Anunturi importante
by
admin
—
Ultima modificare
2011-02-08 09:29
- Cerere privind recunoasterea calității de titular (pensionabili/pensionari) — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-15 09:42
- Cererea va fi depusă, înpreună cu documentele solicitate la unitatea de învățământ la care a fost titular.
- Declarație pe propria răspundere (pensionabili/pensionari) — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-15 09:40
- Declarația va fi depusă la dosarul privind prelungirea calității de titular pentru personalul didactic de predare pensionabil sau care solicită întoarcerea la catedră.
- Prelungirea duratei contractelor individuale de muncă pe perioadă determinată pentru anul școlar 2013-2014 (continuitate) — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-13 12:15
- Cerere tip pentru modificarea duratei contractelor individuale de muncă în baza art. 253 din Legea educației naționale nr. 1/2011 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-13 12:12
- Modificarea duratei contractelor individuale de muncă ale cadrelor didactice netitulare în baza art. 253 din Legea educației naționale nr. 1/2011 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-13 12:10
- Menținerea/recunoașterea calității de titular în anul școlar 2013-2014 peste vârsta standard de pensionare — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-13 12:08
- Soluționarea cererilor de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ în ședința publică din 12.04.2013 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-13 10:50
- Înregistrarea contestațiilor la registratura ISJ Bacău cu privire la modul de soluționare a cererilor de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ în ședința publică, are loc în 15.04.2013, între 9:00-14:00.
- Planificarea ședinței publice din 12.04.2013 pentru soluționarea cererilor de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-11 13:56
- In atentia cadrelor didactice care au depus dosare echivalare studii- ses.2012! 2013-04-10 10:45 — by Inspector scolar
- Cadrele didactice care au depus dosare pentru echivalarea studiilor universitare de scurta durata(conform OMECTS nr. 5553/2011) cu ciclul I de licenta- sesiunea 2012, pot obtine informatii privind rezultatele echivalarii, accesand site-urile institutiilor de invatamant superior care au evaluat dosarele, dupa cum urmeaza:profesori- Universitatea "Babeş Bolyai " Cluj- Napoca(cu exceptia profesorilor de ed. fizica- ANEFS Bucuresti, discipline tehnice- Universitatea Politehnica, Bucuresti, arte- Universitatea Nationala de Arte, Bucuresti);invatatori si educatoare- Universitatea "Al. I. Cuza " IASI, intrucat inspectoratul scolar nu a primit rezultatele echivalarii de la unele institutii de invatamant superior(cu exceptia rezultatelor postate pe site-ul ISJ Bacau.
- Rezultate ședința publică din 08.04.2013 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-09 16:42
- Pe posturile didactice/catedrele nerepartizate directorii unităților de învățământ aplică prevederile art. 158, alin. (1), lit. b) și c) din Metodologia-cadru aprobată prin OMECTS 5560/2011 cu modificările și completările ulterioare, iar în lipsa personalului menționat mai sus se aplică prevederile OMECTS nr. 5624/31.08.2012.
- Proba practica pentru pretransfer- disciplinele Informatica si TIC — by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2013-04-08 12:55
- Joi 11.04.2013, ora 10.00 la C.N. Pedagogic "Stefan cel Mare" Bacau se va desfasura examinarea pentru proba practica la disciplinele Informatica si TIC, pentru candidatii care si-au depus dosarul pentru pretransfer.
- În atenția candidaților la concursurile de titularizare 2012, 2011 sau 2010, rămași nerepartizați — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-05 08:11
- Luni, 08.04.2013, ora 14,00 are loc ședința publică pentru repartizarea posturilor didactice din fișierul atașat prezentului anunț, în sala de ședințe a ISJ Bacău.
- Urgent! Pentru exemenul de bacalaureat — by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2013-04-03 18:24
- Va rugam sa completati toate fisierele din arhiva atasata acestui mesaj si sa trimiteti pe adresa daniela.tarasa@yahoo.com pana pe data de 10 aprilie 2013, pentru a redacta deciziile.
- Programarea unitatilor scolare pentru actiunea "Ziua portilor deschise" — by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2013-04-03 18:20
- Acest document va fi completat pe masura ce unitatile scolare vor trimite informatiile necesare.
- Precizări ISJ BACAU referitoare la etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-03 15:44
- Catre unitatile de invatamant cu personalitate juridica — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2013-04-02 15:37
- Va rugam sa preluati adresa atasata, referitoare la bugetul aprobat pentru plata hotararilor judecatoresti, pentru anul 2013. Termen 03.04.2013 pana la ora 16
- Important! Clasa pregatitoare — by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2013-04-02 09:38
- Atasam lista centrelor de evaluare a dezvoltarii psihosomatice a copiilor pentru inscrierea la clasa pregatitoare. In fiecare unitate scolara se va afisa la loc vizibil denumirea centrului la care este arondata. In fiecare centru se va afisa la loc vizibil lista unitatilor scolare arondate. Va rugam sa respectati calendarul aprobat de MEN si sa afisati la loc vizibil conform datelor din calendar, tot ceea ce prevede Comisia judeteana de inscriere a copiilor in invatamantul primarmetodologia.
- In atentia directorilor unitatilor scolare cu nivel primar — by Inspector scolar de specialitate informatică — Ultima modificare 2013-04-01 14:58
- Va rugam sa va ridicati de la registratura ISJ, deciziile comisiei de inscriere a copiilor in invatamantul primar pentru anul scolar 2013-2014.
- CATRE TOATE UNITATILE SCOLARE.pdf — by Contabilitate — Ultima modificare 2013-04-01 11:42
- PROGRAMAREA DEPUNERII DOSARELOR DE PRETRANSFER CONSIMȚIT ÎNTRE UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT, LA CERERE — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2013-04-01 10:14
- Dosarele se depun la inspectorii de specialitate / inspectorii de resurse umane, după ora 10.00 zilnic, se evaluează împreună cu candidatul, apoi se înregistrează la registratura ISJ Bacău.