Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

August 2020 »
August
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
Povesti in miscare - cea mai frumoasa poveste de mobilitate(concurs cu premii) by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-09-27 09:49
ANPCDEFP lansează concursul de povești privind cea mai frumoasă experiență de mobilitate. Concursul va avea următoarele secțiuni (sunt eligibile doar poveștile privind mobilități finanțate prin Programul de Învățare pe tot parcursul vieții și Programul Tineret în acțiune): 1. Impact la nivel instituțional 2. Impact la nivelul politicilor în domeniul educatiei si formării profesionale 3. Mobilitatea/Mobilitățile mi-au influențat cariera (numai pentru elevi sau foști elevi) 4. Mobilitatea/Mobilitățile mi-au influențat cariera (numai pentru studenți/foști studenți) Pentru fiecare secțiune se vor acorda trei premii: - premiul I - o tabletă - premiul II - un hard extern cu capacitate de stocare de 1 TB - premiul III - un rucsac pentru laptop ermenul limită de trimitere a poveștilor este 5 octombrie 2014, până la ora 24 (12 p.m.) Orice poveste trimisă după acest termen va fi considerată ineligibilă. Premiile vor fi acordate în cadrul unei Gale a mobilității, care se va desfașura ca parte a Conferinței de valorizare ce va avea loc în București în perioada 30-31 octombrie. Cheltuielile de transport, cazare și masă pentru premianții din afara Bucureștiului vor fi acoperite de ANPCDEFP. http://www.anpcdefp.ro/noutate.php?id=115
File În atenţia directorilor: precizări privind organizarea activităţii în anul şcolar 2014 - 2015 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-09-26 15:00
În ataşament veţi găsi informaţii referitoare la activităţile organizate în anul şcolar 2014-2015, la clasele a VIII-a, a XII-a şi a XIII-a. Inspectorii şcolari pentru implementarea descentralizării instituţionale
File Echivalare studii universitare de scurta durata(conform OMECTS nr. 5553/2011, cu modificarile si completarile ulterioare), sesiunea 2014-2015! by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-11-13 10:28
Prin nota MEN nr. 939M/24.09.2014 suntem informati privind organizarea unei noi sesiuni de echivalare a studiilor universitare de scurta durata, conform prevederilor OMECTS nr. 5553/2011, cu modificarile si completarile ulterioare. Directorii unitatilor de invatamant sunt rugati sa afiseze la loc vizibil documentele din arhiva atasata anuntului, in vederea intocmirii dosarelor de echivalare, de catre cadrele didactice interesate si care indeplinesc conditiile pentru echivalare. Cererea de inscriere este inclusa in arhiva atasata anuntului. Dosarele de echivalare, intocmite de cadrele didactice, se inregistrează şi se depun la Registratura ISJ Bacau, in perioada 1- 31 octombrie 2014.
File Precizari si documente necesare pentru inscrierea cadrelor didactice la grade didactice(gradul II si gradul I)- an scolar 2014-2015! by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-09-25 12:22
Inscrierea cadrelor didactice la grade didactice se desfasoara in perioada 1-31 octombrie 2014, in doua etape: 1-20 octombrie la nivelul unitatii de invatamant, 21-31 octombrie la nivelul ISJ Bacau(depunerea dosarelor de inscriere, cererilor de preinspectii si a celorlalte documente de inscriere, de catre directori/secretar). Arhiva, atasata anuntului, contine toate informatiile si documentele necesare inscrierii. CERERILE -TIP si FISELE DE INSCRIERE se descarca din arhiva atasata. Nu se distribuie documente de inscriere prin inspectoratul scolar.
File În atenţia directorilor! by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-09-24 16:39
Doamnelor şi domnilor directori / directori adjuncţi! În momentul când primiţi pe telefonul dumneavoastră mobil un S.M.S. din partea I.Ş.J. Bacău, vă rugăm să NU CONFIRMAŢI primirea lui, ci doar să-l citiţi şi să vă conformaţi. Confirmarea mesajului primit ( prin mesaj sau telefon) întrerupe primirea mesajului de către ceilalţi colegi ai dumneavoastră. Vă mulţumim. Inspectorii şcolari pentru implementarea descentralizării instituţionale
Juvenes Translatores(a VIII-a editie) by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-09-22 12:29
File Rezultatele evaluării portofoliilor depuse la concursul de selecţie a cadrelor didactice în vederea constituirii Corpului Naţional de Experţi în Management Educaţional - înainte de contestaţii by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-09-19 22:02
In atentia directorilor si cadrelor didactice interesate-inscrierea la grade didactice! 2014-09-17 13:00 by Inspector scolar
Informatiile referitoare la inscrierea cadrelor didactice pentru obtinerea gradelor didactice(II si I) vor fi postate in cursul saptamanii viitoare. Potrivit metodologiei de formare continua, inscrierea cadrelor didactice se face in perioada 1- 31 octombrie, dosarele de inscriere si cererile de preinspectie urmand a fi depuse de cadrele didactice la unitatea de invatamant la care functioneaza in anul scolar 2014-2015. Informatiile referitoare la inscrierea cadrelor didactice la examenul national de definitivare in invatamant- sesiunea 2015 vor fi postate, dupa transmiterea de catre MEN a metodologiei de examen pentru anul scolar 2014- 2015, inscrierea urmand a se desfasura in perioada care va fi stabilita de minister, conform calendarului examenului, calendar care va constitui anexa la metodologia examenului de definitivat.
