Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi in atentia directorilor
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

August 2020 »
August
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
 

Anunturi in atentia directorilor

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:32
File Retipăriri de manuale pentru clasele I, II, III și asigurarea manualelor pentru clasele XI, XII în anul școlar 2016-2017 by Informatizare — Ultima modificare 2016-05-25 10:01
.
COMPLETĂRI PROCEDURĂ COMANDĂ MANUALE ȘCOLARE GRATUITE, CLS. XI-XII, 2016-2017 by Informatizare — Ultima modificare 2016-05-24 10:12
Ref.: Asigurarea de manuale scolare gratuite pentru clasele a XI-a si a XII-a pentru anul scolar 2016-2017 Completare la: adresa MENCS 1744/16.05.2016 MENCS a completat ,,Catalogul manualelor scolare” pentru clasele a XI-a si a XII-a, cu alte 11 manuale ale Editurii CD PRESS, pentru FILIERA TEHNOLOGICA (omise din Catalog dintr-o eroare tehnica). Lista completa o puteti vizualiza acum prin utilizarea aplicatiei web ,,Selectarea necesarului de manuale scolare (SNMS)”, la adresahttps://transfer.rocnee.eu/manuale_digitale, utilizand parola scolii. Prin prezenta, Editura CD PRESS isi exprima interesul si disponibilitatea de a va livra orice cantitati comandate. IMPORTANT: Din cauza imposibilitatii tehnice de a transmite in timp, in forma fizica, toate mostrele de manuale CD PRESS (25 de titluri pentru toate Filierele), s-a luat masura urgenta de CONSULTARE SI RASFOIRE INTEGRALA ONLINE, GRATUIT, pana la data de 10 iunie 2016, la adresa Catalog interactiv CD PRESS clasele XI-XII 2016-2017.
File Preluarea documentelor necesare completarii dosarelor de inscriere ale candidatilor inscrisi la examenele de definitivat si grade didactice - iunie 2016 by Inspector scolar — Ultima modificare 2016-06-01 13:04
Arhiva contine toate informatiile referitoare la modul de preluare a documentelor necesare completarii dosarelor de inscriere ale candidatilor inscrisi la examenele de definitivat si grade didactice, inclusiv modele de adeverinte pentru vechimea efectiva la catedra si calificative. AVETI IN VEDERE: * Anexa 1 trebuie completata raportat la GRADUL DIDACTIC I/II si, separat, la DEFINITIVAT. Astfel, pentru scolile cu candidati inscrisi atat la grade didactice, cat si la definitivat, se vor preda doua astfel de documente centralizatoare (Anexa 1): unul pentru GRAD DIDACTIC I/II, celalalt, pentru DEFINITIVAT. **Procesele-verbale pentru DEFINITIVAT trebuie sa includa sintagma INSPECTIE SPECIALA in referintele dintru inceput (in ,,titlu"), iar rapoartele scrise pentru GRAD II/I, sintagmele INSPECTIE CURENTA nr.1 , INSPECTIE CURENTA nr. 2 sau INSPECTIE SPECIALA. *** PROCESUL-VERBAL AL INSPECTIEI SPECIALE DE DEFINITIVAT / RAPORTUL SCRIS AL INSPECTIEI CURENTE/SPECIALE PENTRU GRAD II / RAPORTUL SCRIS AL INSPECTIEI CURENTE PENTRU GRAD I TREBUIE, OBLIGATORIU, SA FIE PREDAT IMPREUNA CU FISELE DE EVALUARE A LECTIILOR.
File Comandă manuale clasele XI, XII anul școlar 2016-2017 by Informatizare — Ultima modificare 2016-05-19 10:16
Aplicația este deschisă în perioada 16/05/2016 - 10/06/2016.
Anunț organizare EN II, IV, VI 2016 by Informatizare — Ultima modificare 2016-05-18 14:53
În vederea bunei organizări a EN II, IV, VI 2016, vă aducem în vedere că decizia comisiei din unitatea de învățământ trebuie avizată de comisia județeană (conform art 6(1)). La 5 zile de la finalizarea ultimei probe, se prezintă raportul școlii către ISJ (art. 26, din OMENCS 3051/12.01.2016). Întrucât, conform art. 12 g), din Procedura privind transferul/preluarea de subiecte , probele scrise ale EN II, IV, VI, 2016 încep la ora 9,00, vă rugăm să vă organizați programul în acest sens.
File Lista cuprinzând punctajele acordate în urma evaluarii dosarelor depuse în vederea acordării gradației de merit, 2016 by Informatizare — Ultima modificare 2016-05-18 09:33
Depunerea contestațiilor asupra punctajului acordat se face la Registratura ISJ Bacău, în perioada 19-20 mai 2016.
