Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

Noiembrie 2014 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
Anunț organizare EN II, IV, VI 2016 by Informatizare — Ultima modificare 2016-05-18 14:53
În vederea bunei organizări a EN II, IV, VI 2016, vă aducem în vedere că decizia comisiei din unitatea de învățământ trebuie avizată de comisia județeană (conform art 6(1)). La 5 zile de la finalizarea ultimei probe, se prezintă raportul școlii către ISJ (art. 26, din OMENCS 3051/12.01.2016). Întrucât, conform art. 12 g), din Procedura privind transferul/preluarea de subiecte , probele scrise ale EN II, IV, VI, 2016 încep la ora 9,00, vă rugăm să vă organizați programul în acest sens.
File Lista cuprinzând punctajele acordate în urma evaluarii dosarelor depuse în vederea acordării gradației de merit, 2016 by Informatizare — Ultima modificare 2016-05-18 09:33
Depunerea contestațiilor asupra punctajului acordat se face la Registratura ISJ Bacău, în perioada 19-20 mai 2016.
Simularea procesului de transfer/preluare de subiecte pentru Evaluarea Națională II, IV, VI 2016 by Informatizare — Ultima modificare 2016-05-17 16:49
În perioada 18-19 mai 2016, începând cu ora 13,00 se desfașoară simularea tehnică pentru EN II, IV, VI, fara subiecte reale și fără participarea elevilor conform programului ce va fi trimis pe email. Rugăm responsabilii cu comunicarea virtuală să fie în contact cu ISJ Bacău și să parcurgă procedura.
File Adresa pentru transmiterea electronica a comenzilor de manuale scolare by Informatizare — Ultima modificare 2016-05-13 13:23
,
File Planificare probe de evaluare competențe lingvistice într-o limbă de circulație internațională. by Informatizare — Ultima modificare 2016-05-13 12:21
.
File Fisa de inscriere la concursul naţional de ocupare a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în învățământul preuniversitar sesiunea 2016 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-05-12 14:31
Fisa va fi inclusa in dosarul de inscriere imediat dupa cerere.
File Proiect pilot Sea Hero Quest by Informatizare — Ultima modificare 2016-05-11 12:52
File Prelungire calendar privind selecția profesorilor în grupurile de lucru - curriculum gimnazial by Informatizare — Ultima modificare 2016-05-11 12:29
Vă rugăm să afișați adresa la avizier și pe site-ul unității de învățământ.
File Formular pentru detasare la cerere by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-05-11 12:03
Detasarea la cerere prin concurs specific/continuitate la detasare la cerere pentru anul școlar 2016-2017 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-08-22 14:26
Dosarele pentru detasare la cerere prin concurs specific se vor depune la inspectorul scolar de specialitate in perioada 13-20 mai 2016. Dosarele pentru continuitate la detasare la cerere se vor depune la inspectorii pentru managementul resurselor umane in perioada 13-20 mai 2016.
Depunerea dosarelor pentru prelungirea duratei contractului individual de munca cf. art. 85 din metodologia-cadru 2016-2017 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-05-12 10:52
Candidatii vor depune dosarul la ISJ Bacau in perioada 13-20 mai 2016 la comisia judeteana de mobilitate (etaj. I, sala de sedinte), conform programarii pe discipline pentru inscrierea la concursul national, sesiunea 2016, postata la adresa http://www.isjbacau.ro/compartiment-management/inspectori-scolari-managementul-resurselor-umane/mobilitatea-personalului-didactic-pentru-anul-scolar-2016-2017/concursul-national-pentru-ocuparea-posturilor-catedrelor-declarate-vacante-rezervate-in-invatamantul-preuniversitar-2016/programarea-pentru-depunerea-dosarelor-la-concursul-national-pentru-ocuparea-posturilor-didactice-catedrelor-complete-incomplete-vacante-rezervate-sesiunea-2016/view
File Programarea pentru depunerea dosarelor la concursul național pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor complete/incomplete vacante/rezervate - sesiunea 2016 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-05-11 11:37
Dosarele se depun la sediul ISJ Bacau, etaj I, cam. 14 (sala de sedinte)
FOARTE IMPORTANT !! APLICATIE SELECTIE MANUALE by Informatizare — Ultima modificare 2016-05-11 11:26
File Calendar pentru ocuparea prin concurs naţional a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în învățământul preuniversitar by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-05-11 09:18
File Modificare-cerere de inscriere la concursul naţional pentru ocuparea posturilor/catedrelor declarate vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar 2016 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-05-12 11:39
File RAPORTARE IN INSPECT - SITUATIE PRESCOLARI/ELEVI CARE NU AU BENEFICIAT DE PRODUSE LACTATE, DE PANIFICATIE, FRUCTE IN PERIOADA 18-22 APRILIE 2016 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-05-10 12:08
TERMEN LIMITA DE TRANSMITERE A INFORMATIILOR SOLICITATE IN INSPECT: 17.05.2016, ORA 12.00
File In atentia tuturor cadrelor didactice cu specialitate Informatica/TIC, personal didactic auxiliar cu atributii specifice IT by Informatizare — Ultima modificare 2016-05-10 09:43
File Precizări privind costurile legate de tipărirea și livrarea formularelor actelor de studii by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-05-09 14:42
În atașament găsiți precizări referitoare la costurile legate de tipărirea și livrarea formularelor actelor de studii.
File Afișare listei nominale cu tot personalul angajat în unitatea de învățământ, în anul școlar 2015-2016 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-05-09 13:44
În atenția tuturor directorilor unităților de învățământ preuniversitar din județul Bacău. În conformitate cu adresa Direcției Generale Management și resurse Umane a Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice nr.549/DGMRU/6.V.2016, înregistrată la I.Ș.J. Bacău, cu numărul 371M/6.V.2016, vă comunicăm că aveți obligația ca până la data de 10 mai 2016, ora 14.00, să afișați, la avizierul și pe site-ul fiecărei unități de învățământ, lista nominală cu tot personalul angajat în instituție/unitate de învățământ, în anul școlar 2015-2016: personalul de conducere, personalul didactic de predare, personalul didactic auxiliar, personalul nedidactic. Inspectorii școlari pentru management instituțional
File STRATEGIA EDUCAŢIEI ŞI FORMĂRII PROFESIONALE DIN ROMÂNIA PENTRU PERIOADA 2016-2020 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2016-05-07 11:38
Strategia educației și formării profesionale din România pentru perioada 2016-2020, denumită în continuare Strategia EFP, propune o abordare coerentă a formării profesionale inițiale și a formării profesionale continue, care să conducă la dezvoltarea unui sistem de formare profesională accesibil, atractiv, competitiv și relevant pentru cerințele pieței muncii. Strategia abordează în mod integrat educația și formarea profesională inițială și continuă și urmează ciclului de politici publice 2007 – 2013 în domeniul dezvoltării resurselor umane.
Actiuni document