Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Anunturi importante
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Martie 2025 »
Martie
LuMaMiJoViSaDu
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
 

Anunturi importante

by admin Ultima modificare 2011-02-08 09:29
File Simulare nationala EVNAT 2025 by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2025-03-13 12:32
COMPLETĂRI NORMA_RESTRANGERI _ LA NIVEL DE ISJ SEDINTA PUBICA by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-03-13 11:20
Ședința publică de vineri, 14 martie 2025, ora 12.30 va avea loc în SALA DE TEATRU de la PALATUL COPIILOR BACĂU aflată în incinta Inspectoratului Școlar Județean Bacău str. Oituz nr. 24, etaj 1. Vă rugăm să ajungeți cel puțin cu 15 minute înainte. Mulțumim
Anunt olimpiada etapa județeană tehnologii 15.03.2025 by Inspector scolar IPT — Ultima modificare 2025-03-10 16:28
Etapa județeană 15 martie 2025 Olimpiada județeană la disciplinele din aria curriculară TEHNOLOGII, se va desfăşura sâmbătă, 15.03.2025, în centrul de examen COLEGIUL „N.V. KARPEN” Bacău. Ora de începere a olimpiadei, pentru elevi, este 10:00. Elevii participanți vor fi în sălile de examen cel târziu la ora 9.40 şi vor avea asupra lor, obligatoriu, carnetul de elev cu fotografie/actul de identitate, completat cu toate datele la zi. Profesorii din Subcomisia de evaluare se vor prezenta la ora 13:00, iar cei din Subcomisia de organizare la ora 8.00 conform procedurii ME. SUCCES ELEVILOR!
COMPLETĂRI NORMA_RESTRANGERE DE ACTIVITATE_CALENDAR SEDINTA DE REPARTIZARE DIN DATA DE 14 MARTIE 2025 by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-03-10 16:26
File COMPLETARI NORMA_PROGRAMARE SEDINTA PUBLICĂ_14 MARTIE_2025.xls by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-03-10 16:25
Vineri, 14 martie 2025, ora 12.30 la sediul Inspectoratului Școlar Județean Bacău str. Oituz nr. 24, sala de ședințe va avea loc ședința publică pentru completările de normă la nivel de ISJ. Aveți atașat programarea la această ședință.
File RESTRANGERE DE ACTIVITATE_PROGRAMARE SEDINTA PUBLICĂ_14 MARTIE_2025.xls by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-03-10 16:24
Vineri, 14 martie 2025, ora 12.30 la sediul Inspectoratului Școlar Județean Bacău str. Oituz nr. 24, sala de ședințe va avea loc ședința publică pentru restrângerile de activitate la nivel de ISJ. Aveți atașat programarea la această ședință.
File Ordin-3110-2025-plata-comisii-examene-2025.pdf by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2025-03-07 21:54
OMEC nr. 3110/2025 privind aprobarea normelor de plată a personalului din cadrul comisiilor desemnate în cadrul concursului național de ocupare de posturi/catedre vacante, examenul național de definitivare, comisii pentru organizarea și desfasurarea admiterii în învățământul liceal/învățământul profesional si in invătământul dual pentru anul scolar 2025 – 2026, evaluării naționale a absolvenților clasei a VIII-a, examenului national de bacalaureat, examenelor de absolvire/certificare a calificării profesionale pentru învățământul profesional, liceal si postliceal, sesiunile anului 2025
File Posturi_SEDINTA_PUBLICA_10 MARTIE.xls by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-03-07 15:20
Luni, 10 martie2025, ora 13.00 la sediul Inspectoratului Școlar Județean Bacău str. Oituz nr. 24 , sala de ședințe va avea loc ședința publică. Aveți atașat lista posturilor pentru această ședință
File Inscrieri crese_gradinite: calendar, numar locuri, alte informatii by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2025-03-06 11:27
File Inscrieri clasa pregatitoare: calendar_numar de locuri by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2025-03-03 13:02
File BACAU_LISTA POSTURILOR_CATEDRELOR VACANTE_REZERVATE_AN SCOLAR 2025-2026.xls by Lavinia Misaila — Ultima modificare 2025-02-24 16:49
File Vacanta schi_Bacau by Comunicare institutionala — Ultima modificare 2025-02-19 10:54
CONTESTATII CADRE DIDACTICE CARE AU SOLICITAT MENTINEREA PESTE VARSTA STANDARD DE PENSIONARE by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-02-12 11:49
File Posturi_SEDINTA_PUBLICA_10 FEBRUARIE.xls by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-02-07 16:27
Luni, 10 februarie 2025, ora 13.00 la sediul Inspectoratului Școlar Județean Bacău str. Oituz nr. 24 , sala de ședințe va avea loc ședința publică. Aveți atașat lista posturilor pentru această ședință
File CENTRALIZATOR_Monitorul Oficial Partea I nr. 110Bis (2).pdf by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-02-07 15:53
File LISTA CADRELOR DIDACTICE TITULARE_ CARORA LI S-A APROBAT MENTINEREA IN ACTIVITATE PESTE VARSTA STANDARD DE PENSIONARE_AN SCOLAR 2025-2026.pdf by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-02-06 09:29
Cadrele didactice titulare pot depune eventuale contestații la registratura Inspectoratului Școlar Județean Bacău, str. Oituz nr. 24 Bacău în zilele de 6 februarie 2025,interval orar 9-16.00 și 7 februarie 2025 interval 8-14.00. Contestatiile se pot depune și online în aceiași perioadă și interval orar pe adresa de e-mail office@e-isjbacau.ro și vor fi însoțite obligatoriu de copia după cartea de identitate.
File LISTA CADRELOR DIDACTICE TITULARE CARORA NU LI S-A APROBAT MENTINEREA IN ACTIVITATE PESTE VARSTA STANDARD DE PENSIONARE_AN SCOLAR 2025-2026.pdf by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-02-05 17:01
Cadrele didactice titulare pot depune eventuale contestații la registratura Inspectoratului Școlar Județean Bacău, str. Oituz nr. 24 Bacău în zilele de 6 februarie 2025,interval orar 9-16.00 și 7 februarie 2025 interval 8-14.00. Contestatiile se pot depune și online în aceiași perioadă și interval orar pe adresa de e-mail office@e-isjbacau.ro și vor fi însoțite obligatoriu de copia după cartea de identitate.
File Posturi_SEDINTA_PUBLICA_7 FEBRUARIE.xls by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-02-05 16:34
Vineri, 7 februarie 2025, ora 12.00 la sediul Inspectoratului Școlar Județean Bacău str. Oituz nr. 24 , sala de ședințe va avea loc ședința publică. Aveți atașat lista posturilor pentru această ședință
File Posturi_SEDINTA_PUBLICA_3 FEBRUARIE.xls by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-01-30 14:42
Luni, 3 februarie 2025, ora 11.00 la sediul Inspectoratului Școlar Județean Bacău str. Oituz nr. 24 , sala de ședințe va avea loc ședința publică. Aveți atașat lista posturilor pentru această ședință
File Posturi__SEDINTA_PUBLICA__31ANUARIE .xls by Inspector M.R.U — Ultima modificare 2025-01-29 17:47
Vineri, 31 ianuarie 2025, ora 11.00 la sediul Inspectoratului Școlar Județean Bacău str. Oituz nr. 24 , sala de ședințe va avea loc ședința publică. Aveți atașat lista posturilor pentru această ședință
Actiuni document