Simularea procesului de transfer/preluare de subiecte pentru Evaluarea Națională II, IV, VI 2016 by Informatizare — Ultima modificare 2016-05-17 16:49
În perioada 18-19 mai 2016, începând cu ora 13,00 se desfașoară simularea tehnică pentru EN II, IV, VI, fara subiecte reale și fără participarea elevilor conform programului ce va fi trimis pe email. Rugăm responsabilii cu comunicarea virtuală să fie în contact cu ISJ Bacău și să parcurgă procedura.
File Adresa pentru transmiterea electronica a comenzilor de manuale scolare by Informatizare — Ultima modificare 2016-05-13 13:23
,
File Planificare probe de evaluare competențe lingvistice într-o limbă de circulație internațională. by Informatizare — Ultima modificare 2016-05-13 12:21
.
File Fisa de inscriere la concursul naţional de ocupare a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în învățământul preuniversitar sesiunea 2016 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-05-12 14:31
Fisa va fi inclusa in dosarul de inscriere imediat dupa cerere.
File Proiect pilot Sea Hero Quest by Informatizare — Ultima modificare 2016-05-11 12:52
File Prelungire calendar privind selecția profesorilor în grupurile de lucru - curriculum gimnazial by Informatizare — Ultima modificare 2016-05-11 12:29
Vă rugăm să afișați adresa la avizier și pe site-ul unității de învățământ.
File Formular pentru detasare la cerere by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-05-11 12:03
Detasarea la cerere prin concurs specific/continuitate la detasare la cerere pentru anul școlar 2016-2017 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-08-22 14:26
Dosarele pentru detasare la cerere prin concurs specific se vor depune la inspectorul scolar de specialitate in perioada 13-20 mai 2016. Dosarele pentru continuitate la detasare la cerere se vor depune la inspectorii pentru managementul resurselor umane in perioada 13-20 mai 2016.
Depunerea dosarelor pentru prelungirea duratei contractului individual de munca cf. art. 85 din metodologia-cadru 2016-2017 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-05-12 10:52
Candidatii vor depune dosarul la ISJ Bacau in perioada 13-20 mai 2016 la comisia judeteana de mobilitate (etaj. I, sala de sedinte), conform programarii pe discipline pentru inscrierea la concursul national, sesiunea 2016, postata la adresa http://www.isjbacau.ro/compartiment-management/inspectori-scolari-managementul-resurselor-umane/mobilitatea-personalului-didactic-pentru-anul-scolar-2016-2017/concursul-national-pentru-ocuparea-posturilor-catedrelor-declarate-vacante-rezervate-in-invatamantul-preuniversitar-2016/programarea-pentru-depunerea-dosarelor-la-concursul-national-pentru-ocuparea-posturilor-didactice-catedrelor-complete-incomplete-vacante-rezervate-sesiunea-2016/view
File Programarea pentru depunerea dosarelor la concursul național pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor complete/incomplete vacante/rezervate - sesiunea 2016 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-05-11 11:37
Dosarele se depun la sediul ISJ Bacau, etaj I, cam. 14 (sala de sedinte)
FOARTE IMPORTANT !! APLICATIE SELECTIE MANUALE by Informatizare — Ultima modificare 2016-05-11 11:26
File Calendar pentru ocuparea prin concurs naţional a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în învățământul preuniversitar by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-05-11 09:18
File Modificare-cerere de inscriere la concursul naţional pentru ocuparea posturilor/catedrelor declarate vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar 2016 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-05-12 11:39
File RAPORTARE IN INSPECT - SITUATIE PRESCOLARI/ELEVI CARE NU AU BENEFICIAT DE PRODUSE LACTATE, DE PANIFICATIE, FRUCTE IN PERIOADA 18-22 APRILIE 2016 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-05-10 12:08
TERMEN LIMITA DE TRANSMITERE A INFORMATIILOR SOLICITATE IN INSPECT: 17.05.2016, ORA 12.00
Actiuni document