Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Noiembrie 2018 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
File ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA PROBEI PRACTICE DIN CADRUL CONCURSULUI JUDEŢEAN PENTRU OCUPAREA POSTURILOR-CATEDRELOR VACANTE, DISCIPLINE TEHNICE by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-09-01 19:12
Programarea probelor practice pe locatii, specializari si interval orar
File 1-2 septembrie Inscrieri pentru concursul la nivel judetean(pentru ocuparea posturilor/catedrelor vacante) by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-09-01 08:46
File Lista posturilor/catedrelor vacante/rezervate dupa sedinta din 31 august 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-31 21:03
File ÎNVĂŢĂMÂNT PROFESIONAL CU DURATA DE 3 ANI - ADMITERE 2015 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-08-31 11:26
DISTRIBUȚIA PE UNITĂȚI DE ÎNVĂȚĂMÂNT A LOCURILOR LIBERE PENTRU ETAPA A III-A DE ÎNSCRIERE, admiterea în învățământul profesional cu durata de 3 ani, Anul şcolar 2015-2016
File Actualizata la ora 20.00_Lista catedrelor/posturilor vacante/rezervate din 30 august 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-30 20:15
Au fost introduse codurile 3990 si 3991 si modificate codurile 1657 si 1664
File Lista posturilor/catedrelor vacante/rezervate 30 august 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-30 19:39
31.08.2015- Sedinta publica pentru repartizarea candidaților conform art. 94 alin. (4) din Metodologie by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-30 19:23
In intervalul orar 9-12 vor fi repartizati candidatii ce se regasesc la art. 94 alin 4 de la litera a) la litera e). Repartizarea pentru plata cu ora literele f)-i) se va realiza începând cu ora 12 (titulari/specialisti si pensionari)
Deciziile de repartizare ale candidatilor participanti la sedintele publice din 24, 25 si 26 august 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-27 19:24
Directorii vor ridica de la inspectorii scolari pentru managementul institutional (teritoriali) dupa 1.09.2015 adresele de comunicare a deciziilor candidatilor repartizati in sedintele publice din 24, 25 si 26 august 2015.
File Reactualizare lista (27.08.2015 ora 19.00) - posturi vacante/rezervate by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-27 19:08
File Lista reactualizata a posturilor/catedrelor vacante/rezervate din 27.08.2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-27 14:18
Pe 28 august 2015 deciziile pentru titularii repartizați în ședința publică din 27-28 iulie 2015 vor fi ridicate de la registratura ISJ BACĂU. by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-27 15:33
Programul de ridicare a deciziilor va fi 9.00-13.00.
File Posturi ramase neocupate dupa sedinta publica din 26 august 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-27 08:55
In cursul zilei de 27 august 2015 va fi reactualizata si afisata lista posturilor pe baza adreselor primite de la unitatile scolare.
File Lista posturilor ramase neocupate dupa sedinta din 25 august 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-25 22:33
File Lista posturilor ramase neocupate dupa sedinta publica din 24 august 2015 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-24 20:39
File Important pentru directori- referitor la candidatii care au promovat definitivatul- ses. 2015! by Inspector scolar — Ultima modificare 2015-08-24 11:09
Informam directorii unitatilor de invatamant asupra faptului ca, au fost validate,prin OMECS nr. 4597/20.07.2015, rezultatele examenului de definitivat- sesiunea 2015, urmand ca in termen de 12 luni cadrele didactice promovate(care au obtinut cel putin nota 8.00 la proba scrisa) sa primeasca certificate de acordare a definitivarii in invatamant, conform Procedurii MECS nr. 47164/29.07.2015. Eliberarea certificatelor se va face dupa primirea tipizatelor si completarea acestora, la o data care va fi anuntata candidatilor prin postare pe site- ul ISJ Bacau- Perfectionare. Pana la eliberarea certificatelor de acordare a definitivarii in invatamant, care certifica dreptul de practica in invatamantul preuniversitar, repostam atasat exportul preluat din aplicatia nationala a examenului de definitivat-2015, pentru a putea fi utilizat de catre directori in stabilirea incadrarii cadrelor didactice pentru anul scolar 2015-2016.
Ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din învăţământul preuniversitar cu personal didactic calificat în regim de plata cu ora by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-08-23 18:09
Concursul pentru ocuparea posturilor/catedrelor rămase vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar pentru personalul didactic calificat și testarea personalului fără studii corespunzătoare by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2015-09-08 18:47
File ADRESĂ ARACIP - privind susţinerea activităţii instituţiei în anul şcolar 2015 - 2016 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2015-08-21 11:50
Facilitarea activității ARACIP în anul școlar 2015 - 2016 prin dispunerea măsurilor necesare pentru ca experţii externi ARACIP, din judeţul Bacău, să poată îndeplini atât obligațiile din fişa postului, cât şi solicitările ARACIP.
Eliberare adeverinte echivalare studii universitare de scurta durata, sesiunea 2015, Universitatea de Vest din Timisoara! 2015-08-19 15:40 by Inspector scolar
Cadrele didactice care au depus dosar de echivalare a studiilor in anul scolar 2014-2015, pentru disciplinele fizica si chimie, pot ridica adeverintele de echivalare, de la biroul Perfectionare, din cadrul ISJ Bacau, până la data de 4 septembrie 2015, in intervalul orar 10.00- 14.00. Adeverinta de echivalare se ridica personal, de catre cadrul didactic titular al adeverintei, pe baza actului de identitate.
File Situația A.S.F. a unităților de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău - programul de măsuri ce se impun pentru respectarea normelor sanitare by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2015-08-19 14:40
În atașament sunt trecute unitățile de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău cu deficiențe în ceea ce privește A.S.F.. Vă rugăm să urmați instrucțiunile din programul de măsuri ce se impun pentru respectarea normelor sanitare, iar unitățile de învățământ respective să retrimită macheta ,,Situația ASF'' postată anterior, după completarea ei, pe adresa de email descentralizarebacau@gmail.com. Termen: 24.08.2015, ora 14.00!!! Vă mulțumim. Inspectorii școlari pentru implementarea descentralizării instituționale
Actiuni document