Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Octombrie 2019 »
Octombrie
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
File URGENT PROIECT 700 RON! by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-04-22 15:02
PANA LUNI 27.04.2015 TREBUIE SA COMPLETATI RAPORTUL DE ANALIZA NR.1, CONFORM ANEXEI 1a (PE CARE O GASITI IN FISIERUL ATASAT). RAPORTUL DE ANALIZA NR.1 SE VA INTOCMI PRIN CENTRALIZAREA SI ANALIZA DATELOR DIN RAPOARTELE INDIVIDUALE DE DEZVOLTARE PROFESIONALA ALE PERSOANELOR DIN GRUPUL TINTA. RAPORTUL DE ANALIZA NR.1 VA FI ADUS LA ISJ IN URMATOAREA FORMA: 1. PE CD, IN FORMAT EXCEL SI IN FORMAT SCANAT PDF (SE VA SCANA FORMA FINALA A RAPORTULUI, COMPLETAT, CU PAGINILE NUMEROTATE, SEMNATE SI STAMPILATE). DENUMIREA CD-ULUI VA FI DE FORMA BC_R1_denumire unitate de invatamant_localitate. SE VOR REALIZA 2 CD-URI IDENTICE, UNUL VA RAMANE IN SCOALA SI UNUL VA FI PREDAT LA ISJ. 2. RAPORTUL LISTAT IN 3 EXEMPLARE IN ORIGINAL, VALIDAT PRIN SEMNATURA DIRECTORULUI SI STAMPILA INSTITUTIEI PE FIECARE PAGINA, FIECARE PAGINA FIIND NUMEROTATA. UN EXEMPLAR LISTAT SE VA PASTRA IN SCOALA, IAR CELELALTE DOUA VOR FI ADUSE LA ISJ. COMPLETAREA RAPORTULUI DE ANALIZA NR.1 SE VA FACE CONFORM INSTRUCTIUNILOR DIN ANEXE LA PROCEDURA DE ANALIZA (VEZI ATASAMENTUL ANEXAT).
File Program de formare Monitori de calitate/membru evaluator la examenul de certificare a competentelor profesionale nivelul 3,4,5 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-04-21 12:18
Programul de formare se va desfasura dupa urmatorul program: 1. Marti, 5 mai 2015, ora 16, la sala de sedinte ISJ Bacau, pentru zona Bacau, Buhusi, Podu Turcului, Parincea, Sascut, etc... (depinde de distanta). 2. Miercuri, 6 mai 2015, ora 15, la Colegiul Tehnic "Gh. Asachi" Onesti, Clubul Elevilor, pentru zona Onesti, Tg. Ocna. 3. Joi, 7 mai 2015, ora 15, la Colegiul Tehnic "G. Cobalcescu" Moinesti, cantina, pentru zona Moinesti, Comanesti, Faget, Darmanesti.
File LISTA OCUPARILOR ETAPA PRETRANSFER - 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-04-20 14:19
File ORDIN MODIFICARE CALENDAR ADMITERE LICEU SI INVATAMANT PROFESIONAL by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-04-17 11:32
Va rugam sa aveti in vedere Ordinul privind modificarea calendarului admiterii, informand si Comisia de admitere din unitatea scolara. Multumim!
File OLIMPIADA NATIONALA - DOMENIILE ELECTRIC SI ELECTRONICA by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-04-10 19:58
Multumim tuturor colegilor si sponsorilor pentru implicarea si sprijinul acordat in derularea cu succes a olimpiadei de la Bacau, pentru domeniile electric, electrotehnic, electromecanic si electronica, automatizari si telecomunicatii. In atasament sunt scanate rezultatele, subiectele si baremele olimpiadei, editia 2015. Felicitam de asemenea castigatorii si profesorii care i-au coordonat!
IN ATENTIA DIRECTORILOR UNITATILE SCOLARE by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-04-09 13:42
CONFORM ADRESEI NR. 455/DGMRS/09.04.2015, PRIMA, A DOUA SI A TREIA ZI DE PASTE SUNT ZILE NELUCRATOARE PENTRU TOTI ANGAJATII INCADRATI IN UNITATILE DE INVATAMANT.
File Important - manuale anul scolar 2015/2016 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-04-08 07:20
File Lista titularilor inscrisi la pretransfer in alte judete by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-04-05 14:37
Ședință publică pentru repartizarea posturilor didactice/catedrelor din data de 06.04.2015 se amana by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-04-05 13:09
Ședință publică pentru repartizarea posturilor didactice/catedrelor din 06.04.2015 se amana pentru ziua 07.04.2015, ora 10.00 la compartiment MRU.
Primirea dosarelor pentru ocuparea functiilor de inspector scolar general adjunct/director al casei corpului didactic by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-04-03 17:40
Primirea dosarelor pentru ocuparea funcțiilor de inspector școlar general adjunct din cadrul inspectoratului școlar sau de director al casei corpului didactic se va realiza și în zilele de 04-05.04.2015, în intervalul orar 9.30-15.00. Pentru relații suplimentare sunați la inspector școlar pentru managementul resurselor umane Tarasă Daniela tel. 0754033704 sau la inspector școlar general prof. Theodora Șotcan tel. 0751042040.
