Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

August 2020 »
August
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
File CONCURS NATIONAL "ALEGE, ESTE DREPTUL TAU!" 2016 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-02-14 20:07
IN ATASAMENT: REGULAMENTUL CONCURSULUI. ETAPA PE SCOALA TREBUIE ORGANIZATA IN LUNA FEBRUARIE. ETAPA JUDETEANA VA AVEA LOC PE DATA DE 12 MARTIE 2016. DACA APAR MODIFICARI, PRECUM SI INFORMATII ASUPRA LOCULUI DESFASURARII ETAPEI JUDETENE, VA FI TRANSMISA SI POSTATA ADRESA. TRANSMITEREA ETICHETELOR/DESENELOR/REZULTATELOR CASTIGATOARE LA ISJ BACAU, LA ADRESA educativ.isjbc@gmail.com, PANA LA DATA DE 4 MARTIE 2016.
In atentia directorilor, secretarilor si cadrelor didactice care au promovat examenul national de definitivat in sesiunile 2012,2013 si 2014! 2016-02-11 11:40 by Inspector scolar
Cadrele didactice care au promovat examenul national de definitivat in sesiunile 2012,2013 si 2014 NU VOR PRIMI CERTIFICATE DE DEFINITIVAT! Documentul care certifica promovarea examenului de definitivat, potrivit metodologiilor in vigoare pentru cele 3 sesiuni mentionate, este ADEVERINTA care a fost eliberata in urma promovarii examenului si care NU EXPIRA la implinirea celor 12 luni de la eliberare! Certificate de definitivat se elivereaza numai cadrelor didactice care au promovat examenul de definitivat in sesiunea 2015!
Eliberare certificate promovare definitivat- sesiunea 2015! 2016-02-05 13:50 by Inspector scolar
Cadrele didactice care au promovat examenul national de definitivat, in sesiunea 2015, pot ridica de la ISJ Bacau- Biroul Salarizare- Normare, camera 18(Parter), certificatele care atesta promovarea examenului, in zilele de miercuri si joi ale fiecarei saptamani, in intervalul orar 14.00-16.00. Certificatele de definitivat, sesiunea 2015, se elibereaza titularului, pe baza documentului de identitate. Titularii sunt obligati, potrivit prevederilor Procedurii MECS nr.47164/29.07.2015, art. 17, alin(1) si (2), sa isi ridice certificatele in termen de cel mult 3 luni de la data intocmirii acestora, sa verifice corectitudinea datelor din certificat si sa semnaleze pe loc eventualele greseli constatate.
File Precizari MENCS - nota 26428/02.02.2016 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2016-02-03 11:03
Precizari referitoare la organizarea si desfasurarea examenelor de certificare a calificarii profesionale/atestare a competentelor profesionale ale absolventilor din invatamantul preuniversitar in anul scolar 2015 - 2016
File OLIMPIADA DE FIZICĂ - ETAPA JUDEȚEANĂ 2016 by Inspector scolar de specialitate fizica — Ultima modificare 2016-02-05 11:27
Olimpiada Județeană de Fizică, va avea loc sâmbătă 20 februarie 2016, la Școala Gimnazială ,,Mihail Sadoveanu” din Bacău, strada Venus nr.16. Până pe data de 17.02.2016, veți trimite pe adresele de e-mail ovidiubuhucianu@yahoo.com și paicstefan@yahoo.com, baza de date în format excel care va cuprinde lista cu elevii participanți din cadrul unității de învățământ, conform machetei atașate. Fiecare unitate de învățământ va trimite un număr maxim de 6 elevi pe fiecare nivel de studiu. Ora de începere a olimpiadei pentru elevi este 10:00. Profesorii corectori se vor prezenta la ora 13:30, prezența fiind obligatorie. Inspector școlar, prof. dr. Ovidiu BUHUCIANU
TIPIZATE_ SIMULARI NATIONALE 2016 by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2016-02-02 10:13
Tipizatele care se vor folosi la simularile nationale(EVALUARE NATIONALA/BACALAUREAT) sunt cele tiparite in anii precedenti. Unitatile de invatamant care nu au astfel de tipizate pot trimite un delegat la depozitul de manuale al ISJ Bacau pentru a le ridica , pe baza unei adrese de inaintare in care sa se specifice numarul de tipizate necesare si delegatul , pana vineri 19 februarie 2016, ora 14.