Consfătuirea județeana a responsabililor Erasmus+ din județul Bacău by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-09-17 14:44
Către , Unitățile de invatamant din județul Bacău In atenția directorilor si a responsabililor Erasmus+ Va informam ca joi, 25 septembrie, ora 13,00, in Sala de Conferințe din cadrul Colegiului Tehnic „Anghel Saligny” va avea loc Consfătuirea Județeana a responsabililor Erasmus+ din județul Bacău. Prezenta responsabilului Erasmus+ din instituția dvs. este obligatorie.
File CONSFATUIREA JUDETEANA A CONSILIERILOR EDUCATIVI 2014, LUNI, 22 SEPTEMBRIE 2014, ORA 14:00, COLEGIUL TEHNIC "A. SALIGNY" BACAU by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-09-16 12:46
PREZENTA CONSILIERILOR EDUCATIVI ESTE OBLIGATORIE!
File In atentia directorilor - informare de la DSVSA Bacau! by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-09-12 11:06
File REZULTATE ADMITERE ETAPA III by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2014-09-05 17:08
File Important- Concurs pentru completarea corpului de metodisti ai ISJ Bacau, 8-22 septembrie 2014! by Inspector scolar — Ultima modificare 2014-09-05 16:39
Urmare adresei MEN nr.52898/august 2014, privind noua componenta a corpului de metodisti ai inspectoratelor scolare, care la pct. f) precizeaza ca metodistii nu trebuie sa ocupe functii de conducere/indrumare si control, ISJ Bacau organizeaza in perioada 8-22 septembrie 2014 concurs de selectie a metodistilor pentru completarea corpului de metodisti. Concursul vizeaza numai disciplinele/specialitatile mentionate in Anexa 1 a metodologiei concursului( atasata anuntului). Fisa completa de evaluare a CV-ului va fi postata de catre fiecare inspector scolar de la disciplina/specialitate, pe pagina sa de pe site-ul ISJ Bacau. Dosarele se depun la Registratura ISJ Bacau in perioada 8-10 septembrie 2014.
Urgent! In atentia directorilor unitatilor de invatamant! 2014-09-05 11:05 by Inspector scolar
Incepand din sesiunea 2012, examenul de definitivat a devenit examen national, fiind organizat de catre minister prin inspectoratele scolare. Certificarea promovarii examenului s-a facut doar prin eliberarea unei adeverinte -tip, transmisa de minister sau generata de aplicatia nationala a examenului, fara ca ulterior adeverinta eliberata sa fie inlocuita cu un certificat de promovare a examenului. Intrucat, in acest moment, unele cadre didactice care au promovat examenul in sesiunile:2012, 2013 si 2014 nu si-au ridicat inca adeverintele de promovare a examenului, rugam toti directorii unitatilor de invatamant sa aprobe acordarea drepturilor salariale cuvenite, acestor cadre didactice, numai dupa depunerea la dosarul personal a copiei xerox dupa aceasta adeverinta si nu pe baza declaratiei pe proprie raspundere a cadrului didactic!
Perfectionare- Modificare program de relatii cu publicul, an scolar 2014-2015! 2014-09-05 10:55 by Inspector scolar
Incepand cu data de 12.01.2015, urmare a demararii vizitelor de evaluare externa periodica, de catre ARACIP si a statutului meu de observator ISJ in cadrul comisiilor de evaluare externa periodica a unitatilor de invatamant, PROGRAMUL DE RELATII CU PUBLICUL se va desfasura NUMAI IN ZIUA DE MIERCURI, in intervalul orar 8.00- 16.00. Pentru probleme, referitoare la examenele de definitivat si grade didactice, care nu necesita deplasarea la ISJ Bacau, directorii unitatilor de invatamant si cadrele didactice interesate pot utiliza datele mele de contact: tel. 0754033712, e-mail: maria.dobroi@yahoo.com. Rugam directorii unitatilor de invatamant sa posteze la loc vizibil acest mesaj.
File În atenţia cadrelor didactice - înscriere CNEME, seria 7 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-08-25 14:13
Pentru cadrele didactice care doresc să se înscrie în CORPUL NAŢIONAL DE EXPERŢI ÎN MANAGEMENTUL EDUCAŢIONAL (CNEME) am ataşat metodologia, fişa de evaluare a portofoliului şi calendarul.
Sedinta publica de tragere la sorti a comisiilor de bacalaureat by Informatizare — Ultima modificare 2014-08-20 13:53
File Fişa de autoevaluare - evaluare directori, anul şcolar 2013 - 2014 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2014-08-18 13:44
Prezenta fişă de autoevaluare / evaluare va fi însoţită, după descărcarea şi completarea acesteia, de raportul de autoevaluare aferent. Acesta va fi întocmit ţinându-se seama de structura rubricaţiei din fişă. Punctajul acordat la autoevaluare nu poate depăşi punctajul maxim pe fiecare subcomponentă. Termenul de predare a celor două documente (inspectorului pentru implementarea descentralizării instituţionale din zona de competenţă) este 28.08.2014, ora 14.00. Vă rugăm să vă conformaţi.
File Centrele de examen pentru evaluarea competentelor digitale si lingvistice - ACTUALIZARE 12 AUG 2014 by Informatizare — Ultima modificare 2014-08-12 11:50
BACALAUREAT - Sedinta 14 august 2014, ora 12:00 by Informatizare — Ultima modificare 2014-08-12 11:26
Actiuni document