Anunturi in atentia directorilor
by
admin
—
Ultima modificare
2011-02-08 09:32
- În atenţia directorilor! — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-09-24 16:39
- Doamnelor şi domnilor directori / directori adjuncţi! În momentul când primiţi pe telefonul dumneavoastră mobil un S.M.S. din partea I.Ş.J. Bacău, vă rugăm să NU CONFIRMAŢI primirea lui, ci doar să-l citiţi şi să vă conformaţi. Confirmarea mesajului primit ( prin mesaj sau telefon) întrerupe primirea mesajului de către ceilalţi colegi ai dumneavoastră. Vă mulţumim. Inspectorii şcolari pentru implementarea descentralizării instituţionale
- Juvenes Translatores(a VIII-a editie) — by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-09-22 12:29
- Rezultatele evaluării portofoliilor depuse la concursul de selecţie a cadrelor didactice în vederea constituirii Corpului Naţional de Experţi în Management Educaţional - înainte de contestaţii — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-09-19 22:02
- In atentia directorilor si cadrelor didactice interesate-inscrierea la grade didactice! 2014-09-17 13:00 — by Inspector scolar
- Informatiile referitoare la inscrierea cadrelor didactice pentru obtinerea gradelor didactice(II si I) vor fi postate in cursul saptamanii viitoare. Potrivit metodologiei de formare continua, inscrierea cadrelor didactice se face in perioada 1- 31 octombrie, dosarele de inscriere si cererile de preinspectie urmand a fi depuse de cadrele didactice la unitatea de invatamant la care functioneaza in anul scolar 2014-2015. Informatiile referitoare la inscrierea cadrelor didactice la examenul national de definitivare in invatamant- sesiunea 2015 vor fi postate, dupa transmiterea de catre MEN a metodologiei de examen pentru anul scolar 2014- 2015, inscrierea urmand a se desfasura in perioada care va fi stabilita de minister, conform calendarului examenului, calendar care va constitui anexa la metodologia examenului de definitivat.
- Consfătuirea județeana a responsabililor Erasmus+ din județul Bacău — by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-09-17 14:44
- Către , Unitățile de invatamant din județul Bacău In atenția directorilor si a responsabililor Erasmus+ Va informam ca joi, 25 septembrie, ora 13,00, in Sala de Conferințe din cadrul Colegiului Tehnic „Anghel Saligny” va avea loc Consfătuirea Județeana a responsabililor Erasmus+ din județul Bacău. Prezenta responsabilului Erasmus+ din instituția dvs. este obligatorie.
- CONSFATUIREA JUDETEANA A CONSILIERILOR EDUCATIVI 2014, LUNI, 22 SEPTEMBRIE 2014, ORA 14:00, COLEGIUL TEHNIC "A. SALIGNY" BACAU — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-09-16 12:46
- PREZENTA CONSILIERILOR EDUCATIVI ESTE OBLIGATORIE!
- In atentia directorilor - informare de la DSVSA Bacau! — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-09-12 11:06
- REZULTATE ADMITERE ETAPA III — by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2014-09-05 17:08
- Important- Concurs pentru completarea corpului de metodisti ai ISJ Bacau, 8-22 septembrie 2014! — by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-09-05 16:39
- Urmare adresei MEN nr.52898/august 2014, privind noua componenta a corpului de metodisti ai inspectoratelor scolare, care la pct. f) precizeaza ca metodistii nu trebuie sa ocupe functii de conducere/indrumare si control, ISJ Bacau organizeaza in perioada 8-22 septembrie 2014 concurs de selectie a metodistilor pentru completarea corpului de metodisti. Concursul vizeaza numai disciplinele/specialitatile mentionate in Anexa 1 a metodologiei concursului( atasata anuntului). Fisa completa de evaluare a CV-ului va fi postata de catre fiecare inspector scolar de la disciplina/specialitate, pe pagina sa de pe site-ul ISJ Bacau. Dosarele se depun la Registratura ISJ Bacau in perioada 8-10 septembrie 2014.
- Urgent! In atentia directorilor unitatilor de invatamant! 2014-09-05 11:05 — by Inspector scolar
- Incepand din sesiunea 2012, examenul de definitivat a devenit examen national, fiind organizat de catre minister prin inspectoratele scolare. Certificarea promovarii examenului s-a facut doar prin eliberarea unei adeverinte -tip, transmisa de minister sau generata de aplicatia nationala a examenului, fara ca ulterior adeverinta eliberata sa fie inlocuita cu un certificat de promovare a examenului. Intrucat, in acest moment, unele cadre didactice care au promovat examenul in sesiunile:2012, 2013 si 2014 nu si-au ridicat inca adeverintele de promovare a examenului, rugam toti directorii unitatilor de invatamant sa aprobe acordarea drepturilor salariale cuvenite, acestor cadre didactice, numai dupa depunerea la dosarul personal a copiei xerox dupa aceasta adeverinta si nu pe baza declaratiei pe proprie raspundere a cadrului didactic!
