Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

August 2017 »
August
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Documente pentru metodisti- efectuare inspectii speciale definitivat-2016! by Inspector scolar — Ultima modificare 2016-01-19 08:35
File Documente pentru metodisti- efectuare inspectii grade didactice! by Inspector scolar — Ultima modificare 2016-01-19 08:30
File Condiții meteorologice 17 - 20 ianuarie 2016 by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-01-18 16:30
Doamnelor și domnilor directori / directori adjuncți Având în vedere condițiile meteorologige prognozate pentru perioada 17 – 20 ianuarie 2016 ( ninsori abundente, viscol puternic, polei, cod galben / portocaliu de ninsori / viscol, etc ) asigurați-vă că există condiții pentru desfășurarea cursurilor, începând de luni 18 ianuarie 2016, astfel: - toate căile de acces spre unitățile de învățământ ( PJ / structuri ) sunt accesibile; - microbuzul / microbuzele școlare sunt pregătite / echipate corespunzător; - sălile de curs sunt încălzite corespunzător, încă de la primele ore de curs; - este asigurată alimentarea cu energie electrică a tuturor spațiilor de învățământ. Acolo unde nu sunt îndeplinite toate condițiile prezentate mai sus, iar directorul consideră că unitatea de învățământ ( PJ sau structură ) TREBUIE ÎNCHISĂ va informa, TELEFONIC, inspectorul școlar pentru management instituțional de care aparține unitatea de învățământ, PE TOT PARCURSUL ZILEI DE 17 ianuarie 2016 dar și LUNI, 18 ianuarie 2016, până la ORA 07.00!!! În speranța că vă sunt cunoscute procedurile care trebuie aplicate în astfel de situații VĂ MULȚUMIM PENTRU COLABORARE!!! INSPECTORII ȘCOLARI PENTRU MANAGEMENT INSTITUȚIONAL
File Calendarul mobilității personalului didactic din învățământul preuniversitar pentru anul școlar 2016-2017 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2016-01-18 14:08
File Dezbateri privind noul plan-cadru pentru învățământul gimnazial în județul Bacău by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-01-15 13:39
La dezbateri vor participa directorii școlilor gimnaziale și directorii colegiilor / liceelor în care funcționează învățământ gimnazial. La întâlnirea cu reprezentanții I.Ș.J. Bacău, directorii vor prezenta procesul-verbal întocmit conform dezbaterilor ce au avut loc la nivelul unităților de învățământ, în original, conținând numele și prenumele, specialitatea și semnătura tuturor cadrelor didactice participante. Procesul-verbal va fi semnat și ștampilat de către director. Dezbaterile vor avea loc după cum urmează: - marți, 19 ianuarie 2016, ora 14.00: Colegiul Tehnic ,,Dimitrie Ghika’’ Comănești – zona de competență a inspectorului școlar Munteanu Ion. - marți, 19 ianuarie 2016, ora 15.00: Colegiul Sportiv ,,Nadia Comăneci’’ Onești – zona de competență a inspectorului școlar Ganea Emil. - miercuri, 20 ianuarie 2016, ora 13.00: amfiteatrul Colegiului Național Pedagogic ,,Ștefan cel Mare’’ Bacău – zonele de competență a inspectorilor școlari Chioaru Adriana și Iorga Ghiorghi. Notă: directorii unităților de învățământ din zonele de competență a inspectorilor școlari Munteanu Ion și Ganea Emil, situate în apropierea municipiului Bacău, pot participa la dezbaterile organizate miercuri, 20 ianuarie 2016. Prezența directorilor este imperios obligatorie! INSPECTORII ȘCOLARI PENTRU MANAGEMENT INSTITUȚIONAL
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-01-14 14:54
In Inspect a fost incarcata Situatia privind contul de executie BUGET DE STAT.Va rugam respectati Situatia contului de executie primit de la Trezoreriile de care apartineti.Contul de executie se va incarca in aplicatia Inspect identic cu cel de la Trezorerie in lei cu zecimale.
In atentia candidatilor inscrisi la gradul I, seria 2016-2018, Universitatea "Transilvania" Brasov 2016-01-14 14:20 by Inspector scolar
Candidatii care au optat pentru sustinerea colocviului de admitere la gradul I, seria 2016-2018, la Universitatea "Transilvania" Brasov, sunt rugati sa acceseze link-ul avizierului DPPD: http://www.unitbv.ro/fpse/Departamente/Info-DPPD.aspx , pentru a se informa privind data si modul de inscriere la colocviu.
