Anunturi importante
by
admin
—
Ultima modificare
2011-02-08 09:29
- PROIECT TAXEDU — by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-03-30 15:28
- PROIECTE INTERNATIONALE — by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-03-30 15:26
- SIMULARE - FACULTATEA DE MEDICINA, UMF Caral Davila — by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-03-30 15:24
- Reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete si incomplete pentru anul scolar 2018-2019 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-30 14:55
- Lista conditiilor specifice aprobate in comisia judeteana pentru etapa de pretransfer consimtit intre unitati — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-30 14:41
- Lansare EduSAL vs 2.11.0 — by Informatizare — Ultima modificare 2018-03-30 09:04
- Modificările aduse la versiunea 2.11.0 faţă de versiunea 2.10.5 constau în: 1. Majorarea drepturilor salariale cu 20% pentru personalul didactic din unităţile de învăţământ preuniversitar conform Legii cadru nr. 153/2017, cu excepţia personalului din Casa Corpului Didactic şi Inspectoratele Scolare Judeţene. Atenţie! Se majorează drepturile salariale doar personalului didactic din Anexa I – „ÎNVĂŢĂMȂNT” şi Ordinului comun (ataşat). 2. Încadrarea personalului medical pe grila din 2022 conform reglementărilor specifice Familiei ocupaţionale - „SĂNĂTATE” Observație: În situațiile în care NU aveți Salariu grilă L153 afișat verificați dacă în Legea 153 există acea funcție și dacă nu ați omis în iulie 2017 să-l reîncadrați. Legea 153 precizează și cum se face reîncadrarea în situația în care o funcție NU se mai regăsește în noile Anexe. 3. Actualizarea algoritmului de calcul pentru salariul de bază aferent încadrărilor setate pe coeficient de salarizare conform răspunsului primit de la Ministerul Muncii (adresa ataşată) astfel: De la 1 ianuarie 2018 Salariul bază (grilă) Legea 153 = Coeficient salarizare * 1.450 lei * 1,25 De la 1 martie 2018 Salariul bază (grilă) Legea 153 = Coeficient salarizare * 1.450 lei * 1,25*1,2 4. Modificarea algoritmului conform O.U.G. nr. 3/2018 începând cu luna martie 2018 pentru salariaţii pentru care se aplică art. 146, alin. (5^1) - (5^3) şi art. 168, alin. (5^1), respectiv: Impozitul nu va mai fi influenţat de diferenţele de contribuţii. Impozitul final reţinut de la salariat va fi cel calculat conform venitului brut realizat şi contribuţiilor neplafonate. Pentru utilizatorii care au instalate versiunile anterioare v.2.11, vă informăm că nu puteţi trimite către aplicaţia centrală state şi nici primi răspuns până nu instalaţi noua versiune (v.2.11). Numai bine, Echipa EduSAL
- Reactualizare - Posturi didactice/catedre pentru sedinta de repartizare din 30.03.2018 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-29 12:21
- Sedinta va avea loc la ora 13.00, la sediul ISJ Bacau, in biroul inspectorilor de managementul resurselor umane, etaj I, camera 4. Posturile sunt valabile pentru anul scolar 2017-2018.
- Echivalare ECTS/SECT- 2017-2018 — by Inspector scolar — Ultima modificare 2018-03-23 14:14
- Potrivit OMEN nr. 3344/16.03.2018, în anul scolar 2017-2018 se organizeaza o nouă sesiune de echivalare a studiilor universitare de scurta durata, conform prevederilor OMECTS nr. 5553/2011, cu modificarile si completarile ulterioare. Cadrele didactice interesate și care îndeplinesc cumulativ conditiile pentru echivalare depun dosarul de echivalare la Registratura ISJ Bacau, luni, 26 martie 2018, în intervalul orar 10.00-16.00.
- Ședința de repartizare pentru transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin restructurarea rețelei școlare — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-23 12:03
- Sedinta va avea loc pe 27.03.2018, ora 16.00, la Inspectoratul Scolar Judetean Bacau, in sala de sedinte, etajul 1.
- Posturi didactice/catedre pentru sedinta de repartizare din 23.03.2018 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-22 09:51
- Sedinta va avea loc la ISJ Bacau, biroul MRU, ora 13.00, in data de 23.03.2018. Posturile sunt valabile pentru anul scolar 2017-2018.