- Perfectionare- Modificare program de relatii cu publicul, an scolar 2014-2015! 2014-09-05 10:55 — by Inspector scolar
- Incepand cu data de 12.01.2015, urmare a demararii vizitelor de evaluare externa periodica, de catre ARACIP si a statutului meu de observator ISJ in cadrul comisiilor de evaluare externa periodica a unitatilor de invatamant, PROGRAMUL DE RELATII CU PUBLICUL se va desfasura NUMAI IN ZIUA DE MIERCURI, in intervalul orar 8.00- 16.00. Pentru probleme, referitoare la examenele de definitivat si grade didactice, care nu necesita deplasarea la ISJ Bacau, directorii unitatilor de invatamant si cadrele didactice interesate pot utiliza datele mele de contact: tel. 0754033712, e-mail: maria.dobroi@yahoo.com. Rugam directorii unitatilor de invatamant sa posteze la loc vizibil acest mesaj.
- În atenţia cadrelor didactice - înscriere CNEME, seria 7 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-08-25 14:13
- Pentru cadrele didactice care doresc să se înscrie în CORPUL NAŢIONAL DE EXPERŢI ÎN MANAGEMENTUL EDUCAŢIONAL (CNEME) am ataşat metodologia, fişa de evaluare a portofoliului şi calendarul.
- Sedinta publica de tragere la sorti a comisiilor de bacalaureat — by Informatizare — Ultima modificare 2014-08-20 13:53
- Fişa de autoevaluare - evaluare directori, anul şcolar 2013 - 2014 — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-08-18 13:44
- Prezenta fişă de autoevaluare / evaluare va fi însoţită, după descărcarea şi completarea acesteia, de raportul de autoevaluare aferent. Acesta va fi întocmit ţinându-se seama de structura rubricaţiei din fişă. Punctajul acordat la autoevaluare nu poate depăşi punctajul maxim pe fiecare subcomponentă. Termenul de predare a celor două documente (inspectorului pentru implementarea descentralizării instituţionale din zona de competenţă) este 28.08.2014, ora 14.00. Vă rugăm să vă conformaţi.
- Centrele de examen pentru evaluarea competentelor digitale si lingvistice - ACTUALIZARE 12 AUG 2014 — by Informatizare — Ultima modificare 2014-08-12 11:50
- BACALAUREAT - Sedinta 14 august 2014, ora 12:00 — by Informatizare — Ultima modificare 2014-08-12 11:26
- In atentia cadrelor didactice care au promovat examenul de definitivat- sesiunea 2014! 2014-08-11 13:05 — by Inspector scolar
- Eliberarea adeverintelor, care certifica promovarea examenului national de definitivare in invatamant- sesiunea 2014, se face in zilele de 13 si 14 august 2014, in intervalul orar 8.00-14.00. Cadrele didactice care nu pot ridica adeverintele in aceste zile, pot face acest lucru dupa data de 01.09.2014, in zilele destinate programului cu publicul si in intervalul orar stabilit pentru aceste zile, interval orar va fi anuntat pe site. Eliberarea adeverintelor se face personal candidatului, pe baza actului de identitate si in situatii exceptionale altei persoane, pe baza de imputernicire notariala( in care se precizeaza faptul ca respectiva persoana are dreptul de a ridica adeverinta de promovare a examenului de definitivat- ses. 2014 pentru candidatul in cauza), insotita de copiile xerox a actelor de identitate ale titularului si persoanei imputernicite.
- COMISII COMPETENTE DIGITALE SI LINGVISTICE — by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2014-08-06 13:08
- Rugam directorii unitatilor scolare desemnate ca centre de examen pentru sustinerea probelor de competente digitale si lingvistice, sa completeze macheta atasata pentru eliberarea deciziilor. Termen 18.08.2014. Macheta va fi trimisa la adresa de e-mail daniela.tarasa@yahoo.com. Profesorii asistenti vor fi trecuti in anexa la decizie de catre unitatea scolara desemnata centru de examen pentru competente.
- Propuneri pentru membri si evaluatori. Bacalaureat august-septembrie 2014. — by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2014-08-06 10:06
- Va rugam sa completati aceasta macheta si sa o trimiteti pana pe data de 18 august la adresa de e-mail daniela.tarasa@yahoo.com.
- In atentia directorilor tuturor unitatilor scolare. Termen 18 august 2014 — by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2014-08-06 09:54
- Va rog sa completati macheta atasata cu informatiile precizate pentru cadrele didactice ce doresc sa participe ca asistenti la examenul de bacalaureat sesiunea august-septembrie 2014. Macheta va fi trimisa la adresa de e-mail ina.sava@yahoo.com.