File Propuneri de plan-cadru pentru clasele a V-a – a VIII-a emise de către Institutul de Științe ale Educației by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-01-13 22:32
Având în vedere propunerile de plan-cadru pentru clasele a V-a – a VIII-a emise de către Institutul de Științe ale Educației, vă rugăm să solicitați, în scris, șefilor de cerc metodic / responsabililor de catedră din unitățile dumneavoastră de învățământ propunerile de planuri-cadru, din cele precizate în anexă, până cel târziu vineri, 15 ianuarie 2016. Cu aceste propuneri vă veți prezenta la ședințele cu directorii programate pe zone de competență în decursul săptămânii 18 - 22 ianuarie 2016, la date care vor fi comunicate ulterior, în timp util. În atașament găsiți documentele necesare. INSPECTORII ȘCOLARI MANAGEMENT INSTITUȚIONAL
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-01-13 13:25
Urgent de trimis anexa privind decontarea abonamente transport pe luna DEC.2015.Termenul a fost pe data de 08.01.2016 si am primit de la foarte putine scoli.Chiar daca ati achitat dec.2015,trimiteti anexa de urgenta la fax Bir.Contabilitate.Termen 13.01.2016 ora 14.30
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-01-12 17:35
Situatiile facute pentru Curtea De Conturi si pe care au fost trimise la contabilitate,vor fi completate si in Inspect pina maine 13.01.2016 ora 9.30.Sumele completate vor fi in mii lei si sunt aferente anului financiar,iar prin nr.de elevi se inteleg elevii la inceput de an scolar.Va rugam respectati ora de transmitere deoarece date sunt solicitate urgent de catre Curtea de Conturi.
File Ședințe de lucru cu cadrele didactice responsabile cu ANTICORUPȚIA în unitățile de învățământ din județul Bacău by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-01-11 22:27
Miercuri, 13. I. 2016, vor avea loc, în sala de ședințe a I.Ș.J. Bacău, două întâlniri de consiliere a cadrelor didactice responsabile cu anticorupția în unitățile de învățământ din județul Bacău astfel: - între ora 13.00 și ora 14.30, zona inspectorilor școlari pentru management instituțional MUNTEANU ION și GANEA EMIL; - între ora 14.30 și ora 16.00, zona inspectorilor școlari pentru management instituțional CHIOARU ADRIANA și IORGA GHIORGHI. Fiecare unitate de învățământ TREBUIE să aibă desemnat un astfel de cadru didactic ( cel din lista postată în INSPECT sau alt cadru didactic! ) Acestea vor avea asupra lor dosarul ,,Comisiei anticorupție’’ ( cu o copie a deciziei!) și un stick. Vor fi prezentate noutăți! Directorul unității de învățământ este direct răspunzător de prezența la ședință a cadrului didactic desemnat, prezență care este OBLIGATORIE!!! INSPECTORII ȘCOLARI MANAGEMENT INSTITUȚIONAL
File Actualizare A.S.F. unități de învățământ preuniversitar de stat din județul Bacău by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-01-08 13:37
Vă rugăm să consultați macheta anexată ,,Situația A.S.F. - la 8. I. 2016'' și să o actualizați ( ce modificări au apărut în raport cu ceea ce este în prezent; dacă nu există autorizație, precizați demersurile întreprinse pentru obținerea acesteia)! Dacă nu este cazul de actualizare, veți trimite email cu ,,NU ESTE CAZUL''. După actualizarea machetei aceasta va fi salvată și trimisă pe adresa de email descentralizarebacau@gmail.com, până luni, 11. I. 2016, ora 10.00!!! Respectați structura machetei!!! Vă mulțumim pentru colaborare Inspectorii școlari management instituțional
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI-PRECIZARI PRIVIND COMPLETAREA ANEXELOR PTR.CURTEA DE CONTURI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-01-08 12:07
In vederea completarii anexelor pentru Curtea de Conturi in fisierul atasat aveti precizari pentru completarea acestora.
File URGENT IN ATENTIA UNITATILOR SCOLARE CARE AU BENEFICIAT DE CREDITE LA TITLUL 57 SI TITLUL 59 by Contabilitate — Ultima modificare 2016-01-08 11:27
In fisierul atasat gasiti trei anexe care trebuie completate pentru controlul Curtii de Conturi care va avea loc incepind cu data de 11.01.2016.Va rugam sa le completati cu simt de raspundere.Termen 11.01.2016 ora 12.00 la fax :0234518089 Bir.Contabilitate.