SIMULARE_EVALUARE NATIONALA/ BACALAUREAT 2016 by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2016-02-02 10:02
Lucrarile din inspect, referitoare la persoanele de contact din unitatile de invatamant care sustin simulari ale examenelor nationale( EVALUARE NATIONALA/ BACALAUREAT), au ca TERMEN FINAL 5 FEBRUARIE 2016, ORA 10. Va multumim!
File SCOALA ALTFEL 2016 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-01-27 13:03
CONSULTATI ANEXA LA ORDINUL MECS NR. 4496/13.07.2015 PRIVIND STRUCTURA ANULUI SCOLAR 2015-2016 DIN ATASAMENT
File Grafic desfasurare colocviu admitere grad I- seria 2016-2018, Universitatea "Babes Bolyai "Cluj- Napoca by Inspector scolar — Ultima modificare 2016-01-21 16:04
File Refacerea dosarelor de inscriere TRANSLATATE pentru gradul II- ses. 2016! by Inspector scolar — Ultima modificare 2016-01-21 16:01
Cadrele didactice care au dosare translatate dintr-o sesiune anterioara, pentru sesiunea 2016(precizate in tabelul atasat din arhiva) vor reface(conform precizarilor din coloana- Observatii a tabelului atasat) si vor depune dosarul de inscriere refacut la ISJ Bacau- Perfectionare, pana la data de 29 februarie 2016, in zilele de marti si joi in intervalul orar 10.00- 14.00. Cadrele didactice care nu refac si nu depun dosarul de inscriere la ISJ Bacau, in perioada precizata, nu vor putea sustine proba scrisa a examenului pentru obtinerea gradului II. Rugam directorii sa transmita informatiile cadrelor didactice mentionate in tabel.
File Refacere fise inscriere grad I- ses. 2016,dosare translatate, Univ. " V. Alecsandri" Bacau by Inspector scolar — Ultima modificare 2016-01-20 13:12
Toate cadrele didactice inscrise la Universitatea " V. Alecsandri" Bacau(mentionate in tabelul atasat anuntului), in vederea obtinerii gradului didactic I, care au solicitat si obtinut aprobarea ISJ Bacau pentru translatarea dosarului de grad I, dintr-o sesiune anterioara in sesiunea- 2016, vor reface fisa de inscriere la gradul I(fisa atasata anuntului va fi printata in 2 exemplare, completata si apoi depusa la ISJ Bacau, biroul- Perfectionare, pana la data de 29 februarie 2016, in zilele de marti si joi, in intervalul orar 10.00-14.00). Rugam directorii unitatilor de invatamant sa informeze candidatii aflati in situatia prezentata.
