Unelte personale
Locatia curenta: Prima pagina Alte compartimente CONTABILITATE URGENT IN ATENTIA UNITATILOR DE INVATAMNAT- DIRECTOR,CONTABIL SEF,SECRETAR
Navigare
Proiecte

prof.png

Adresa minister

cred.jpg

PROF.jpg

PROGRAM AUDIENŢE

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL, PROF. ANA-MARIA EGARMIN miercuri: 09:00-10:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. IDA VLAD luni: 11:00-13:00, miercuri: 14:00-16:00, vineri: 10:00-12:00

INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL ADJUNCT, PROF. LAVINIA MISĂILĂ luni: 12:00-14:00; marti: 11:00-13:00, joi 9:00-11:00

Înscrierile se fac în fiecare luni, între orele 9.00 şi 15.00, la tel. +40 (0)754033700.

Edusal

edusal.jpg

Inspect

mru.jpg

curriculum.jpg

scoala.jpg

admin.jpg

retea.jpg

acte.jpg

admin_conta.png

Invitatie

Banner_200_ECN.jpg

Protectia consumatorilor

InfoCons2.png.png

« Noiembrie 2024 »
Noiembrie
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
 

URGENT IN ATENTIA UNITATILOR DE INVATAMNAT- DIRECTOR,CONTABIL SEF,SECRETAR

by Contabilitate Ultima modificare 2014-11-21 08:25
Filed under:
In tabelul anexat gasiti persoanalul didactic din invatamnatul preuniversitar de stat care urmeaza sa primeasca 700/lei si care nu au luat aceasta suma in prima transa,in cadrul proiectului sistematic "Personalul didactic din sistemul de invatamnat preuniversitar si universitar de stat - promotor al invatarii pe tot parcursul vietii"Banii vor fi ridicati de la casieria I.S.J.BACAU personal sau de catre reprezentatul scolii de unde provine.Persoana ce reprezinta scoala va avea imputernicire sa ridice banii de la casieria unitatii noastre. Program casierie :Vineri 21.11.2014 orele 10-14,Luni 24.11.2014 orele 9-11,13-16

PERSOANE BENEFICIARE A SUBVENTIUEI 700 LEI.xls — Excel spreadsheet, 36 kB (37376 bytes)