File Lista cu punctajele cadrelor didactice care participa la pretransfer 2015- dupa contestatii by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-04-02 13:45
File Activitati si rezultate propuse pentru prezentare în cadrul standului României la acţiunea "Săptămâna învăţării" - Bruxelles 01-05.06.2015 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-04-02 14:18
Va rugam sa aveti amabilitatea de a citi informatiile din fisierul atasat si sa completati macheta cu realizarile remarcabile din scoala dvs., ale elevilor sau profesorilor. De asemenea, daca exista materiale de tipul desene/picturi/icoane sa precizati acest lucru. Termen de completare: joi, 2.04.2015, ora 17, adresa mciuchi@yahoo.com Va multumim!
File Prezentare proiect JOBS by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-04-01 11:10
File Anunţ selecţie şcoli proiect JOBS by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-03-31 16:52
Vă anunţăm că pentru anul şcolar 2015 - 2016 se realizează selecţia şcolilor în proiectul JOBS. Proiectul vizează clasele terminale din şcolile gimnaziale (VII - VIII), precum şi clasele de început de la liceele/colegiile tehnologice (IX, X, inclusiv profesională). Informaţii suplimentare despre proiect găsiţi pe link-ul http://www.jobsproject.ro/ro/homepage-ro.html. Termenul de trimitere a formularului de aplicaţie pentru selecţia în cadrul proiectului este 22.04.2015, pe adresa de e-mail mciuchi@yahoo.com. In fisierul atasat aveti formularul de aplicatie si criteriile de eligibilitate şi selecţie a şcolilor.
File Formular inscriere Concurs Stiu si aplic - faza judeteana by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-03-31 14:55
Va rugam sa respectati formularul de inscriere si termenul de inscriere! Multumim!
File regulament Concurs Stiu si aplic by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-03-31 14:13
File Faza judeteana a concursului de securitate și sănătate în muncă "Stiu si aplic" by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-03-31 14:05
Va avea loc, miercuri, 08.04.2015, ora 10, la Colegiul Tehnic "Dumitru MNGERON" Bacau. Echipajele participante vor trimite datele la aceasta scoala. Persoanele de contact sunt dl. director adjunct Guramulta Mihai si dna Birgu Maria. Email:mariabirgu@yahoo.com si mangeron2002@yahoo.com In fisierul atasat aveti informatii despre acest concurs. Termen inscriere, vineri, 03.04.2015, ora 14. Va multumim!
File Rezultate finale CNEME, seria I - 2015, a VIII-a by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-03-27 22:17
File URGENT! PRECIZARI IMPORTANTE PROIECT 700 RON by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-03-26 11:47
ÎN ATAȘAMENT GĂSIȚI FORMULARUL PENTRU RAPORTUL INDIVIDUAL DE DEZVOLTARE PROFESIONALĂ, CARE TREBUIE COMPLETAT ÎN ACEASTĂ ETAPĂ (FORMAT WORD), PRECUM ȘI TABELUL CENTRALIZATOR AL RAPOARTELOR INDIVIDUALE. ATENȚIE, AMBELE DOCUMENTE AU ANTETUL NOU! CITIȚI CU ATENȚIE INSTRUCȚIUNILE DE COMPLETARE ALĂTURATE TABELULUI CENTRALIZATOR, ȘI COMPLETAȚI RAPORTUL INDIVIDUAL ÎN FORMAT LETRIC (LA CALCULATOR) ŞI SEMNAT OLOGRAF!!!
File Important! Proiect sistemic POSDRU/174/1.3/S/149155 - 700 lei by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-03-20 14:13
Conform calendarului activităților cuprinse în cadrul proiectului sistemic POSDRU/174/1.3/S/149155 - 700 lei, depunerea la I.Ș.J. Bacău a documentelor cuprinse la punctul 6 din calendar se va face până cel târziu vineri 27.03. 2015, ora 13.00. Se vor aduce la inspectorii școlari pentru implementarea descentralizării instituționale următoarele: -1 set listat de Rapoarte individuale de dezvoltare profesională, în original (câte 1 exemplar completat în original de către fiecare persoană din grupul ţintă care a beneficiat de subvenţie, din unitatea/instituţia de învăţământ preuniversitar de stat); - formatul scanat al tuturor Rapoartelor individuale de dezvoltare profesională din instituţia/unitatea de învăţământ, salvat pe CD; - 1 exemplar listat de Tabel centralizator al rapoartelor individuale de dezvoltare profesională (semnat şi ştampilat în original pe fiecare pagină de către reprezentantul legal al instituţiei); - formatul scanat al Tabelului centralizator al rapoartelor individuale de dezvoltare profesională din unitate/ instituţie, salvat pe salvat pe același CD. Inspectorii școlari pentru implementarea descentralizării instituționale
Actiuni document