File Documente pentru metodisti- efectuare inspectii speciale definitivat-2016! by Inspector scolar — Ultima modificare 2016-01-19 08:35
File Documente pentru metodisti- efectuare inspectii grade didactice! by Inspector scolar — Ultima modificare 2016-01-19 08:30
File Condiții meteorologice 17 - 20 ianuarie 2016 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-01-18 16:30
Doamnelor și domnilor directori / directori adjuncți Având în vedere condițiile meteorologige prognozate pentru perioada 17 – 20 ianuarie 2016 ( ninsori abundente, viscol puternic, polei, cod galben / portocaliu de ninsori / viscol, etc ) asigurați-vă că există condiții pentru desfășurarea cursurilor, începând de luni 18 ianuarie 2016, astfel: - toate căile de acces spre unitățile de învățământ ( PJ / structuri ) sunt accesibile; - microbuzul / microbuzele școlare sunt pregătite / echipate corespunzător; - sălile de curs sunt încălzite corespunzător, încă de la primele ore de curs; - este asigurată alimentarea cu energie electrică a tuturor spațiilor de învățământ. Acolo unde nu sunt îndeplinite toate condițiile prezentate mai sus, iar directorul consideră că unitatea de învățământ ( PJ sau structură ) TREBUIE ÎNCHISĂ va informa, TELEFONIC, inspectorul școlar pentru management instituțional de care aparține unitatea de învățământ, PE TOT PARCURSUL ZILEI DE 17 ianuarie 2016 dar și LUNI, 18 ianuarie 2016, până la ORA 07.00!!! În speranța că vă sunt cunoscute procedurile care trebuie aplicate în astfel de situații VĂ MULȚUMIM PENTRU COLABORARE!!! INSPECTORII ȘCOLARI PENTRU MANAGEMENT INSTITUȚIONAL
File Dezbateri privind noul plan-cadru pentru învățământul gimnazial în județul Bacău by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-01-15 13:39
La dezbateri vor participa directorii școlilor gimnaziale și directorii colegiilor / liceelor în care funcționează învățământ gimnazial. La întâlnirea cu reprezentanții I.Ș.J. Bacău, directorii vor prezenta procesul-verbal întocmit conform dezbaterilor ce au avut loc la nivelul unităților de învățământ, în original, conținând numele și prenumele, specialitatea și semnătura tuturor cadrelor didactice participante. Procesul-verbal va fi semnat și ștampilat de către director. Dezbaterile vor avea loc după cum urmează: - marți, 19 ianuarie 2016, ora 14.00: Colegiul Tehnic ,,Dimitrie Ghika’’ Comănești – zona de competență a inspectorului școlar Munteanu Ion. - marți, 19 ianuarie 2016, ora 15.00: Colegiul Sportiv ,,Nadia Comăneci’’ Onești – zona de competență a inspectorului școlar Ganea Emil. - miercuri, 20 ianuarie 2016, ora 13.00: amfiteatrul Colegiului Național Pedagogic ,,Ștefan cel Mare’’ Bacău – zonele de competență a inspectorilor școlari Chioaru Adriana și Iorga Ghiorghi. Notă: directorii unităților de învățământ din zonele de competență a inspectorilor școlari Munteanu Ion și Ganea Emil, situate în apropierea municipiului Bacău, pot participa la dezbaterile organizate miercuri, 20 ianuarie 2016. Prezența directorilor este imperios obligatorie! INSPECTORII ȘCOLARI PENTRU MANAGEMENT INSTITUȚIONAL
In atentia candidatilor inscrisi la gradul I, seria 2016-2018, Universitatea "Transilvania" Brasov 2016-01-14 14:20 by Inspector scolar
Candidatii care au optat pentru sustinerea colocviului de admitere la gradul I, seria 2016-2018, la Universitatea "Transilvania" Brasov, sunt rugati sa acceseze link-ul avizierului DPPD: http://www.unitbv.ro/fpse/Departamente/Info-DPPD.aspx , pentru a se informa privind data si modul de inscriere la colocviu.
