Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Septembrie 2024 »
Septembrie
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Rezultatele finale la Olimpiada Judeteana de Fizica 2012 by Inspector scolar de specialitate fizica — Ultima modificare 2012-02-21 16:29
IMPORTANT! URGENT! IN ATENTIA DIRECTORILOR UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Informatizare — Ultima modificare 2012-02-21 13:11
COMPLETAREA SI TRANSMITEREA FORMULARELOR DE COMANDA PENTRU MANUALE SCOLARE LA ISJ BACAU PENTRU ANUL SCOLAR 2012-2013.
File Lista cuprinzând posturile didactice/catedrele vacante/rezervate pentru anul şcolar 2012-2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-20 20:30
Unităţile de învăţământ cu personalitate juridică vor afişa propria listă cuprinzând posturile didactice/catedrele vacante/rezervate pentru anul şcolar 2012-2013.
IMPORTANT! IN ATENTIA DIRECTORILOR UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BACAU by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-20 16:45
File Bareme OJF 2012 by Inspector scolar de specialitate fizica — Ultima modificare 2012-02-19 18:06
File Subiecte OJF 2012 by Inspector scolar de specialitate fizica — Ultima modificare 2012-02-19 18:03
În atenţia absolvenţilor şi studenţilor aflaţi în ultimul an de studii, care au contract cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului pentru mediul rural by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-17 14:44
În conformitate cu prevederile art. 111, alin. 17 din Metodologia- cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013 anexă la OMECTS nr. 5560/2011, absolvenţii şi studenţii aflaţi în ultimul an de studii, care au contract cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului pentru mediul rural, au obligaţia de a se prezenta la inspectoratele şcolare, până la data de 1 martie 2012, pentru a-şi exprima intenţia de a participa la concursul organizat pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate în unităţile de învăţământ preuniversitar.
Catre unitatile de invatamant de stat si particulare, care au avut suspendata activitatea, in luna ianuarie2012 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-16 16:00
Situatie urgenta referitoare la programul "Lapte si corn"Termen 20.02.2012 ora 12
File Catre unitatile de invatamant de stat si particulare, cu nivel liceal by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-16 12:22
CĂTRE, Toate unităţile de învăţământ liceal de stat si particulare Vă rugăm ca până în data de 17 februarie 2012 să transmiteţi situaţia elevilor înscrişi în clasa a IX-a în anul şcolar 2011/2012, învăţământ de masă de stat şi particular, învăţământ de zi, seral şi cu frecvenţă redusă, conform machetelor anexate. Situaţia se va transmite la Biroul reţea şcolară- salarizare, fax 0234 510675. Vă rugăm să nu schimbaţi structura machetelor. Având în vedere că datele transmise de dumneavoastră le vom centraliza şi le vom transmite la Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, vă rugăm să respectaţi cu stricteţe termenul stabilit. De asemenea, vă rugăm să ne transmiteţi în scris dacă diploma de bacalaureat seria U nr. 0238269 a fost eliberată sau nu de către unitatea dumneavoastră.Dacă diploma figurează în evidenţele dumneavoastră, vă rugăm să ne comunicaţi şi datele de stare civilă, adresa şi data eliberării. Datele vor fi transmise la acelaşi număr de fax până vineri, 17 februarie 2012.
File FIŞA DE EVALUARE-în conformitate cu anexa 2 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2012-2013, cu modificările şi completările ulterioare by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-15 21:42
File Cerere tip, conform anexei nr. 22 din Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2012-2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-15 19:16
CATRE TOATE UNITATILE DE INVATAMANT CU PERSONALITATE JURIDICA by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-14 21:03
EDUSAL versiunea 1.14.2
File Numar locuri la olimpiada nationala de fizica by Inspector scolar de specialitate fizica — Ultima modificare 2012-02-14 15:52
ATENTIE! EDUSAL by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-14 10:59
Vă recomandăm ca pentru lucrul pentru luna februarie să aşteptaţi livrarea versiunii 1.14.2 care va apărea zilele acestea. Nu iniţializaţi luna februarie până la instalarea versiunii 1.14.2. Vom avea noi funcţionalităţi care vor afecta datele preluate la luna februarie.
File URGENT!!!! Catre unitatile de invatamant cu PJ 14.02.2012 ora 16 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2012-02-14 10:41
In tabelul atasat sunt elevi cu CNP gresit si neasociati formatiunilor de studiu in BDNE. Va rog ca astazi 14.02.2012 pana la ora 16 sa trimiteti fax la nr 0234/510675 cu CNP corect, Unitatea scolara si clasa in care sunt inscrisi acesti elevi in anul scolar 2011-2012
File Rezultate ale şedinţei publice pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor din 13.02.2012 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-13 21:13
File Regulamentul Olimpiadei de fizică by Inspector scolar de specialitate fizica — Ultima modificare 2012-02-12 11:35
File Posturi didactice/catedre pentru şedinţa publică din 13.02.2012, ora 14,00 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-09 21:40
Personalul didactic NEREPARTIZAT în şedinţele publice organizate, conform Calendarului mişcării personalului didactic din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2011-2012, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5615/2010, cu modificările şi completările ulterioare, VA FI REPARTIZAT ÎN ŞEDINŢA PUBLICĂ din 13.02.2012, ora 14,00, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bacău, respectând ordinea de ocupare a posturilor didactice/catedrelor, prevăzută în Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5616/2010, cu modificările şi completările ulterioare.
EXTREM DE IMPORTANT! Predarea machetelor în format scris rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013-termen 10.02.2012, ora 16,00. by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-09 12:34
Formatul scris al machetelor rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013 se predă la compartimentul managementul resurselor umane până vineri, 10.02.2012 ora 16,00. (proiectul de încadrare-2 exemplare, lista posturilor didactice-1 exemplar, lista cadrelor didactice aflate în restrăngere-1 exemplar şi lista completărilor de normă-1 exemplar; numai dacă aveţi situaţii aduceţi machetele).
File EXTREM DE IMPORTANT! Planificarea predarii machetelor rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2012-02-05 14:43
Având în vedere condiţiile meteorologice planificarea predarii machetelor rezultate în urma constituirii posturilor didactice/catedrelor, încadrării titularilor şi vacantării posturilor pentru anul şcolar 2012-2013 se modifică conform ataşamentului. Conducerile unităţilor de învăţământ, din afara municipiului Bacău, vor trimite machetele în format electronic pe adresa de e-mail: mru.isjbc@yahoo.com. Observaţiile asupra completării machetelor vor fi trimise pe adresa de e-mail a unităţii de învăţământ. Formatul scris va fi adus ulterior.
Actiuni document