File Reluare cursuri luni, 11.I.2016, în unitățile de învățământ preuniversitar de stat și particular by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2016-01-07 17:58
Doamnelor și domnilor directori / directori adjuncți Având în vedere: - faptul că luni, 11. I. 2016, se reiau cursurile în unitățile de învățământ preuniversitar de stat, - condițiile meteorologige prognozate pentru această perioadă DOAMNA INSPECTOR ȘCOLAR GENERAL al I.Ș.J. Bacău ne roagă să ne asigurăm că există condiții optime pentru reluarea cursurilor, astfel: - toate căile de acces spre unitățile de învățământ ( PJ / structuri ) sunt accesibile; - microbuzul / microbuzele școlare sunt pregătite / echipate corespunzător; - sălile de curs sunt încălzite corespunzător, încă de la primele ore de curs; - este asigurată alimentarea cu energie electrică a tuturor spațiilor de învățământ. În acest sens, toți directorii / directorii adjuncți ai unităților de învățământ vor fi PREZENȚI VINERI, 8. I. 2016, ÎN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT, asigurându-se că cele precizate mai sus sunt îndeplinite. Pentru aceasta, în INSPECT veți găsi lucrarea ,,Reluare cursuri școlare luni 11. I. 2016’’, pe care o veți completa ( indiferent dacă este sau cazul ) până vineri, 8. I. 2016, ora 10!!! Acolo unde nu sunt îndeplinite toate condițiile prezentate mai sus, directorul / directorul adjunct / secretariatul unității de învățământ vor informa, telefonic, inspectorul școlar pentru management instituțional de care aparține unitatea de învățământ, în același interval precizat mai sus SAU în cel mai scurt timp cu putință SAU ori de câte ori este necesar și după începerea cursurilor. În speranța că nu vor fi unități de învățământ care să nu completeze macheta în timpul prevăzut, ( directorii vor fi direct răspunzători de completarea machetei și, după caz, de informarea inspectorului școlar de care aparține) și de faptul că cunoașteți procedurile care trebuie aplicate în astfel de situații VĂ MULȚUMIM PENTRU COLABORARE!!! INSPECTORII ȘCOLARI PENTRU MANAGEMENT INSTITUȚIONAL
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-01-07 16:02
Urmatoarele unitati scolare nu au prezentat executia la 31.12.2015 : -Sc.Ion Strat Gioseni -Sc.Valea Seaca-N.Balcescu -Sc.Bacioiu-Corbasca, -Sc.Corbasca -Sc.Moscu Izv.Berheciului -Sc.N.Balcescu -Sc.Helegiu -Sc.Gaiceana -Sc.Tisa Silvestri -Lic.Ghimes Faget -Sc.Brusturoasa -Sc.Vultureni -Sc.Nr.22 Penitenciar Trimiteti de urgenta executia ptr.ca pe data de 11.01.2016 avem Curtea de Conturi in control si nu putem sa le prezentam situatiile solicitate.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-01-05 16:54
Pina maine la ora 16.00 asteptam la fax nr.0234518089,Bir.Contabilitate executia conturilor bugetare la data de 31.12.2015 de la trezoreriile de care apartineti. Executia conturilor bugetare atat de la bugetul de stat cat si de la bugetul local.Solicitam executiile, pentru a putea pregatii documentele necesare in vederea controlului pe care il va efectua Curtea de Conturi Bacau incepind cu data de 11.01.2016.
URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2016-01-05 16:51
Pina maine la ora 16.00 asteptam la fax nr.0234518089,Bir.Contabilitate executia bugetara la data de 31.12.2015 de la trezoreriile de care apartineti.Solicitam executiile, pentru a putea pregatii documentele necesare in vederea controlului pe care il va efectua Curtea de Conturi Bacau incepind cu data de 11.01.2016.
File URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI by Contabilitate — Ultima modificare 2015-12-22 09:32
In atasament aveti deschiderile si retragerile de credite de azi 22.12.2015.Comunicati daca mai aveti nevoie de baniiAzi se fac ultimile deschideri.
File Echivalare studii universitare de scurta durata cu ciclul I de licenta(conform OMECTS nr. 5553/2011, cu modificarile si completarile ulterioare), seria 2015- 2016! by Inspector scolar — Ultima modificare 2015-12-18 11:40
Documentul atasat contine tabelul nominal cuprinzand cadrele didactice ale caror dosare de echivalare au fost transmise in centrele universitare, cu mentionarea centrului universitar pentru fiecare cadru didactic. Evaluarea dosarelor se va realiza, potrivit Calendarului MECTS, in perioada 11 ianuarie-30 mai 2016. Cadrele didactice, mentionate in tabel, sunt rugate sa acceseze site-urile centrelor de perfectionare la care au fost transmise dosarele, Departamentul pentru Pregatirea Personalului Didactic, pentru a se informa privind rezultatele evaluarii.
Actiuni document