univ." Al. I. Cuza"Iasi- DPPD pentru reevaluarea dosarului depus. Cadrele didactice cu dosar incomplet vor solicita universitatii informatii legate de documentele care trebuie depuse la dosar pentru reevaluare. Potrivit anuntului postat pe site-ul DPPD-ului de la Univ. " Al. I. Cuza"Iasi, eventualele solicitări de reevaluare a dosarelor se pot depune la secretariatul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic până la data de 13 septembrie 2013. Cadrele didactice cărora li s-au echivalat studiile pot primi o adeverinţă în acest sens, la cerere, după data de 1 octombrie 2013. Menţionăm că procedura de echivalare şi eliberarea actelor aferente se va face pe baza unei taxe. Valoarea acestei taxe va fi stabilită de către conducerea universităţii. Directorii unitatilor de invatamant vor informa cadrele didactice care au depus dosar de echivalare a studiilor- sesiunea 2012, privind informatiile din acest anunt, inclusiv data limita si locatia de depunere a contestatiilor la evaluarea dosarelor de echivalare.
File Adresa MEN privind mobilitatea în perioada 1-13 septembrie 2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-09-02 16:55
File Calendarul de mobilitate septembrie 2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-30 19:25
ÎN ATENȚIA CANDIDAȚILOR REPARTIZAȚI ÎN ȘEDINȚELE PUBLICE DIN 9-12.08.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-29 19:26
Deciziile de repartizare prin concurs, cu statut de cadru titular în învăţământul preuniversitar, se ridică de la registratura inspectoratului școlar în 30.08.2013, în intervalul orar 11:00-14:30.
ÎN ATENȚIA CANDIDAȚILOR REPARTIZAȚI ÎN ȘEDINȚELE PUBLICE DIN 14.08.2013 ȘI 28-29.08.2013! by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-29 19:20
Deciziile de repartizare se comunică prin adrese ce vor fi trimise la unitățile de învățământ, în consecință nu trebuie să vă prezentați la inspectoratul școlar în 30.08.2013, ci vă prezentați la unitățile de învățământ unde ați fost repartizați pentru încheierea contractului de muncă pentru perioadă determinată.
File Lista posturilor dicactice/catedrelor vacante/rezervate complete/incomplete rămase după ședințele publice din 28-29.08.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-29 20:58
Lista este în curs de actualizare.
In atentia cadrelor didactice care au promovat examenul de definitivat in sesiunea 2013! 2013-08-26 08:40 by Inspector scolar
Va comunicam că, prin OMEN nr. 4435/07.08.2013, au fost validate rezultatele examenului national de definitivat din sesiunea 2013 unui numar de 78 de cadre didactice care au promovat acest examen. Adeverintele pentru cadrele didactice promovate se vor elibera in zilele de 28 si 29 august 2013, in intervalul orar 9.00-15.00 de catre inspectorul pentru dezvoltarea resursei umane. In vederea eliberarii adeverintei fiecare cadru didactic promovat va prezenta, personal, actul de identitate.
File Fişa de autoevaluare/evaluare directori an şcolar 2012 - 2013 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-08-22 11:04
Documentele se predau personal inspectorului şcolar pentru descentralizare instituţională din zona de competenţă!Termen: 30.08.2013, ora 10.00
Admitere in clasa a IX-a. Etapa a III-a. by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2013-08-21 12:45
In zilele de 5 si 6 septembrie se va desfasura admiterea in clasa a IX-a, a treia etapa. Parintii si elevii se vor adresa pentru inscriere la liceu comisiei judetene de admitere ce va lucra in cele doua zile la sediul ISJ.
Sedinta publica de instruire a membrilor comisiilor de bacalaureat by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2013-08-21 12:41
Sedinta de instruire a membrilor comisiilor de bacalaureat va avea loc sambata 24 august 2013, ora 10.00 in sala mare de sedinte a ISJ. Pentru preluarea comisiilor directorii unitatilor scolare care au fost desemnate centre de examen/evaluare sunt rugati sa vina la ora 11.00.
File Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate neocupate la data de 16.08.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-16 19:08
Lista este în curs de actualizare.
File Candidați repartizați în ședința publică din 14.08.2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-15 11:49
File URGENT PLATA MOBILIER CLASA PREGATITOARE by Contabilitate — Ultima modificare 2013-08-14 15:33
PLATA MOBILIER CLASA PREGATITOARE
File MAXIMĂ URGENȚĂ! ÎN ATENȚIA DIRECTORILOR UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT LICEAL ÎN CARE NU S-A REALIZAT PLANUL DE ȘCOLARIZARE by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-08-01 13:57
Pentru desemnarea cadrelor didactice pentru care nu se poate constitui norma didactică completă sau care intră în restrângere de activitate aplicați prevederile art. 25-27 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învățământul preuniversitar în anul școlar 2013-2014, anexă la OMECTS nr. 6239/2012 cu modificările și completările ulterioare, stabilind termene de realizare a acestor activități în funcție de perioada de depunere a dosarelor la inspectoratul școlar (16-20 august 2013). Descărcați adresa atașată prezentului anunț și comunicați informațiile solicitate, strict în termenul stabilit.
Actiuni document