- ZIUA PORŢILOR DESCHISE - SOCIETATEA AEROSTAR S.A — by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2018-03-22 09:48
- Ca urmare a adresei nr. 20601/14.03.2018 din partea Societăţii AEROSTAR SA Bacău cu număr de intrare IŞJ Bacău 2595/14.03.2018, vă comunicăm că în data de 13 aprilie 2018, în intervalul 9.00-15.00, la sediul Societăţii AEROSTAR SA Bacău se organizează Ziua Porţilor Deschise, eveniment dedicat elevilor. În vederea participării elevilor de clasa a VII-a, a XI-a şi a XII-a însoţiţi de cadre didactice, preferabil în grupuri de 25-30 de elevi maximum, rugăm înscrierea la adresa de e-mail ziuaportilordeschise@aerostar.ro, până la data de 04.04.2018, deplasarea elevilor şi a cadrelor didactice însoţitoare efectuându-se în afara orarului şcolar sau în timpul orelor de dirigenţie/consiliere şi orientare sau în cadrul programului Şcoala altfel. Cadrele didactice şi elevii vor prezenta cartea de identitate şi un tabel nominal al participanţilor cu nume şi prenume, seria şi numărul cărţii de identitate.
- În atenţia directorilor şi a responsabililor ISU din unităţile de învăţământ a judeţului Bacău — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-03-21 20:53
- Am ataşat adresa solicitată de Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă ”Mr. Constantin Ene” al județului Bacău. Termen de completare si transmitere catre ISU Bacău 29 martie 2018, ora 16,00. După ce este avizat de către ISU Bacău, trimiteți documentul scanat pe adresa de e-mail vrinceanuiulian@yahoo.com
- Burse pentru participarea la FORUMUL ,,DIVERSITY AND RESILIENCE” - Austria — by Ana-Maria Egarmin — Ultima modificare 2018-03-21 14:32
- Concurs de protecţie civilă ”CU VIAŢA MEA APĂR VIAŢA” — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-03-21 12:48
- În atenţia directorilor şi responsabilor cu protecţia civilă în unitățile de învățământ din municipiul Bacău. Vă anunţăm că în perioada 19-20 aprilie 2018 se va desfăşura faza pe municipiul Bacău a concursului şcolar cu tematică de protecţie civilă ”Cu viaţa mea apăr viaţa”. Consursul se desfăşoară începând cu ora 9,00 la Şcoala Gimnazială ”Constantin Platon” Bacău după următorul program: în data de 19 aprilie participă elevii claselor V-VIII, iar în data de 20 aprilie elevii claselor IX-XII. Tabelul cu elevii nominalizaţi să reprezinte unitatea şcolară vă rog sa-l trimiteți pe adresa de e-mail vrinceanuiulian@yahoo.com, pâna la data de 29 martie 2018. Ataşez documentele necesare pregătii concursului (bibliografie, tabel, etc)
- Precizări referitoare la evaluarea psihologică a personalului didactic — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-03-20 14:10
- URGENT IN ATENTIA CONTABILILOR SEFI — by Contabilitate — Ultima modificare 2018-03-20 09:48
- In atasament aveti deschideri de credite la titlul 10 .
- Lista cu punctajele cadrelor didactice care solicita solutionarea restrangerii de activitate — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-19 13:13
- Mentionam ca nu au fost depuse contestatii.
- Măsura de ”Acordare a ajutorului comunitar pentru furnizarea laptelui și a produselor lactate în instituțiile școlare” — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-03-19 12:41
- Vă aducem la cunoștință că, în vederea acordării ajutorului comunitar pentru furnizarea de lapte în unitățile de învățământ, APIA Bacău organizează INSPECȚII în TERITORIU și solicită COMPLETAREA și EXISTENȚA situațiilor și anexelor prevăzute în atașament. Inspectorii școlari pentru management instituțional
- Măsura de ”Acordare a ajutorului comunitar pentru furnizarea de fructe în instituțiile școlare” — by Inspector scolar de specialitate — Ultima modificare 2018-03-19 12:35
- Vă aducem la cunoștință că, în vederea acordării ajutorului comunitar pentru furnizarea de fructe în unitățile de învățământ, APIA Bacău organizează INSPECȚII în TERITORIU și solicită COMPLETAREA și EXISTENȚA situațiilor și anexelor prevăzute în atașament. Inspectorii școlari pentru management instituțional
- Posturi didactice/catedre pentru sedinta de repartizare din 19.03.2018 — by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2018-03-16 11:36
- Posturile sunt valabile pentru anul scolar 2017-2018. Sedinta va avea loc la ISJ, compartiment MRU, ora 12.00.