File Propuneri de plan-cadru pentru clasele a V-a – a VIII-a emise de către Institutul de Științe ale Educației by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-01-13 22:32
Având în vedere propunerile de plan-cadru pentru clasele a V-a – a VIII-a emise de către Institutul de Științe ale Educației, vă rugăm să solicitați, în scris, șefilor de cerc metodic / responsabililor de catedră din unitățile dumneavoastră de învățământ propunerile de planuri-cadru, din cele precizate în anexă, până cel târziu vineri, 15 ianuarie 2016. Cu aceste propuneri vă veți prezenta la ședințele cu directorii programate pe zone de competență în decursul săptămânii 18 - 22 ianuarie 2016, la date care vor fi comunicate ulterior, în timp util. În atașament găsiți documentele necesare. INSPECTORII ȘCOLARI MANAGEMENT INSTITUȚIONAL
File Ședințe de lucru cu cadrele didactice responsabile cu ANTICORUPȚIA în unitățile de învățământ din județul Bacău by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-01-11 22:27
Miercuri, 13. I. 2016, vor avea loc, în sala de ședințe a I.Ș.J. Bacău, două întâlniri de consiliere a cadrelor didactice responsabile cu anticorupția în unitățile de învățământ din județul Bacău astfel: - între ora 13.00 și ora 14.30, zona inspectorilor școlari pentru management instituțional MUNTEANU ION și GANEA EMIL; - între ora 14.30 și ora 16.00, zona inspectorilor școlari pentru management instituțional CHIOARU ADRIANA și IORGA GHIORGHI. Fiecare unitate de învățământ TREBUIE să aibă desemnat un astfel de cadru didactic ( cel din lista postată în INSPECT sau alt cadru didactic! ) Acestea vor avea asupra lor dosarul ,,Comisiei anticorupție’’ ( cu o copie a deciziei!) și un stick. Vor fi prezentate noutăți! Directorul unității de învățământ este direct răspunzător de prezența la ședință a cadrului didactic desemnat, prezență care este OBLIGATORIE!!! INSPECTORII ȘCOLARI MANAGEMENT INSTITUȚIONAL
File Actualizare A.S.F. unități de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-01-08 13:37
Vă rugăm să consultați macheta anexată ,,Situația A.S.F. - la 8. I. 2016'' și să o actualizați ( ce modificări au apărut în raport cu ceea ce este în prezent; dacă nu există autorizație, precizați demersurile întreprinse pentru obținerea acesteia)! Dacă nu este cazul de actualizare, veți trimite email cu ,,NU ESTE CAZUL''. După actualizarea machetei aceasta va fi salvată și trimisă pe adresa de email descentralizarebacau@gmail.com, până luni, 11. I. 2016, ora 10.00!!! Respectați structura machetei!!! Vă mulțumim pentru colaborare Inspectorii școlari management instituțional
File Reluare cursuri luni, 11.I.2016, în unitățile de învățământ preuniversitar de stat și particular by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-01-07 17:58
Doamnelor și domnilor directori / directori adjuncți Având în vedere: - faptul că luni, 11. I. 2016, se reiau cursurile în unitățile de învățământ preuniversitar de stat, - condițiile meteorologige prognozate pentru această perioadă DOAMNA INSPECTOR ȘCOLAR GENERAL al I.Ș.J. Bacău ne roagă să ne asigurăm că există condiții optime pentru reluarea cursurilor, astfel: - toate căile de acces spre unitățile de învățământ ( PJ / structuri ) sunt accesibile; - microbuzul / microbuzele școlare sunt pregătite / echipate corespunzător; - sălile de curs sunt încălzite corespunzător, încă de la primele ore de curs; - este asigurată alimentarea cu energie electrică a tuturor spațiilor de învățământ. În acest sens, toți directorii / directorii adjuncți ai unităților de învățământ vor fi PREZENȚI VINERI, 8. I. 2016, ÎN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT, asigurându-se că cele precizate mai sus sunt îndeplinite. Pentru aceasta, în INSPECT veți găsi lucrarea ,,Reluare cursuri școlare luni 11. I. 2016’’, pe care o veți completa ( indiferent dacă este sau cazul ) până vineri, 8. I. 2016, ora 10!!! Acolo unde nu sunt îndeplinite toate condițiile prezentate mai sus, directorul / directorul adjunct / secretariatul unității de învățământ vor informa, telefonic, inspectorul școlar pentru management instituțional de care aparține unitatea de învățământ, în același interval precizat mai sus SAU în cel mai scurt timp cu putință SAU ori de câte ori este necesar și după începerea cursurilor. În speranța că nu vor fi unități de învățământ care să nu completeze macheta în timpul prevăzut, ( directorii vor fi direct răspunzători de completarea machetei și, după caz, de informarea inspectorului școlar de care aparține) și de faptul că cunoașteți procedurile care trebuie aplicate în astfel de situații VĂ MULȚUMIM PENTRU COLABORARE!!! INSPECTORII ȘCOLARI PENTRU MANAGEMENT INSTITUȚIONAL
Actiuni document