Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Iulie 2024 »
Iulie
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Ordin nr. 3.123/9.02.2022 al ministrului educației pentru modificarea și completarea anexei nr. 1 la OMECTS nr. 3.035/2012 privind aprobarea Metodologiei de organizare și desfășurare a cometițiilor școlare by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2022-02-16 14:18
EDUPEDIA ONLINE - Echipamente IT pentru copii defavorizaţi from 2022-03-01 00:00 to 2022-12-31 00:00 by Lavinia Misaila
Concurs directori/directori adjuncți, sesiunea ianuarie-aprilie 2022 - Informații despre centrul de concurs și detalii privind organizarea by Ida Vlad — Ultima modificare 2022-02-14 18:37
Centrul de concurs este la Colegiul „N.V. Karpen” Bacău situat în municipiul Bacău, str. Mioriței, nr. 76. Intrarea candidaților în sălile de concurs se face în intervalul 8:00-8:45. La intrarea în centru candidații vor avea supra lor numai cartea de identitate și un pix de culoare albastră sau neagră care nu se șterge. Candidaților le este interzis accesul în sală cu genți, poșete, ziare, reviste, cărți, caiete, notițe sau alte materiale documentare, mijloace electronice, telefoane mobile sau alte mijloace de comunicare la distanță. Materialele vor fi depozitate în sala de depozitare a obiectelor personale din incinta cantinei colegiului. Se interzice candidaților să comunice între ei sau cu exteriorul, să transmită sau să schimbe între ei ciorne, notițe sau alte materiale care ar putea fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor. Încălcarea prevederilor anterioare va fi considerată tentativă de fraudă sau fraudă. Proba scrisă începe la ora 10.00 și durează 120 de minute. După finalizarea probei scrise și predarea foii de concurs, candidatul rămâne în sală în vederea participării la etapa de evaluare a testului. Candidații care vor participa la evaluarea probei scrise nu au dreptul să părăsească centrul de concurs până la finalizarea evaluării. Candidatul care se retrage din proprie inițiativă poate solicita anularea testului, pe baza unei declarații, predă testul, foaia tipizată și ciorna și părăsește sala după cel puțin o oră de la deschiderea plicului cu subiecte. În acest caz, testul grilă nu este evaluat, iar candidatul respectiv este considerat RETRAS.
File Întâlnire transnațională Proiect TALENT by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2022-02-14 15:45
File INFORMARE DE PRESĂ: Ziua națională a lecturii by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2022-02-10 11:13
File Resurse educaționale deschise CRED by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2022-02-08 14:59
Resursele educaționale deschise realizate în cadrul proiectului CRED grupate pe nivel de învățământ și discipline de studiu. https://digital.educred.ro/resurse-educationale/red-uri-cred
Concurs online de fizică, chimie și biologie ”ZIRCON” 2022-03-05 00:00 online, by Lavinia Misaila
Vă invităm să participați la concursul online de fizică, chimie și biologie ”ZIRCON” în data de 5 martie 2022. Inițiatorii și organizatorii concursului sunt: Societatea Profesorilor de Științe din Iași și Facultatea de Inginerie Chimică și Protecția Mediului ”Cristofor Simionescu„. Ediția de anul acesta este a II-a și se adresează elevilor din clasa a VII-a, a VIII-a, a IX-a și a X-a profil teoretic și tehnologic. Elevii participanți vor alege să susțină concursul la două din cele trei materii. Înscrierea elevilor se va face în perioada 1-20 februarie 2022 pe site-ul oficial al concursului : http://www.ascchemis.ro/zircon/index.html
File Concurs D/DA, sesiunea ianuarie-aprilie 2022: număr candidaturi validate by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2022-02-04 11:28
File INFORMARE DE PRESĂ: școli online (din cauza sistării apei) și pe 4 februarie by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2022-02-03 17:52
Carta Albă a Tinerilor din Mediul Rural 2020-12-31 00:00 by Lavinia Misaila
Guvernanța programului European Youth Village (Asociația pentru Dezvoltare Activă și Go Free – Asociația pentru Sprijinirea Societății Civile), Consiliul Tineretului din România, Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România, Consiliul Național al Elevilor și Fundația Județeană pentru Tineret Timiș și-au propus să lanseze anul acesta, în timpul Anului European al Tineretului, Carta Albă a Tinerilor din Mediul Rural.
File EDUgate_proiect european ISJ BC by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2022-02-02 12:01
File Apel pentru selecția cadrelor didactice în vederea desfășurării evaluării proiectelor de manuale școlare pentru clasa a V-a și manuale de liceu cu programe școlare noi by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2022-01-28 20:13
CNPEE realizează procesul de selecție a cadrelor didactice în vederea evaluării proiectelor de manuale școlare pentru clasa a V-a și manuale de liceu cu programe școlare noi. Înscrierea candidaților: 01.02-18.02.2022 la adresa web https://competente.rocnee.eu/apel2022_02_em/
File LISTA CADRELOR DIDACTICE CARE AU SOLICITAT MENTINEREA IN ACTIVITATE CA TITULAR IN FUNCTIA DIDACTICA PESTE VARSTA STANDARD DE PENSIONARE IN ANUL SCOLAR 2022-2023 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2022-01-28 13:58
Eventualele contestatii se depun la registratura ISJ Bacau, luni 31.01.2022, intre orele 9.00-15.00
File Ordin_nr_3054_21_01_2022_simulari.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2022-01-25 21:54
File Un nou lot de teste de salivă în școli by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2022-01-25 11:05
File RATA DE VACCINARE ȘI SCENARIILE DE FUNCȚIONARE ALE UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT SAPT. 25-28 ianuarie 2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-01-21 12:07
File Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din 20.01.2022 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2022-01-19 17:48
Sedinta va avea loc in sistem online. Cei care doresc sa se inscrie la sedinta vor trimite pana pe 20.01.2022, ora 12.00, la adresele de e-mail:tarasa.daniela@e-isjbacau.ro si olaru.nicoleta@e-isjbacau.ro, un email in care va preciza postul pentru care se inscrie la sedinta si va atasa copia cartii de identitate. Link-ul pentru sedinta noi il vom trimite pe adresele dumneavoastra de e-mail pe data de 20.01.2022, la ora 13.50 iar sedinta va incepe la ora 14.00.
File Concurs directori/directori adjuncți, ianuarie_aprilie 2022, informare privind posturile vacante și metodologia de organizare și desfășurare by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2022-01-18 13:17
File INFORMARE DE PRESĂ: Funcționarea unităților de învățământ începând cu 17 ianuarie 2022 by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2022-01-15 09:24
File Lista unitatilor de invatamant cu grupe_clase online 17_01_2022 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2022-01-14 17:51
Actiuni document